No perhana, jos ylimääräinen jollain on niin huomiseksi voin myös ottaa!
Valitettavasti mun koodit loppuivat jo.
Eiköhän niitä viimeistään huomenna taas ole tarjolla?
Ei taida olla, kun ei ole kotipeli.
Jaahas, niinpä tietenkin.
Mulle kun tuutattiin Tapparan toimesta useampi koodi kerralla niin en ole pysynyt kärryillä tästä hommasta.
SaiPa peliin jos koodia vielä tarjolla niin voisin ottaa
Illan Saipapelin C-more-koodia tervehtisin tyydytyksellä, jos joutilaan omistaja sellaisen yksärilaatikkooni lykkää!
Jos jollain on ylimääräinen koodi voisin ottaa niin näkisin perjantaina pelin. Tän päivän peliin oon jo saanu koodin!
Mikäs peli perjantaina on? Jyp peli on 29.1
Eiku nii mutta kumminki näkis sen jyp pelin
Jos tarvetta vielä niin täältä löytyisi yksi
Minulle kelpaa jos käy vielä endi viikon peliin
Laitan nyt sulle tulemaan kun olit tosiaan jo tuolla aiemmin koodia kysellyt.
Niin löytyisikö joltain vielä koodia illan peliin?
Oisko jollain ylimäärästä koodia niin näkis tän päivän peliin?
Koodeja taidetaan lähettää vain kotipeleihin, mikä on toki loogista. Eli tähän peliin voi jollain toki hihassa koodi olla, mutta erikseen niitä ei ole lähetetty.
Nii kysyin varalta jos jollain ois koodi hihassa.
Reilu viikko sitten jaettuja koodeja olisi täällä vielä yksi jäljellä. Toimivuudesta ei mitään varmuutta, mutta sähköpostiviestin mukaan ”Koodit ovat voimassa 31.01.2021 saakka.”
Nopein YV voittaa.
E: Aaaaaand it’s gone
Olisit suoraan antanu @Tapparapojat55 :lle, kun se ehti kysellä… No toivottavasti oli hereillä ja ehti laittaa ensimmäisenä yv:n.
Kiitos huolenpidosta. Koodeja oli kaksi ja tietysti laitoin toisen suoraan @Tapparapojat55 :lle.
Jos jollain on vielä koodia jäljellä, niin voisin ottaa. Ettei jää vaan käyttämättä (jos ovat voimassa vaan 31.1.2021 asti)