Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Ylivoimaisesti ärsyttävin sana on NIINKU.

Teinit tota alko hokeen joskus, mutta nykyään sitä käyttää ihan aikuisetkin. Kuulee telkkarissa, radiossa yms. jatkuvasti.

2 tykkäystä

KiVa pelaa jääkiekkoa Mestiksessä. :smiley:

5 tykkäystä

… vai miten se meni.

Elikkäs kun aloitetaan sanomalla elikkäs…
Ja kun esim Turun murretta joku yrittää sitä osaamatta. Prkl…

Reeps ja Kops. Dinneri. . Taakke. Viipeellä. Ettien että.

2 tykkäystä

Kaveri (puhuttaessa vastustajasta)

Ootteko huomannu että kun kiekkoilijoita haastatellaan, niin pääsääntöisesti vastaus alkaa “No joo”

1 tykkäys

Mielestäni vastustajasta pitäisi puhua pelin ja ottelusarjan aikana. Sitten kun peli tai sarja on ohi, voi käyttää myös sanaa kaveri.

Tai sitten joka toinen sana on ”…,no tota…”

1 tykkäys

Suosittelen, että nauhoitatte puhettanne ja kuuntelette nauhan läpi. Sellaista puhetta, että asetatte itsenne keskustelutilanteeseen, jossa käydään jokin asia läpi. Mielellään jonkun tuntemattoman kanssa. Sieltä saattaa löytyä näitä toistuvia täyte-/tukisanoja. Huomasin itse käyttäväni täytesanoja, kun kerran tällaisen keskustelunauhoitteen kuuntelin. Omassa "live-"puheessa niitä ei jostain syystä kuule.

Täytesanoja, kuten: niinku, tota, toinoi, nääs, siis, tavallaan, yms.

6 tykkäystä

Joo näinhän se on, mutta olen itse parinkin kiekkoilijan suusta kuullut tämän
Stidi sanan ohimennen ja yksi oli “Muuli” Oosteen…

1 tykkäys

Ja sama esim. saksaksi.

Aijjkauhee.

En todellakaan suosittele. Kuulostaa hirveältä, enkä koskaan kehoita ketään tekemään näin. Nyt ei saa enää suutansa auki ollenkaan

2 tykkäystä

Onhan se oma ääni joo ihan hirveätä scheissea äänitettynä. Näin kun on yhden maxisinkun julkaissut, niin ei tohon omaan lauluääneenkään oikein totu, vaikka soittohommia on tullut tehtyä jo muutaman vuosikymmenen.

3 tykkäystä

Instagramissa käytettävä #miniloma tai #määmatka

1 tykkäys

Alkaa tuntua siltä, että tämän ketjun perustaminen oli hirvittävä virhe.

Ihan kauheita sanoja!

5 tykkäystä

Stadin slangi toimii jos se ei kuulosta teennäiseltä. Kamalinta on kun ei-stadilaiset apinoi sitä. Parhaimmillaan se on taas oikein upeeta kuultavaa, tjeu: Tuomari Nurmion biisit.

6 tykkäystä

Case, keissi…aaarrrghh

2 tykkäystä

Mites liidi.

4 tykkäystä

brekkari… …oksennan/yrjöön

1 tykkäys