No enpä koskaan ole eniten kirjoittaneiden top3:ssa
Monesti sanonut, että mielellään pelaa, mutta kun pelit alkaa, ei aikaa tunnukkaan riittävän.
No enpä koskaan ole eniten kirjoittaneiden top3:ssa
Monesti sanonut, että mielellään pelaa, mutta kun pelit alkaa, ei aikaa tunnukkaan riittävän.
Ketkäs tänään on valokeskustelussa mukana?
Ja heti lähti
Ja kuka peesasi saman tien?
En ehkä anna itselleni anteeks jos päästän casperin livahtaan tässä pelissä pahiksena voittoon kaikkien käänteiden jälkeen
Oliko se Mazzus ?
Tuli muuten mieleen, kun eilen väänsin Helben kanssa siitä, että kuinka pahikset voisivat saada tietää, että Nuti olisi näkijä jos Bilbo olisi ollut paha ja olisivat punoneet tällaisen juonen saadakseen Nutin ulos. Kukaan ei laittanut mitään, paitsi Casperi huomautti pahiksen kyvystä jolla tuon tiedon olisi saanut selville. Eikös pahikset yleensä oo aika hyvin perillä kunkin pelin säännöistä?
Tässä siis se Casperin viesti
Tässä siis tarkoitin, että kaksi pahista saa miettiä, että lähteekö edelleen pelaamaan upporikasta ja rutiköyhää ja hakea voittoa jo tänään. Vai lähtiskö toinen peesaamaan hyvisten jengiä ja pelaamaan peliä jo eteenpäin. Mitä Tapparanation ehkä teki jos on sinun pahiskaveri.
Mun pointti on koko aika ollut, että pitää löytää se yksi hyvillä perustein, ketä sitten äänestää. Pahiksille varmasti kelpaa “kuka vaan” ja äänten vaihtelu.
Sanoin myös jo aiemmin, kun annoin ääneni sinulle sen takia “ettet ekana päivänä” äänestänyt. Odotin, että joku (pahis) olisi tuohon lähtenyt peesiin, ei lähtenyt. Se oli mielenkiintoista.
Mutta toki kun viestejä on vähän, niin suht pieniin pitää tarttua.
Tätä pohdin jo tulloin aiemmin, kun Cliffybyron kanssa kirjoiteltiin, mutta se jäi sillon suoraan kirjoittamatta.
Ja nythän ei ole cliffya täällä todistamassa että olisitte asiasta puhuneet…
No onko sellaisia koskaan? Paitsi kuten esimerkiksi nyt Nutin tapauksessa, että näkijä tulee esiin.
Siis tää oli ihan tuossa ketjun puolen pohdintaa Cliffyn kanssa.
Puhutaankohan me samasta asiasta? Tarkotin sitä, että avasit tuota mekaniikkaa miten pahikset olisivat saaneet tiedon Nutin näkijyydestä (?) Ja kuinka se vaikuttaa pahismaiselta. Ette te kai siitä puhuneet?
Pahisten erikoisroolit oli aiheena, ja niitä tuli käytyä aika huolella läpi kun tuota kuviota mietti.
Äänestystilanne
3 Casperi (Helbendeerus, Ilves1931, Tonza)
2 Ilves1931 (Jopeti, Tapparanation)
Putoamassa Casperi.
Päivä päättyy tänään kello 21:00.
Meni jo vähän liikamietinnän ja yliyrittämisen puolelle eilen. Olin jo aika varma, että Helbe se toinen pahis olisi, mutta mietin, että olisiko Tapparanation saanut liikkeellään pahiksille huippuasetelmat tähän päivään.
Mutta kuten sanottu, mielestäni tämö on selkeä. Ilves1931 laittoi äänen tänne, koska piti pelastaa oma perse. Tässä kohti vain pahikset käyttää tuota. Hyvisten pitäisi osua pahaan, ihan sama kuka meistä putoaa niin peli päättyy.
++Ilves1931
Mitenkä niin. Et sinä ole mitenkään vapaa epäilyistä ja oman roolini tiedän, niin mieluummin sinä kuin minä.
Tähän mä viittasin.
Eli ilvekseenkö tässä nyt päädyttiin ?
Miksei Helbe ?