Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Tuo on näköjään ihan oikea lyhenne, for your information (kvg). Olin ihan varma, että kyseessä on vain osa ruotsin kielisestä pilkusta, mutta sekin meni pieleen, on nimittäin fy fan. Tulipa käytettyä hyödyllisesti tietokoneaikaa, sivistystä ei koskaan ole liikaa.

1 tykkäys

Olen pahoillani, mutta…
En ole rasisti, mutta…
En ota kantaa, mutta…
En tehnyt tuota, mutta…
Olen antanut kaikkeni, mutta…

Jne.

Tuhotaan sanalla “mutta” oikeastaan kaikki mitä ennen “mutta” sanaa sanotaan.

Jokainen meistä tähän joskus sortuu.

11 tykkäystä

Meillä käytetään aika paljon tuota FYI viesteilyä. Ja viesteily meillä on muodostunut niin että jos otsikko on FYI niin se on relevanttia tietoa ja tarkoitettu luettavaksi oikeasti. Sposti myös sijoittuu johonkin tavallisen ja tärkeän välimaastoon FYI otsikolla.

Vanha sanonta, “kaikki ennen muttaa on turhaa”.

2 tykkäystä

Hahaa, huutokaupat.comissa on Alajärveltä nyt Ylikylän koulun rakennus myynnissä!

5 tykkäystä

Kotoilu. Hyi.

2 tykkäystä

Hygge, hyggeily, hyggis.

Runkosarjasta: runkkis, runkkari.

Mutta siis eikö hyggeillessä ole mitä miellyttävintä vähän runkkaroida?

Itse perustamani katjun aiheeseen liittyen: Mertaranna aivan väkisin vääntämät vertauskuvat selostuksessa. Ottaisin Jatta Alkion selostamaan kaikki pelit Mertsin edelle 100/100.

3 tykkäystä

Biksukuva.

Käytössä esim (jostain syystä tuollaiseen otsikkoonn osuin):

1 tykkäys

Biksukuvasta tuli mieleeni, kun (jostain kumman syystä) luin juttua, joka käsitteli kapteeni Amerikan takamusta ja siinä oli lopussa aiheeseen liittyvät häshtägit, joista yksi jäi elävästi mieleen:

Pepukka

:woman_facepalming:t2:

2 tykkäystä

Sesonki. Kun kiekkojournalisti kirjoittaa vaikka kuluvasta kaudesta “sesonkina”. Osa lainasanoista on ok, mutta onko ihan pakko vääntää kaikesta. Mua huvita taas yhtään mikään.

Osimoilleen.

Mää nään punaista.

2 tykkäystä

Onneksi tuota ei käytetä missään? Paitsi internetin ihmeellisestä maailmasta selvisi, että Putous 5:llä Riku Nieminen laittoi ilmaisun mikkeliläisen ilmaisutaidon opettaja -hahmonsa hokemaksi. Jo pelkästään tämän pitäisi aiheuttaa ohjelman poistamisen kuvaruuduista.

1 tykkäys

Viimeksi tänään kuulin. :triumph: :hear_no_evil:

Tosi,tosi,tosi… Yksi tosi riittää.

Vatulointi. :rage: :rage: :rage:

10 tykkäystä

Scoraaminen…

4 tykkäystä

Kun urheilu tai liikunta ei enää riitä: Sporttailu.
Mitä helkkaria se oikein tarkoittaa?

6 tykkäystä

Mäkkärin uudessa mainoksessa käytettävä “yhdemmäisyys” kuuluu tähän ketjuun.

15 tykkäystä

Dinneri. Aaaaaaarggghhh!!

6 tykkäystä