Annetaan: Tapparan C More Total+ -katselukoodeja

Jos aktivoi koodin huomenna juuri ennen pelin alkua. Niin eikös sillä pysty sitten katsomaan lauantai pelistä ainakin ekan erän? Kun koodi/katseluoikeus voimassa 24 tuntia.

Pitäisi pystyä, plus kaikkea muuta C Moren sisältöä, kun on Total+ -katselukoodi.

Minullekin kelpaa koodi jos jollainen ylimääräinen/tarpeeton on

Hienoa, jos näin on. Pitkä matka on tultu. Ennen Teliaa näitä C Moren 24-h-koodeja oli toisinaan liikkeellä ja niissä piti aina olla maksuvalmius tilissä.

This being said, minultakin löytyy koodi halukkaalle. Ketkäs ensin pyytäneistä on yhä ilman? @ollikujanen?

E: koodi lähetetty “kujaselle”

2 tykkäystä

Tänne kelpaa kas koodi ku itellä on Cmore ollu tauolla kuukauden päivät👍

Puuttuu vielä koodi

Laitatko mulle kausikorttipaikkasi tiedot yksityisviestillä tai aki.hautamaki@tappara.fi niin tarkistan. Koodit on lähetetty siihen sähköpostiosoitteeseen joka on kausikortin tilauksen yhteydessä annettu.

12 tykkäystä

Jos jollakin on vielä ylimääräisiä koodeja voisin yhden ottaa. Olisi mukavaa välillä katsella Liigaa junnu MM kisojen jälkeen.

Semmoinen huomio, että kun juuri hetki sitten käytin koodini tämän päivän KooKoo-pelin katsomiseen, niin CMoren palvelu ilmoitti koodin olevan voimassa 9.1. saakka. Sähkpostissa kuitenkin ilmoitettiin, että olisi voimassa 15.1. saakka. Kannattaa huomioida, jos oli aikeissa säästellä koodiaan huomista pitempään. Tapparalla ei tosin ole pelejä 10.-18.1. välillä.

Niin, tuon koodi pitää käyttää 15.1 mennessä, mutta kun lunastat koodin niin katseluaika on voimassa 24 tuntia.

Aika selkeästi tuo on ilmoitettukin:

” Liiga-seurat tarjoavat kausikorttilaisilleen yhden päivän ajaksi pääsyn C Moren suoratoistopalvelun Total+ tuotteeseen. Koodi on voimassa 15.01.2021saakka.

Huomioithan, että koodi on voimassa yhden vuorokauden ajan eli aktivoi koodi sinä päivänä kun katsomasi peli on ja/tai haluat koodin käyttää”.

Tietenkin, voi pyhä yksinkertaisuus minun kanssani.

edit: @7-Zack, juu tuo oli tiedossani, jotenkin vaan nyt tulkitsin tuon CMoren ilmoituksen väärin.

3 tykkäystä

Vieläkö joku on koodia vailla? Voin myös omastani luopua.

3 tykkäystä

Tänne kelpaisi kiitos :blush:

1 tykkäys

Vieläkö löytyy :thinking::sweat_smile:. Ei pääse työmaan tvn kautta normaalisti katsomaan mutta cmore sovellus löytyisi siitä :sweat_smile:

Mulla ois C More - 404 koodi: 20KNUyLktz

3 tykkäystä

Onko jollakin vielä ylimääräistä koodia ? :slight_smile:

Minulla olisi. Laitan yksityisviestillä tulemaan.

3 tykkäystä

Mulla voi laittaa kas koodia jos vielä.joltain löytyy😀

Tänne kelpaisi yksi. Kiitos