Aikaikkuna, onko se joku ikkuna jonka takana on kelloja näytteillä?
Lähes missä tahansa ikävän uutisen kommentti-kentässä:
”Mitään tietoa oliko rokotettu?”
Ylilautaa selaillut??
Levinnyt valitettavasti muihinkin someihin. Niihin yleisimpiinkin.
Nykyäänhän ei ihmisiä enää kuole luonnollisesti ollenkaan, ainoastaan rokotehaittoihin. Semmosen kuvan ainakin välillä saa.
Ei niin.
Mutta ei tuoda tuota keskustelua enempää tänne. Tarkoitus oli siteerata vain tuota ärsyttävää ”sanontaa/ kysymystä” joka yllättävän usein tulee vastaan.
Jumaleissön
“Kiekkokausi alkaa tänään”, tapauksissa joissa on pelattu jo harkkapelejä. Se rasauttaa mun rusinoita, kun harkkapelejä ei lasketa kauteen kuuluviksi peleiksi.
En tiedä tuliko idea tähän kommentistani toisessa ketjussa mutta pahoittelut.
Itse miellän että on pre season-kausi ja sitten “kiakkokausi”, toki tuo ei ehkä ole paras termi kuvaamaan jälkimmäistä kun kiekosta nuo molemmat tietenkin koostuvat
Sun viestis oli se kuuluisa viimenen tippa, että pato murtui ja oli pakko tulla iniseen tänne. ![]()
Liutsi kun puhutaan Anton Levtchistä.
”Haluaisitko vähän rasauttaa mun rusinoita?” vois olla myös joku oudohko - ehkä jopa ärsyttävä - iskurepliikki🤔
Jokaisella joukkueella tuntuu olevan projekti käynnissä. Jostain syystä särähtää aina korvaan.
Milmu
Mites miltsi?
Hanipöö ja Raksu… Anteeksi näistä! Saa kivittää
Milmu on oikeasti ärsyttävä. Miltsi ei niinkään.
Näin yhden tuotantotalouden peruskurssin keskenjättäneenä, sanoisin että projektin käyttö tässä yhteydessä on itseasiassa oikein, toisin kuin suurimmassa osassa tapauksia. Aikataulu on selkeä, jääkiekkokausi. Resurssit on allokoitu: joukkue. Päämääräkin on tiedossa, vaikkeikaan aina välttämättä kovin realistinen. Ja joukkue on luonteeltaan väliaikainen ja ainutkertainen, yleensä kausien välissä tapahtuu muutosta.
Tästä näkökulmasta projekti on enemmän kuin kuvaava.
Naah. Turha kauden vetämistä on pyrkiä laittamaan mihinkään kaavaan, kun se on kuitenkin niin simppeliä, että katotaan miten lähtee ja että onko rahaa panostaa.
“Miestä on kuin meren mutaa” Ei, ei vaan toimi.