Annetaan: Tapparan C More Total+ -katselukoodeja

Tappara-Jukurit la 9.1. pelataan ilman yleisöä, joten kausikorttilaiset saivat jälleen 24h voimassa olevan CMore Total+ -koodin (käytettävä ennen 15.1.).

Nopein saa minun koodini.

3 tykkäystä

Mulle kelpais

1 tykkäys

Mistä näitä saa?
Mullakin on kausari mutta ei kukaan ole mitään koodeja tarjonnut. :thinking:

1 tykkäys

Eli sulle tulee, pistän yv:nä tuon Tapparalta tulleen mailin, siinä on ohjeet koodin käyttöön.

Tämä uusin koodi tuli tänään sähköpostina klo 16:10.

Voin antaa myös koodini.

2 tykkäystä

Ok, muokkaan tuon otsikon takaisin Annetaan-muotoon.

1 tykkäys

Ilmeisesti mulle ei noita koodeja tule sen takia kun mulla on jo tuo CMore Total+ ??

Kyllä meille ainakin näitä koodeja tulee vaikka CMore Total+ onkin.

2 tykkäystä

Pitäs tulla kaikille kausikorttilaisille sähköpostiin. Viestissä vielä kehoitetaan antamaan koodi eteenpäin jos itsellä on jo cmore.

3 tykkäystä

Pitäs ja pitäs. Lotossakin pitäs voittaa. :joy: :joy: :joy:
Ei ole koodeja näkynyt.

Ei sillä että olisin niitä varsinaisesti kaivannut mutta olisihan joku muu sen voinut käyttää.

2 tykkäystä

Katsoppa vielä roskaposti yms kansiot siitä sähköposti osoitteesta minkä olet Tapparan toimistolle laittanut. Nuo koodit siis lähettää Tappara ei cmore.

Katsottu, ei ole koodeja.

Virtuaalilipuista ja Meidän Seura korteista tulee kyllä tilausvahvistukset Tapparalta. :tappara:

1 tykkäys

Mulle voi kans laittaa jos on ylimääräinen :pray:

1 tykkäys

No mä lähetän vaikka sulle.

3 tykkäystä

Jos löytyy joltain niin voisin minäkin huolia koodin ,:sunglasses:

Mullekin voi antaa jos jollain ois ylimääränen😃!

Tämä taisi olla sellainen koodi, että vaatii tilin, jossa luottokortin tiedot. Sitten tilaus pitää muistaa perua ettei jää ainakaan vahingossa aktiiviseksi.

Korjatkaa, jos väärässä.

1 tykkäys

Muokkasin otsikkoa, samaisella koodilla kun voi vaihtoehtoisesti katsoa myös huomisen vieraspelin. Silloin sillä tosin ei taida voida lauantain pelejä enää katsoa.

Käytin koodia Sport-pelissä ja siinä se ainakin toimi ihan ilman mitään luottokorttitietoja. “Tilaus” umpeutui seuraavana päivänä.

2 tykkäystä

Jos jollain on koodia vielä antaa niin voisin ottaa myös vastaan.