Yhteisöpeli XXXVIII - Alfred Pennyworthin katoaminen - Peliketju

@Casperi Tapparanationia tuskin haluat äänestää ?

Alussa Tonza nostaa kauhean älämölön, kun hänet ja cassu yhdistettiin toisiinsa. Vieläkö T väität ettei teillä ole mitään yhteyttä?

Joo, kyllä mää sen ymmärsin, mutta miks tässä kohtaa vain pahis käyttäis tuota? Kyllä mää hyviksenä haluan pysyä mieluummin pelissä tässä vaiheessa kuin pudota, että olis joku mahku voittaa tää peli.

Peli päättyy tähän päivään joka tapauksessa.

Avataan nyt vielä tarkemmin.

2 pahista ja 4 hyvistä.

1 pahis tippuu, hyvikset voittaa

1 hyvis tippuu päivän lopussa ja toinen yöllä = 2 pahista ja 2 hyvistä

Mihin viittaat ?
Siihen että ääneni on casperilla ?

Eikai se ihan näin vielä lopu :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

Tän jälkeen kait jatkuu mun käsittääkseni.

@Tonza en ole aikeissa vaihtaa ääntä.

Ai mihin viittaan?? Bilbon ja taisiko olla tp2 viittauksiin teistä kahdesta. Saattoi olla joku kolmaskin. Haluatko että käyn keräämässä kaikki nämä viestit?

Sinun äänesi on cassulla nyt tasatilanteessa, mutta luuletko kenenkään luottavan siihen että se pysyy siellä loppuun asti? Varsinkin kun vaihdoit äänesi ilvekseltä pois cassulle ja nyt aamulla cassu viimeinkin laittoi äänensä kevyellä syyllä ilvekselle. Pahispeliä molemmilta sanon minä.

Cassu ei voinut illalla laittaa ääntään ilvekselle, koska se olisi ollut vieläkin selvempää.

Jos sieltä jostain perustelut löydät meidän ”yhteydelle” niin tuo toki pöytään. Olen niitä itsekin useamman kerran kysellyt :man_shrugging:t3:

Saatat olla oikeassa, että viimeinekin pahis pitää löytää… :thinking:

En usko tuota, ettet vaihtaisi ääntäsi. Näen tänne asti korvien heiluvan, kuin dumbolla aikanaan.

Lue eilisen päivän viestit, niin eiköhän se ratkaisu siitä löydy.

Lisätään nyt sen verran, että nämä epäilijät olivat hyviksiksi varmistuneita jo tippuneita pelaajia.

Jos jätän ääneni tähän pahikset voittaa varmasti.
Mikäli eivät satu olemaan kaksi jotka on tasaäänissä🤷🏼‍♂️
Siihen taas en usko, muistaakseni Casperi ja TN vois olla pahiskaksikko, myös Jopeti ja TN mahdollinen jopa omasta mielestäni.

Tarkoitatko siis sitä, että jos Casperi lähtee, pahikset voittaa? Mistäs sinä sen tiedät :thinking:

Ei vaan pystyvät ennen päivän päättymistä tekemään tarvittavat liikkeet :man_shrugging:t3:

Niin niin. Tasatilanne, aivan.
Mitäs se casperi aiemmin höpisi, että kun saadaan kolme pelaajaa äänestämään samaa, niin pahikset eivät voi manipuloida äänestystä?

Minä kutsuin Tonzan. Pyörittelin muutamaa nimeä ja päädyin häneen luotettavimpana omasta mielestäni.

Joko pahiksia ja hyviksiä on yhtä monta, tai kaikki pahikset tippuvat, jotta peli päättyy.

3 tykkäystä

@Casperi ja @Helbendeerus ”tietämättömät noviisit” älkää ny viittikö :joy: