Kuulun salaseuraan, eli vapaa-ajan esoteeriseen ryhmään johon ei voi vapaasti liittyä, ja johon liittyvistä asioista ei saa vapaasti kertoa ulkopuolisille.
- Kyllä
- Ei
0 äänestäjää
Kuulun salaseuraan, eli vapaa-ajan esoteeriseen ryhmään johon ei voi vapaasti liittyä, ja johon liittyvistä asioista ei saa vapaasti kertoa ulkopuolisille.
0 äänestäjää
Uskontoasiossa olen
0 äänestäjää
Liput fanikatsomoissa herättää keskustelua.
Mikä on mielipiteesi liputuksesta?
0 äänestäjää
0 äänestäjää
0 äänestäjää
0 äänestäjää
0 äänestäjää
Oho, pystyykö joku modi muokkamaan ensimmäiset vastausvaihtoehdot otsikoiksi. Kännyllä näköjään meni hieman plörinäksi
@ljpp @Kilo
On muuten Vittasmäellä enää yhtä vaille.
Vierailet tällä foorumilla, mutta mitä seuraa kannatat?
0 äänestäjää
Onko outoa, jos joku tuntematon ihminen (esim. kaupankassa) toivottaa hyvää ystävänpäivää?
0 äänestäjää
Tänään Alkossa myyjä toivotti hyvät ystävänpäivät, toivotin toki takaisin, mutta on se hieman outoa mun mielestä toivottaa ystävänpäivää ventovieraille.
On se kieltämättä outoa siinä mielessä että ei tuollaiseen ole tottunut mutta ei siinä mielessä outoa että pitäisin pahana. Ihan mukavaa tuo mutta itsekin kummastelisin varmasti, harvoin kassa tms. toivottaa edes hyvää joulua tai vastaavaa.
Tänään töistä syömässä kun käytiin niin ruokapaikassa kassalta antoi suklaata ja jonkin pienen lasisen hillopurkin kaupan päälle ja toivotti hyvää ystävänpäivää. Oli kyllä outoa ja taisin siitä sen verran hämääntyä, että en ole edes varma, mahdoinko toivottaa sitä samaa takasin
Kaikki ystävänpäivään liityvä on edelleen outoa. Lapsena sellaista päivää ei ollut muualla kuin Aku Ankassa. No, olen opetellut toivottamaan takaisin sen kummemmin miettimättä tai avautumatta.
Eipä itsellenikään ystävänpäivä kovin suuri juhla ollut ennen kuin tapasin nykyisen tyttöystäväni, sen jälkeen sitä ensimmäisiä kertoja on tullut vähän enemmän vietettyä vaikka onkin Suomessa yleisesti melkolailla nimenomaan ystävän päivä.
Alkon myyjä ei valitettavasti ole enää aivan ventovieras.
Pitäisikö tässä olla huolissaan muutamasta syystä: Tiistaina alkossa ja siitä, että se on juuri Alkon myyjä joka toivottelee? Eikä esim. ruokakaupan myyjä.
Sama. Ja Halloween tohon kylkeen. Ei oikeen kumpikaan mun juttuja. Mutta on tässä jotunu sikäli sopeutuun asiaan, että jotenki päivä on huomioitava, eli kaupan kautta kotiin.
Kyllähän tässä Krissen kunniaksi saa maljan kohottaa ihan luvan kanssa tiistainakin.
Sama homma. Sivuhuomiona se, että valitettavasti en suhteen alkuvaihessa ollut ymmärtänyt ystävänpäivän olevan jotenkin iso juttu, mistä saatiinkin kiva pikku kriisi aikaiseksi. Nykyään raahaan paikalle kaiken suklaan ja kaikki kukkapuskat mitä ikinä satun löytämään ja vedän serenadin falsetissa parvekkeen alla ilman paitaa. Kyllä sitä oppii.
Älä nyt. Radio kertoi, että ystävänpäivän vietto on Suomessa Tampereelta lähtöisin. Sydänyhdistyksen juttu. He kyllä lähtivät ystävä-kärjellä liikkeelle, mutta tämä jenkkimeno on sitten juurtunut meillekin.
Minulla menee samaan kastiin halloweenin jne kanssa. Turhaa kaupallista( Amerikka) hömpötystä.
Koska ihmettelet, kyseessä ei ilmeisesti ole kukaan niistä, joista on tullut vuosien varrella perheystäviä tai edes etunimituttuja?