Voison veikata et NT ei varmaan ihan kauheasti pahiskeskustelussa ollu mukana? pelasi vaan mukana about omana itsenään.
Äänestin mielestäni cassua
Kyllähän meillä kävi aika kova tuuri heti alkuun. Nuti sanoi, että ihan hyvä, että näkijä osui niin tasoittuu.
Mä vähän jo olin apeana tän päivän alkuun, että lähtö tulee, mutta Tapparanation hienosti vielä tsemppas peliin mukaan. Onnea vielä multakin ensikertalaiselle, miltäs se paholaisen viitta tuntui?
Kiitos louskutin ja pahiskamut
Onnee pahiksille hyvin pelattu
Ei oo aikaa spekuloida enempää täältä vessasta kun asiakkaita pitää pitäänpitää hyvänä
Muta sika lähellä olin tossa jos viitsitte lukee viestejä
Hyvä oli meidän tiimi, ja aikamoinen työvoitto tästä tuli. Ei ollut ekan päivän jälkeen helppoa!
Sellainen esitys hyviksiltä.
Kyllähän tämä aika lailla niin meni, että pahikset vei ja me vikistiin. Nutikin paljastui silkalla tuurilla. Erittäin hyvin pelattu koko kolmikolta!
Kiitos louskutin, oli mukava pelata taas pienen tauon jälkeen.
Oli kyllä kiva pelata hyviksenä pitkästä aikaa ja hyvä peli, vaikka pahikset veivät kuin litran mittaa.
Mitä kävin äsken lueskelemassa poliisiaseman tiedostoja niin ilmaisen hyvin meni kun siä ei meikäläinen ollu epäilyissä
Ja Nutille papukaijamerkki, mä en ole yhtään varma, että olisinko tajunnut 000:n olevan Batman. Mä lähdin katsoon, että Petri oli “ensimmäinen” kun äänesti Armasta, tavasin sääntöjä ja ihmettelin.
Arvaa vaan jatkossa.
Kiitos pelistä kaikille! Nyt maistuu Paulaner Weissbier.
Tyytyväinen olen pahisdebyyttiini, mutta olihan se helppoa kun kokeneet konnat oli apuna
Tämä käänsi oman pääni. Onnittelut pahiksille.
Kiitos louskutin!
Mottosi voisi olla: Voitettiin tai hävittiin, aina sauna lämmitettiin!
Hiemanhan tuo aina pelinjohtajana ärsyttää, kun 3/4 erikoishyvistä paljastuu ensimmäisenä iltana, eikä pääse näkemään miten erikoiset vaikuttaa peliin. Mutta näinhän siinä aina välillä käy. Ensi kerralla keksin kaikille erikoisroolit
Joskus meikää kiinnostaisi vetää Transformers teemainen peli mutta ei taida olla osaamista viä
Kiitos @louskutin tästä pelistä
Kyllä hyvin pelattu pahiksilta, hyvikset eivät olleet lähelläkään. Silti kyllähän hyviksillä kävi todella huono tuuri alussa, joka vaikeutti peliä tosi paljon. Tuonne yksityiskeskustelun puolelle kirjoitinkin, että en ollut paikalla ekan päivän ihan lopussa ja ihme äänenpyörityksiä tapahtui, kun mahdollisuus tuolle, että kävi miten kävi oli lähes olematon.
Mutta onnittelut pahiksille, ilman tuotakin olisitte todennäköisesti voittaneet, sen verran piilossa pysyitte.
Haluaako kokeneempi olla apukätenä?
Onneksi olkoon pahistiimille, hyvin pelattu
Kiitokset louskutinille pelinjohdosta!