Ei huolta, hain vaan Luulajan reissua varten vähän menovettä.
Halloween pitäisi räjäyttää taivaan tuuliin, mutta siitä seuraisi valitettavasti ympäristökatastrofi, kun kaikki se paska leviäisi ympäriinsä.
Ei huolta, hain vaan Luulajan reissua varten vähän menovettä.
Halloween pitäisi räjäyttää taivaan tuuliin, mutta siitä seuraisi valitettavasti ympäristökatastrofi, kun kaikki se paska leviäisi ympäriinsä.
Ehkä kaupan kassa vielä menettelee mutta esimerkiksi bussissa joku randomi toivottelee ystävänpäivää niin on aika akward. No itse en juurikaan toivottele tms. Hyvät ystävät tietää olevansa hyviä ystäviä ilman tätä päivääkin
Ilves (Lynx lynx). Onko tullut nähtyä luonnossa?
0 äänestäjää
Molempia näkee käytettävän mutta kumpi on mielestäsi korrekti lempinimi Tapparalegenda Ville Niemiselle?
0 äänestäjää
Minun mielestäni korrekti versio on ehdottomasti Nemo.
E. Näköjään Ville itse on ottanut aiheeseen hieman yllättävän kannan:
Mitä tarkoittaa luonnossa? Lähinnä siis että lasketaanko eläintarha.
Ei mitään sellaista. Luonnossa, tai vaikkapa takapihalla.
e: Yllättävän moni pollin mukaan nähnyt. Lieköhän tulkintavirheitä.
Yli 50-vuotiaana olen vain kerran nähnyt luonnossa, eli en ihmettele havaintojen harvinaisuutta. Mukana oli silloin toinenkin silmäpari, ja kyllä se näky ihmetytti. Lyhyeksi jäi se ilo, ei puhettakaan että olis ehtinyt kuvaamaan
Sama, kerran puhtaasti sattumalta. Kaverin kanssa viriteltiin joskus 15 vuotta sitten siikaonkia kuntoon Ukissa. Paikalla oli noin 100 metriä pitkä silta, jonka yli olimme juuri ajaneet ja parkkeeranneet.
Kaveri sanoi, “kato ny saatana”. Sillalle astui iso ilves ja käveli sen sata metriä kaikessa rauhassa sillan yli ja astahti metsän puolelle.
Toisella puolella siltaa oli kolme kaveria ja kävin kysymässä näittekö. Tamperelaisiksi osoittautuneet olivat aivan sillan vieressä mutta alhaalla. Olivat nähneet nelisen metrin päästä mutta sijaintinsa vuoksi pikku pätkän vaan. Meidän etäisyys oli noin 20 metriä.
Hieno otus, mutta taitaa olla sellainen, että vaatii sattuman, ei etsimisen.
0 äänestäjää
Tatuoinneista
0 äänestäjää
Kumpaa seuraat tänään (jos seuraat).
0 äänestäjää
Koitan seurata molempia mikäli erien lopetukset menee silleen sopivasti. En ole varma kumpi toimii “pääpelinä” minulle ja todennäköisesti saatan missata alun kun on tosielämän tekemisiä alkuillasta.
TV + tietokone -hybridillä mennään ja äänet selostajan mukaan. Pitääjän sitä vähän vakoilla missä tuleva vastus menee näin maanantaina.
0 äänestäjää
Vastasin Pelicans, perusteluina:
Mietin samaa seuraa itsekin, mut toi ilma rivi olis kyllä extra joka kääntäisi ääneni heille nyt kun sen mainitsit. Mut Kalpaa äänestin. Ihan vaan koska oon pitänyt Kapasista, myös tästä tällä kaudella Tapparassa käyneestä
Mieluisin vastus Tapparalle?
0 äänestäjää
0 äänestäjää
Kyllä, viikko sitten nuotiokyrsästä.
Kumman termin koet luontevammaksi käytettäväksi itsestäsi Tapparan/muun seuran ja ylipäänsä urheilun yhteydessä?
0 äänestäjää
Itse koen että sana kannattaja on luontevampi.