Suurin puhelinlaskuni koskaan on ollut varmaan jotain 20-30€. Tavallisesti liittymän perusmaksusta tulee enemmän maksettavaa kuin soittamistani puheluista ja lähettämistäni tekstiviesteistä.
Molempiin ei taivu. Toinen valittava. Päivän päätteeksi tänään:
- Lumityöt tietty
- Areenalle tottakai
0 äänestäjää
Kyllä se kevät ne lumet sulattaa. Ens kuun jälkeen on jo maaliskuu.
- Kyllä
- En
0 äänestäjää
Yksi löytynyt. Montako @Siiderikakkumies piti kumota ykkösellä?
Tämän pelin kulku täytyy melkein avata johonkin ketjuun
Tämä on simppeli. Juoda saa vaan huonommalla kädellä ja kun jää kiinni virheestä niin väärässä kädessä ollut juoma kumotaan kerralla.
Useamman kerran olen tätä ajautunut pelaamaan. Enimmillään varmaankin viitisen kertaa joutunut kumoamaan saman illan aikana. Yllättävän helposti oikea juomakäsi (siis vasen) unohtuu.
Pelin nimi tulee siitä, että rangaistus realisoituu vain, jos kaveri ehtii sanoa “buffalo”, kun juot “oikealla” kädellä.
Juuri näin, eli loppuillasta peli helpottuu.
Kausi 23-24 Saat valita vain toisen Tapparaan, kumpi?
- Kristian Tanus
- Henrik Haapala
0 äänestäjää
Paha, todella paha äänestys, mutta piti äänestää Tanusta.
Samoin äänestin ja ihan vaan niiden Haapalan ”lausuntojen” vuoksi joita antoi kun sopimuksen teki Ilvekseen
Todella samantyylisiä pelaajia, mutta Tanuksella parempi laukaus. Itse ainakin nautin suuresti katsella Lehterä-Tanus taiteilua!
Tanus vähemmin telakalla.
Tanus vähemmän ilvesläinen.
Oletteko huomanneet, että sadan syöttöpisteen kerhoon on hetkenä minä hyvänsä kiipeämässä kolme Tappara-peluria. Tilasto 14.1.2023 ennen illan peliä:
Vittasmäki 97
Rauhala 97
Virta 96
Kuka ehtii ekana sataan? Iskeekö terveille rimakauhu, ja Otto pääsee yllättämään?
- Vittasmäki
- Rauhala
- Virta
0 äänestäjää
Kausi 23-24, vain toinen saadaan Tapparaan. Kumpi?
- Jori Lehterä
- Anton Levtchi
0 äänestäjää
Molemmat kiitos. Valitaikkuna on tasoa ranteet auki kausikortilla.
Kieliopillisen version tiedän, mutta onko se
- Kamppanja
- Kampanja
0 äänestäjää