Yleinen jalkapallokeskustelu

Olin muistavinani, että tälläinen topic jo on, ainakin oli entisellä foorumilla. Jos on, niin tämän voi poistaa.
Tuossa klippi Nevillestä. Voihan tuon noinkin otsikoida :smiley: :smiley: Vai kokemattomuuden puutetta?

1 tykkäys

Oi oi, minkä maalin kaima pamautti juuri

2 tykkäystä

Oli kyllä maaginen vapari! Tai L.Messin mittapuulla ihan ok.

Valioliigassa Tottenham otti kyllä ison voiton Citysta. COYS! :wink:

Ja jälleem sensaatiomainen maali Messi---->Suarez

2 tykkäystä

Messi-Suarez… Kaikkien aikojen tutkapari?

Montako paikka tuolle Neymarille pitää antaa,että saa maalin?

1 tykkäys

Messi/Suarez-Neymar
Messi-Ibrahimovic

Järkkäspä Messi v—sen maalin. Syötti rankkarista suoraan Suarezin lapaan ja tämä tyhjiin.

1 tykkäys

Onhan toi aivan laiton kolmikko kun alkaa kulkemaan.

Enkku toimittaja sanoi, että näimme yhden sensaatiomaisimmista peleistä

1 tykkäys

Olipa oksettava tuo “rankkarimaali”. Limanippu, kuten aina olen sanonut :-1:

1 tykkäys

Huikeita pelaajia pallon kanssa kyllä, mutta tyyli puuttuu. Siksi ei ikinä nouse esimerkiksi Litmasen, Zidanen tai vaikkapa Klosen rinnalle minun papereissani.

Zidan ainakin lopetti uransa “tyylillä”. Upea ura mutta päätös ei mennyt ihan putkeen…

Muistin tämän toki kirjoittaessani ja arvelinkin, että joku tähän tarttuu. Se oli kieltämättä ikävä tahra, mutta olen sen hänelle anteeksi antanut. Ihan kuin hän anteeksiantoani tarvitsisi…

Materazzin provosointi vain meni yli. Olisihan Zidanen pitänyt se ehkä kestää, mutta helppo täältä on sanoa. Muistaakseni herjasi Zizoun sisarta ja / tai sairasta äitiä; voisi siinä mennä kuppi nurin yhdellä jos toisella. Ainakin Materazzi sai, mitä ansaitsi. Enkä tarkoita MM-kultaa.

Mietipä muuten, olisiko Zidane ikinä kikkaillut rankkarissa tuolla tavalla? Ehei, pallo aina ylänurkkaan niin, ettei kukaan maalivahti sitä kiinni saa. “Helposti” ja yksinkertaisesti. Maalivahtia ehkä nöyryyttäen, mutta kuitenkin vastustajaa kunnioittaen. Zidanen ja Litmasen rankkareissa on tyyliä.

Jos tuollaisista asioista Zidanille huuteli niin sai ansionsa mukaan. Mun mielestä henkilöä pelikentällä saa solvata, muttei hänen läheisiään!
Toki huutelu ei poista Zidanen teon tyhmyyttä.

Edit. Tulipas kaksinaamainen olo.

Jep, samaa mieltä. Jalkapallokentillä - ja varmaan ihan muissakin lajeissa jääkiekko mukaan lukien - provosointi menee välillä todella rankaksi. Siinä ei läheisiäkään säästellä. Lisätiedot vaikkapa Zlatanin tai Ruudun kirjasta.

Tsippiä keskelle Zidane ainakin teki. Omasta mielestä tyylikäs ratkasu, niinkuin Messin ja Suarezinkin pilkku. Lasketko ite tsipin keskelle vielä maalivahdin kunnioittamiseks? vai missä raja menee?

Materazzi :+1:

Kyllähän se oli surullista kun yritettiin Zizoun mainetta pelastaa ties millä syytöksillä Materazzi kohtaan.

Forza Italia :raised_hands:

1 tykkäys

Saattoihan tuo ollakiin, mutta otappa selvää, miksi tuo maali noin tehtiin, niin respecti nousee hiukan. :smiley:
Ja juuri siitä syystä Messi tuossa tavallaan kieltäytyi 300 maalin paalusta.

2 tykkäystä