Yhteisöpeli XXXVIII - Alfred Pennyworthin katoaminen - Peliketju

Äänesi on kuitenkin minulla? Luepa nyt parin viime päivän viestit ja näetkö yhteyttä T ja C välillä?

On on ku oot epäilyttävin mut Casperi lyö niin lujaa tällä hetkellä et rupesin epäilee

Mikä homma tää ny on ?
Kertokaa joku :face_with_raised_eyebrow:
Casperi ei halua äänestää muita kun ilvestä ja meikäläinen ei välttämättä olis nyt laittamassa ilvestä ekana pihalle :man_shrugging:t3:

Käsi kädessä kumminkin menette?

Taloon autioon :face_with_raised_eyebrow:

Meinasit valoviesti keskustelussa käyttää äänen casperilla mutta et todennäköisesti ollut sitä sinne jättämässä :thinking:
Kovin paljoo en oo nähny avauksia asian suhteen :face_with_monocle:

Voisin vaihtaa ääntä kyllä, mutta en tässä tilanteessa kun itse olen lähdössä.

Yritän taas pysyä kärryillä.
Tänään siis? Sinähän äänestit ensin minua?

Tais olla eilen. Kirjoitin sen viesti valokeskusteluun samaan aikaan kun ilves kirjotti sitä pitkää viestiä . Seuraavassa viestissä heitti äänen teikäläiselle.
Puhu kyllä että haluan että laittaa ”kostoäänen”

Niin, kun mietin, että haluatko sinä, että se näyttää siltä.

No, alkaa olla niin sekaisin koko soppa, että jos lähtö tulee, niin tulee. Osa kirjoittelikin tuossa jo aiemmin, että päivänpäätös jää väliin, niin taitaa tämä olla lopputulos. Voittaakos pahikset tasatilanteessa 2-2? Koska tällä äänestystuloksella niin tulee käymään.

En vieläkään ymmärrä, että mitä siellä valojen puolella on tapahtunut.

Jos joku ei nyt vielä ole täysin tajunnut, niin pidän Tonzaa ja Cassua pahisparina, joka on nyt pyörittänyt peliä mielensä mukaan.

Jos cassulle ei saada tarpeeksi ääniä pudotukseen, niin miten sitten tonzan suhteen porukalla on mieli?

1 tykkäys

Onko @Tapparanation ja @Jopeti lukinneet äänensä?

En ole

Tunteroinen päivää jäljellä.

Puolisen tunteroista.

Eikö Casperi väräytä mitään viisaria?

15 min aikaa peliliikkeille, muuten tämä on tässä.

-Casperi
++Ilves1931
Hyvää yötä.