CMore Total+ -katselukoodien tori

Tuo koodienantoketju on oikein mainio, mutta sinne alkavat jo hieman nimet hukkua. Tässä on siis ketju, jossa koodin sähköpostilla saaneet kausikorttilaiset voivat jakaa omansa niitä tarvitseville. Aloitusviesti on wiki, eli sitä voivat kaikki muokata. Idea @Dominik49 :lta

Säännöt
Jos tarvitset koodin, laita nimimerkkisi listan jatkoksi. ÄLÄ laita nimerkkiäsi listan ensimmäiseksi tai poista muiden nimeä listalta. Jonossa ei kiilata. Jos tällaista esiintyy, niin minä en ainakaan aio koodejani kiilaajalle antaa. Koko homma perustuu perisuomalaiseen jonotukseen, ja kuten olemme äidinmaidon mukana saaneet jo oppia, jonoa kunnioitetaan. Jos jonotus ei toimi, niin ketju poistetaan kokonaan.

Koodin sähköpostilla saava antaa sen (halutessaan) jonon kärjessä olevalle yksityisviestillä. Hän vastaa tähän ketjuun tyyliin “koodi annettu Ville98:lle” ja poistaa kyseisen henkilön nimen listasta. Nimen saa poistaa vain, jos koodi on jo annettu. On tärkeää vastata tähän ketjuun, jottei sitten samalle henkilölle lähetetä montaa koodia.

Saat laittaa nimesi takaisin listaan, kun olet käyttänyt edellisen koodin.

Tarvitsen koodin
Hooligan75
Iisakki
Naapurinmies
Rasse

24 tykkäystä

Koodi annettu Justeerille.

Tämä on kyllä hyvä topiikki, meni hiukan hukkaan tuo huutelu siellä sun täällä ja meni itseltäni vähän ohi

2 tykkäystä

Elolle pistetty koodi menemään.

2 tykkäystä

Babushkalle meni koodi
E: Myös Tapparapojat55 meni koodi
E2: myös fstyler meni koodi

Ps. Ihan hirveä suoritus jakaa puhelimella näitä koodeja näin :smiley: Toivottavasti meni oikein

4 tykkäystä

Sitku noi jotka on listassa viä niin kun ne on saanu koodin tai koodeja mua kiinnostaa saada lisää koodei

Kirjoita nimesi listaan. Mutta voitaisiin pyrkiä siihen, että mahdollisimman moni pääsisi ainakin sen yhden pelin katsomaan.

1 tykkäys

En osaa pistää ja annettaan mielummin kaikkille jotka tarvii ekana mustakin.

2 tykkäystä

Lisäsin nimesi listaan, sillä siinä on jo toinenkin nimi uudestaan. Laitoin myös sääntöihin, että nimen saa laittaa listaan takaisin kun saatu koodi on käytetty.

Saako tätä ketjua nostaa säännöllisesti ylös?

Koodi annettu Hooligan75

3 tykkäystä

Iso kiitos ja nöyrä kumarrus​:+1::blush:

2 tykkäystä

Koodi annettu’d @Iceman88 @Jasu_Erkinjuntti @Fizz.

6 tykkäystä

Tänään taas peli ja jengiä koodia vailla, eli nostetaan ketju ylös.

Onko bumppaus sallittua? @ylläpitäjät

3 tykkäystä

@Tapsu sai koodin

@wild sai koodin

Ja @Babushka sai koodin

6 tykkäystä

Nostelen tätä ketjua ylöspäin jos illan peliin niitä koodeja olis tarjolla.

Oisko jollain ylimääräsiä koodeja ennen mua oleville ja mulle et näkis tänään pelin.

Koodi lähetetty => @ordinary

3 tykkäystä

Koodi laitettu @Mr_max

4 tykkäystä

Lisäsin kohdalleni huomautuksen, että jos olen seuraavana listalla ja tarjolla olisi keskiviikon peli, niin mut saa ohittaa sillä kertaa – keskiviikkoisin kun en pysty pelejä katsomaan.

1 tykkäys

@Tapparapojat55 , @Iisakki ja @TWall saavat multa koodit tälle päivälle

4 tykkäystä