Annetaan: Tapparan C More Total+ -katselukoodeja

Nyt on koodi, kiitos Devilady!

1 tykkäys

Mulle kelpaisi myös, jos ylimääräinen löytyy.

Tulee YV:llä kohta.

E: Koodi lähetetty YV:llä.

1 tykkäys

Täältäkin koodi saatavilla YV:llä.

E: annettu (yv sr im vt)

Voi kiitos todella paljon. Mihin peliin toi koodi käy

Sähköpostista lainattu: “Liiga-seurat tarjoavat kausikorttilaisilleen yhden päivän ajaksi pääsyn C Moren suoratoistopalvelun Total+ tuotteeseen. Koodit ovat voimassa 31.01.2021 saakka”.
Koskee siis viime viikon Saipa ottelusta ja nyt Jyp ottelusta saatua koodia. Ei siis ole niinkään sidottu matsiin, mutta päättyy siis 31.1. Ennen sitä aktivoitava ja voimassa siitä hetkestä 24h.

1 tykkäys

voisin huolia koodin jos vielä saatavilla.

1 tykkäys

Onko joku vielä vailla?

Mä voisin ottaa koodin @Kilo niin voin käyttää huomiseen peliin jos käy.

:point_up_2: Pistin yv:tä.

Kuinka pitkälle näitä koodeja on nykyään aikaa käyttää? Niin kauan, kun pelataan ilman yleisöä?

Ainakin SaiPa- ja JYP-matsien ohjeissa luki että voimassa 31.1. asti.

1 tykkäys

Kiitokset jäsen Dominik49! :blush::+1: Oli mukava katsoo peliä pitkästä aikaa. Ja tulihan sieltä makoisa voittokin. Jos huomiseen peliin on jollain ylimäärästä koodia, niin kelpaa :blush:

4 tykkäystä

Tulee kohta YV:llä.

E: Koodi lähetetty.

Huomiseen matsin voisin ottaa koodin jos joltain löytyy. Pian ku alkaa matseja oleen enemmän niin täytyy taas Cmore ottaa takaisin.

Tulee kohta.

E: Myös @Justeeri saanut koodinsa.

E:Koodi saatu. Isot kiitokset jäsen: BlueOval! :blush:

2 tykkäystä

Ei ole huomiseen matsiin koodia, mutta tuli koodi, jolla saa halvennusta C More Total+:sta (vaihdoin itse C Moren Teliaan + V Sportiin, kun formulat loppui, joten yrittävät saada minua takaisin C Morelle).

Hanki Total+ -tilauksen herkut etuhintaan 34,95 eur/kk (norm. 44,95 eur/kk)

Jos jotakuta tuo koodi kiinnostaa niin minulta saa. En ole ihan varma, että onko tuo jotenkin linkitetty omaan tunnukseeni, mutta oletettavasti ei, koska koodin lunastussivulla sanotaan:

Koodin tarkistuksen jälkeen sinun tulee luoda C More -käyttäjätili tai kirjautua sisään olemassa olevilla mtv-palvelun tai C Moren tunnuksillasi.

minullekin koodit kelpaa. Olipa kiva katsoa pari peliä. kiitos vielä kerran! @mano9 ja @Sasha-16

2 tykkäystä

Yksi on vielä jäljellä.
Se tulee ihan kohta YV:llä sinulle.

E: Myös @elo saanut koodinsa.