Näistä voisi hyvin koota vielä pari kolme kentällistä:
Ojanen
Susi
Lehtonen
Koivulahti
Porvari
Barkov sr.
Barkov jr.
Sevon
Oijennus O
Kučera
Peltola
Litma
Marjamäki
Jutila
Numminen K ja T
Marttila
Aalto
Draper
Hannu Kamppuri
Markus Mattsson
Pirskatti sentään! Kun on vuosikymmeniä seurannut niin näitähän riittäisi vielä vaikka kuinka paljon, mutta kun kysyttiin varmaan allstars-kenttää niin riittäköön nämä!
Lapsuuteni sankari oli Ekku Lehtonen. 1986 viimeinen finaali paikanpäällä ja Ekun 3-0 maali kruununa. Sitten tuli J.Ojanen, ehkä minulle se suurin. 2003 mestaruus kruununa. Barkov sr:n merkitys 2000-luvun alussa oli iso seuralle ja hänet haluan nostaa esiin myös. Sitten tämä nykyinen menestysputki, ei kahta sanaa J.Peltola. Arvostukseni häntä kohtaan alkaa lähennellä Jannea. Viimeisenä nostan P.Laineen. Niin kovaa pelaajaa en Tapparan nuttu päällä oikeastaan ole ennen nähnyt, huomioiden vielä tuo ikä.
Itse jätin J. Peltolan tarkoituksellisesti listaltani pois, vaikka esim. Ilveksessäkin pelannut M. Peltola siellä on. Muistan kuinka Mikko Peltola oli viimeinen helmi ennen Tapparan junioritoiminnan synkimpiä aikoja. Peltolat ovat itse asiassa pelityyliltään aika samanlaisia.
Jukka on mainio pelaaja, ja oikea kapteenikin joukkueelle, muttei mikään itseoikeutettu kuitenkaan. Ylipäänsä kapteeniudella ei mielestäni ole välttämättä niin suurta merkitystä kuin ajatellaan. Pidän Jukkaa tällä hetkellä hiukan yliarvostettuna pelaajana varsinkin meidän tapparalaisten silmissä, on kuitenkin nyt vasta lähdössä ensimmäiseen arvoturnaukseensa. Uskon että Jukkakin aikanaan listalleni nousee.
Kyllä Pate ja Teppo Numminen kv statuksella mitattuna korkealla ovat. Itse ihailin Jiri Kuceraa, Ekkua ja Jutilaa. Jutissa oli hiukan (hullua) rohkeutta, jolla ratkaistaan mahdottomista paikoista. Sitä, mitä on Patessa paljon.
Ja oikeastaan kaksi hetkeä. Ja Jantan kanssa tietenkin “Blake Parlett laukoooo! Ja kanadalaispuolustaja räjäyttää Hakemetsän! Tässä sarjassa nähdään seitsemäs peli!” Ja sitten. “Uittaa Tappara yksi-nolla johtoon!! Alivoimalla maalintekijänä Blake Parlett!”