Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet

Kysymyksen perusteella haki laturia. Ja @ozzi tosiaan oikeassa - Verkkokauppa on saanut Ankerin edustuksen.

On kyllä huono ostos jos laturilla voi ladata vain muutaman kerran.

Haen tosiaan ns. matkalaturia kalareissuilleni.

Mitäs hiivattia?

Ite maksanut pari kymppiä ja saanut 6000mAh. Tossa samalla hinnalla 10000mAh lisää!

Kiitos tästä linkistä!

Lataako tämä puhelimen kuinka nopeasti ja kuinka monta kertaa?

Ei ole saapunut vielä mutta laitan viestiä heti kun on testattu.

Pitääkö mun ämpäriteoria kutinsa noiden virtapankkien suhteen?
Jos on kaksi 10 litran ämpäriä, toinen tyhjä, toinen täynnä ja ne yhdistetään alaosista letkulla yhteen niin viittä litraa enempää ei siitä täydestä saa pois.

Jos mun teoria pitää paikkansa, niin voit laskea tuon aika tarkasti kun vaan tiedät minkäkokoinen akku puhelimessasi on.

Ei noiden virtapankkien mAh-lukemat pidä paikkaansa kuin ihan huipputuotteissa, joita noi parin kympin vehkeet ei ole. Varsinkin käytön myötä noiden kapasiteetti laskee johonkin 80% tienoille alkuperäisestä. Joka sekin karrikoiden on noin 80% siitä mitä myyntimies kertoo. :slight_smile:

Tällänen sulla pitää olla,tällä voi kalauttaa fisut tainoksiin.

https://heavytone-shop.omaverkkokauppa.fi/DemiEl-DEM-PB1801

Poimin tänään Mammutti markkinoilta Scandic OT-10 virtapankin mukaan. 10 000 mAh, hinta oli 15 euroa. Ovh 29.95. Vuoden takuu.

1 tykkäys

Huhut kertoo ,että laite julkaistaan Toukokuussa.
Huhujen mukaan lasikuori ja luuri tukee langatonta latausta

Jotenkin hassusti jutun kirjoittaja kirjoittanut tuosta lasikuoresta:

Geskinin mukaan iPhone SE 2 on koodinimeltään Jaguar, ja laitteen tarjoama lasikuori mahdollistaisi myös langattoman latauksen. Lisäksi se rikkoutuisi pudotessaan helpommin kuin alumiinikuorella vuorattu iPhone 7.

Saa nopeasti luettuna sellaisen käsityksen, että helpommin hajoaminen olisi ominaisuus :smile:

1 tykkäys

Sattumalta näin Elisan mainoksen: Moto G5 99€

Kelpo perusluuri moneen käyttöön, kakkospuhelimeksi, Android softien kanssa leikkimiseen yms.

Parin kympin sijoituksella ei tarvitse murehtia.
Edellisessä iPhonessa oli samanlainen ja puhelimen päivityksen yhteydessä hankin uuteenkin.
Kestää hieman kovempiakin kolauksia särkymättä.

1 tykkäys

Käytin yli vuoden samantyylistä suojaa, sitten suoja ei enään pysynyt kasassa ja otin pois kokonaan.

Menkööt tänne.

Osaako fiksummat sanoa mistä johtuu kun mm. Viaplay ja C More-sovellukset avaa puhelimella, niin Chromecast-täppä puuttuu oikealta ylhtäältä. Tabletilla näkyy kyllä kyseisissä sovelluksissa. Poistin ja latasin sovellukset uusiksi, mutta ei apua.

Lataa puhelimeen “Google Home” https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.chromecast.app&hl=en

Tuon jälkeen pitäisi ruveta Chromecast-napit näkymään.

On tämä sovellus ennestään. Youtube ja Spotify näyttää Chromecast-täpän ainakin, mutta tosiaan Yle Areena, Viaplay ja Cmore ei näytä. Tabletilla näkyy.

Onko kännykkä samassa verkossa kuin telkkari? Mulla puuttuu jos ei känny oo vielä yhdistäny kotiwifiin. Sit kun yhdistyy niin käynnistää sovelluksen uudestaan.

1 tykkäys

Nämä on toiminnassa. Kävin lukee Play-kaupassa “Home-sovelluksen” kommentteja ja en ole näköjään yksin ongelmieni kanssa.

Tämä, itse ainakin olen muutaman kerran kiroillut kun puhelin ei ole yhdistänyt langattomaan kaiuttimeen airplayllä ja hetken kiroamisen jälkeen todennut, että laitetaan puhelimeen wifi päälle ni saattaa onnistua paremmin😄

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Maaestojen kierto VPN-yhteyden avulla