Yhteisöpeli XXXVIII - Alfred Pennyworthin katoaminen - Peliketju

Harvemmin on tullut oltua viimeisillä kierroksilla mukana…

Nyt mä vähän putosin kärryiltä, mutta oletan edelleen, että jos pahis putoaa niin peli jatkuu. Jos hyvis putoaa, niin päättyy.

@Helbendeerus ihan purematta en niele, että syyt äänelle on kevyet? Koko eilisen reaalipäivän kävin tätä skenaariota läpi esittäen omat perusteet ja näkemykset.

Päätän nyt luottaa sinuun. Et olisi nostanut tuota peliä pahiksena esille. Tuo oli nimittäin sen verran ikimuistoinen peli.

Ilves-Helbe-TN. Siitä joku sitten. Tonzaankin tässä kai on luotettava, jotta saadaan 3 ääntä kasaan.

1 tykkäys

Vahvasti tässä on nyt markkinoitu ilvestä :face_with_raised_eyebrow:

Mitäs herra ite, mitä olisit tehnyt toisin pahiksena?

Jos mä olisin pahis, niin täällä olis Bilbo pelissä äänestämässä sinua tai Jopetia pois:

Lisäksi olisin pahiksena ilman muuta lyönyt tuon kolmannen äänen Ilves1931:lle ajoissa, paikka kyllä oli.

Mikäli Jopeti on pahis niin ilves ei ole :thinking:

Ehkä siinä tapauksessa Helbe ja Jopeti tai Jopeti ja TN.
Vaatii sen että todellakin olet hyvis. Painin tässä itseni kanssa että luotanko vai enkö :face_with_raised_eyebrow:
Mikäli päädyn luottamaan ja oot pahis niin :exploding_head:

1 tykkäys

@Casperi oot ilmeisesti lukinnut äänesi ?

Kyllä mä näin sanoisin, ei ole nyt aikaa kääntää meikäläisen päätä Jopetia äänestämään.

-casperi
++ilves1931
Jos menee metsään ja oot pahis voit olla varma että vaikka oltais veljekset jossain pelissä en sinuun tule luottamaan :joy:
Ei muuta kun kädet ristiin ja odotteleen :innocent:

2 tykkäystä

@Casperi tiivistäs ny, miksi Iles on niin varma? Ei äänestänyt ja puolustaa äänellään vain omaa persettään?

Tää liittyy nyt tosi vahvasti näihin rooleihin, eli tiedämme, että Nuti oli erikoispahis (ketä pahikset haluaa suojella / pitää pelissä pitkään. Peruspahis taas on se kuka uhrataan, johs uhrataan. Ja peruspahiksen tärkein tehtävä on sotkea jäljet niin, ettei erikoispahiksia löydetä tämän pudotessa. Mun mielestä tähä tavispahiksen rooliin sopii parhaiten Ilves1931, jota Nuti pelissä nosti esille sopivasti.

Sen toisen erikoispahiksen löytäminen tulee olemaan, ja kuuluukin olla, enemmän kimuranttia, joten palaset osuu tältä kantila myös hyvin yhteen.

2 tykkäystä

…ja Popeda soimaan, eikö nii?

1 tykkäys

Juurikin niin :muscle::muscle::muscle:

Kyllä tällä tulee tappio tästä pelistä. Hyviksille siis.

Alkaa tuntumaan vähän siltäkin, että kaksi konkaria vetää teatteria ja äänestää minua “pakon” edessä ja saa pari hyvistä mukaansa. Nostelette sitten poikaa yhdessä pahiksina?

Itse en hevillä kyllä (tietenkään) Casperista vaihda.

Tonza kertoili valokeskustelun puolella kuinka Casperi ja TN epäilyttää ja pyysi minua paiskaamaan cassua äänellä sen jälkeen kun casperi oli äänestänyt meikäläistä. Kertoi itsekin mahdollisesti siirtävän äänensä siihen pinoon kuten tekikin. Mutta eipä se siellä kauaa viihtynyt. Luotin kyllä Tonzaan, mutta enpä enää tiedä, voi olla pahakin.

1 tykkäys

Äänestystilanne

4 Ilves1931 (Jopeti, Tapparanation, Casperi, Tonza)
2 Casperi (Helbendeerus, Ilves1931)

Putoamassa Ilves1931.

Päivä päättyy tänään kello 21:00.

1 tykkäys

Mitähän luulet minun tässä jo parikin päivää yrittäneen tehdä? :joy::rofl:

Kyllä ja samat epäilykset olen tälläkin puolella esittänyt.
Täällä ei vaan äänet siirry mihinkään :man_shrugging:t3: