Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Ylivoimaisesti ärsyttävin sana on NIINKU.

Teinit tota alko hokeen joskus, mutta nykyään sitä käyttää ihan aikuisetkin. Kuulee telkkarissa, radiossa yms. jatkuvasti.

KiVa pelaa jääkiekkoa Mestiksessä. :smiley:

… vai miten se meni.

(turunseutulainen Tapparalainen ) #46

Elikkäs kun aloitetaan sanomalla elikkäs…
Ja kun esim Turun murretta joku yrittää sitä osaamatta. Prkl…

(Linden#16) #47

Reeps ja Kops. Dinneri. . Taakke. Viipeellä. Ettien että.

Kaveri (puhuttaessa vastustajasta)

(turunseutulainen Tapparalainen ) #49

Ootteko huomannu että kun kiekkoilijoita haastatellaan, niin pääsääntöisesti vastaus alkaa “No joo”

Mielestäni vastustajasta pitäisi puhua pelin ja ottelusarjan aikana. Sitten kun peli tai sarja on ohi, voi käyttää myös sanaa kaveri.

Tai sitten joka toinen sana on ”…,no tota…”

Suosittelen, että nauhoitatte puhettanne ja kuuntelette nauhan läpi. Sellaista puhetta, että asetatte itsenne keskustelutilanteeseen, jossa käydään jokin asia läpi. Mielellään jonkun tuntemattoman kanssa. Sieltä saattaa löytyä näitä toistuvia täyte-/tukisanoja. Huomasin itse käyttäväni täytesanoja, kun kerran tällaisen keskustelunauhoitteen kuuntelin. Omassa "live-"puheessa niitä ei jostain syystä kuule.

Täytesanoja, kuten: niinku, tota, toinoi, nääs, siis, tavallaan, yms.

Joo näinhän se on, mutta olen itse parinkin kiekkoilijan suusta kuullut tämän
Stidi sanan ohimennen ja yksi oli “Muuli” Oosteen…

Ja sama esim. saksaksi.

Aijjkauhee.

(Linden#16) #55

En todellakaan suosittele. Kuulostaa hirveältä, enkä koskaan kehoita ketään tekemään näin. Nyt ei saa enää suutansa auki ollenkaan

(turunseutulainen Tapparalainen ) #56

Onhan se oma ääni joo ihan hirveätä scheissea äänitettynä. Näin kun on yhden maxisinkun julkaissut, niin ei tohon omaan lauluääneenkään oikein totu, vaikka soittohommia on tullut tehtyä jo muutaman vuosikymmenen.

Instagramissa käytettävä #miniloma tai #määmatka

Alkaa tuntua siltä, että tämän ketjun perustaminen oli hirvittävä virhe.

Ihan kauheita sanoja!

Stadin slangi toimii jos se ei kuulosta teennäiseltä. Kamalinta on kun ei-stadilaiset apinoi sitä. Parhaimmillaan se on taas oikein upeeta kuultavaa, tjeu: Tuomari Nurmion biisit.

Case, keissi…aaarrrghh

Mites liidi.

brekkari… …oksennan/yrjöön