Annetaan: Tapparan C More Total+ -katselukoodeja

Jos nyt jollain on, yyveellä otan ilomielin vastaan.

Minulle kelpaa koodi myös

Mistä saatte noita koodeja. Löytyy kausari, mutta ei oikein mitään postia tule Tapparalta.

Ovat tulleet sähköpostilla, mutta muistaakseni vain kotipeleihin eli oletan että tänään ei ole sähköpostia luvassa. Meillä on samassa taloudessa kaksi kausarilaista, niin ollaan toisen koodeilla katseltu vieraspelit tai annettu eteenpäin. Tänään radion ja Linkin varassa.

Aaah, kantsii tsekata roskapostikansio, jos on vahingossa Tapparan postit livahtanut sinne.

Kyllä Tapparan postit aina tulee sähköpostiin, mut noin 2 kertaa vuodessa. Mietin vain, että saankohan tunnuksia 3.2 tapahtumaan

1 tykkäys

Moi, jos olet kausikorttilainen niin laita minulle vaikka yksityisviestillä tietosi, niin tarkistan että sähköpostiosoitteesi on oikein tai että profiilissasi ei ole esim. markkinointikieltoa.

2 tykkäystä

Ennakkotietoa: Kausikorttilaiset tulevat saamaan maanantaina tai tiistaina C More koodit Helmikuun alun kotipeleihin.

6 tykkäystä

No niitä tulee sitten ihan kiitettävästi kerralla :slight_smile:

Sieltä jos jokusen koodin saisin niin olisin kiitollinen!

Tänne kanssa koodi kelpaisi!

Sattuuko joku tietämään voiko uuden koodin syöttää jo etukäteen? Eli aiemman koodin jakso päättyisi iltapäivällä. Voiko syöttää toisen jo nyt ja uusi alkaisi suoraan nykyisen päättyessä vai täytyykö odottaa edellisen päättymistä?

Sitten kun ens viikolla tullee niit koodeja niin mulle kelpais koodi/koodeja johonki tapparan peliin tai peleihin. Muuten @Borre jos muistan oikein niin vasta sillon kun vanha umpeuttuu.

1 tykkäys

Mulla olis kaksi päivän katseluun oikeuttavaa koodia C Morelle, jotka vanhenevat huomenna. Eli tämän päivän peleihin ovat käytännössä.

21AFFWzMNu
21AF3Ts2px

6 tykkäystä

Itse voisin ottaa seuraavan kotipeliin koodin, jos jollain olis antaa lähempänä ajankohtaa.

Taidan tehdä jonkun rikoksen tässä, kun lupasin kaikki ens kuun koodit antaa siskolle… Jotta näkee Ilveksen pelit.:roll_eyes::rofl:

Ikuinen banaani, henkilökunta hereillä nyt.

8 tykkäystä

Koodit on nyt lähetetty. Lähetimme alkukuun koodit, eli sisältää 3 kotiottelua.

Jos et saanut koodeja, laitathan siitä viestiä kausikortti@tappara.fi.

5 tykkäystä

Mä otan kas riemusta kiljuen koodeja jos vaan löytyy👍

Oletko jo saanut koodit?

Kun saatte koodin niin kuitatkaa saaneenne. Jotkut lähettävät sille, joka nopeiten pistää YV:n, toiset katsovat ketjusta, että kuka olisi jonossa seuraavana.

2 tykkäystä