Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Pink Floyd ei nyt viimeaikaisten touhujen jälkeen herätä isossa osassa kovin positiivisia tunteita, että varmasti ihan hyvä olla soittamatta.

Yleisesti soittolistaan niin todella paljonhan sielä taitaa olla musiikkia ysäriltä ja uskoisin, että nuorison TikTokissa soi jokin täysin muu musiikki. Mun mielestä ongelma on edelleen se, että sielä soi paljon huonosti urheilutapahtumaan sopivaa musiikkia. No Sweet Caroline tais tulla viimeksi ja mietin, että kuulostais varmasti hienolta, jos SO laulaisi tätä.

Itse alkushowsta sanoisin positiivisena asiana, että sitä on tiivistetty.

1 tykkäys

Tästä vastustajan jäähybiisi vaikka kertookin Penasesta?

2 tykkäystä

Toivottavasti tämä ei soi koskaan eikä milloinkaan Tapparan pelitapahtumassa. :zipper_mouth_face:

8 tykkäystä

Ei tää kyllä mitään Meritaa räjäyttänyt.

1 tykkäys

Osaako joku muuten sanoa mikä on biisin ja esittäjän nimi tuossa milloin pommit paukkuu?

Keskitytäänkö nyt vain peleihin loppukausi. Eiköhän showt ole tältä keväältä lyöty pakettiin, kesällä sitten ideoidaan uutta kautta. Isoja muutoksia ei enää pysty tekemään niin annetaan nyt tälle mahdollisuus.

1 tykkäys

Varmastikaan kukaan ei ole isoja muutoksia enää tälle keväällä vaatimassa, sen verran varmasti jokaisella on realiteetit selvillä. Keskustelua voi silti käydä tulevaisuutta ajatellen ja omaan pidempään viestiini valitsin juuri sellaisia helposti muutettavia kehityskohteita/ongelmakohtia ratkaisuehdotuksineen.

Sitähän varten tämä ketju on, että täällä voi keskustella eikä tätä kenenkään tarvitse lukea, jos ei jaksa.

On se muuten vaan hassua, että kuinka nopeesti sitä ehdollistuu tohon musiikkiin ja liittää sen tiettyihin tapahtumiin. Viimesimpänä ittellä toi Guns N’ Rosesin Welcome to the jungle.

Oon tykänny saapua areenalle hyvissä ajoin välttääkseni ruuhkat ja toisaalta tykkään myös fiilistellä siellä ja yhä hämmästellä kuinka hieno areena meillä on. Siinähän sitten on kerenny kattomaan yhdet, jos toisetkin alkulämmöt.

Mää tykkään jotenkin ihan törkeesti siittä, kun on pimeetä ja sitte yhtäkkiä lyödään valot päälle, DJ Sample painaa Gunnarit kovaa ilmoille ja meidän karjut tulee jäälle lämmittelemään. Tää on jotenkin sellanen siisti homma, että ne lämmöt alkaa aina samalla (ja todella hyvällä) biisillä. En tiedä, että onko pelaajien toive, DJ:n oma homma vai mikä, mutta pitäkää tää!

Nyt sitten vaan aina ton biisin kuullessani, siirryn mielessäni areenalle ja alkulämpöjen alkuun. Mutta vois kai sitä huonompaankin paikkaan ja hetkeen sen mieltää. :sweat_smile:

7 tykkäystä

No nyt näin tämän paljon kohua aiheuttaneen alkushown…
Ja olihan se floppi. Jäi sellainen fiilis, että rahat on loppu ja keksitään jotain. :man_shrugging:
Runkosarjassa oli omasta mielestä ihan hieno, joskin viilausta vailla oli sekin. Nyt on todella surkeaa! Jää areenan potentiaaöi hyödyntämättä.

9 tykkäystä

Pommit olivat nyt ajastettu räjähtämään vuorotellen, ei lähtenyt ollenkaan niin kova ääni. Parempi näin.

3 tykkäystä

Pakko sanoa että mä en ymmärrä tätä yhtään.

Osaan jotenkin erottaa dj samplin osuuden erikseen tosta ITSE alkushowsta. Itse fiilaan tosta DJ SAMPLin osuudesta. Sen jälkeen omissa papereissa alkaa vasta itse alkushow kun jäähän piirtyy kanadamalja. Pommit ovat hienot, alkuvideo on hieno, tapparahuudatukset toimii erittäin hyvin ja sit vaan joukkue jäälle.

16 tykkäystä

En tiedä onko oikea lanka, mutta tänne kirjoitan pyyhkeet illan ottelutapahtumasta.

OSAN Hifk:n fanien käytös illan ottelussa seisomakatsomossa oli ala-arvoista ja tämä sallittiin järjestäen järjestyksenvalovonnan toimesta. Ymmärrän hyvin, että tilanne olisi kärjistynyt entisestään, jos siihen olisi tavalla tai toisella puututtu ja näin ollen ainoa järkevä ratkaisu oli pitää pellet teltan sisäpuolella. Mutta. Ottelun jälkeen fanien annettiin poistua, ilman mitään sen erityisempää valvontaa. Tämä aiheutti rapuissa tahallisia vahingoittamis yrityksiä ja aggressiivisuutta Tappara faneja kohtaan, lapsista-aikuisiin. Järjestyksenvalvojat eivät puuttuneet tähän mitenkään, vaan sallivalinja jatkui aina alakertaan asti, jossa töniminen vaihtui suu-sanalliseen aggressiivisuuteen. Järjestyksenvalvojat käänsivät järjestäen selkänsä tapahtumille… Ymmärrän myös sen, että yksittäisten fanien turhautumiseen ei ole resursseja puuttua, mutta nyt näitä pellejä kaitsettiin läpi ottelutapahtuman ja ne olivat varsin hyvin kaikkien järjestystä ylläpitävien tiedossa.

1 tykkäys

Meillä lapset totes DJSamplen kohdalla alussa, että “tää alkushow on tylsä”. Tuli itsellekin vähän nolo fiilis siinä vaiheessa. Pommit oli alkushown parasta antia ja lapsetkin niistä innostui. Ennen kolmatta erää tullut built for this -videopätkä oli hieno ja tuollaisen ympärille olisi voinut rakentaa vaikka koko alkushown. Pysähdyin oikein kattoon sitä ja mietin, et siitä olis saanut hienolla teemalla koko alkushown.

6 tykkäystä

Mikä sen biisin nimi on mikä tulee kun tappara ottaa jäähyn?

1 tykkäys

Se on aikaisemmin täällä joskus kerrottu, ja kyseessä on joku varta vasten ottelutapahtumaan tuotettu ralli.

Eikös tämä ole sama ralli jota @Oijennus kyseli jossain muussa ketjussa?

1 tykkäys

Sama homma.

Ei ole Tapparalle räätälöity homma kyseessä. Alivoimalle hyvä biisi.

@Ljpp ylivoimalle mentäessä on se räätälöity.

E. @Cola_hullu tästä kysymys.

3 tykkäystä

Kiitos korjauksesta, luin väärin. Busta Rhymes on alansa legendoja. DJ Sampl kun jumittaa tietyn aikakauden musiikeissa, niin saman artistin Turn it up / Fire it up! olisi hyvä raita.

Mainitaan nyt, että tuo laittamani biisi on soinut nyt molemmissa välierän kotiotteluissa jokaisen Tapparan ottaman jäähyn jälkeen, kun alivoimalle mennään. Tosin ilman puhemusiikki osuutta.
Minä ainakin tykkään tästä toistosta. Yksi hyvä lisäosa ottelutapahtumaan.

4 tykkäystä

Areenan aikana on tullut nähtyä monta kehnoa alkushowta, mutta nyt kun näki tämän uuden paikanpäältä, on pakko sanoa, että pohja on saavutettu. Ala-arvoinen lopputulos peilaten siihen, mitä pelit ja pensselit mahdollistaisi. Ei minkäänlaista punaista lankaa, tarinallisuutta tai tunnelmannostatusta. Ainut onnistunut kohta on TAP PA RA.

11 tykkäystä