Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Hetkinen. Edes minä, 88-milleniaali en tiedä mitä tuo edes tarkoittaa. Kuulostaa todella rasittavalta.

Lisään/kertaan listalle : Abauttiarallaa, Evvk, Mansplainata, sidukka, Idis.

Kelata syvään aka ahkeraa mietintää jne :smiley: Siis siinä yhteydessä itse tuon ainaki kuullu

2 tykkäystä

Noni…Nyt se alkoi sitten ärsyttämään minuakin, vaikka en ole edes kenenkään kuullut tuota käyttävän.

2 tykkäystä

syvissä vesissä … oikeen viimesen päälle arvaten.

1 tykkäys

Oiskohan ollu aina yhtä edustava Andy McCoy jonka ei niin kovin selvästä ulosannista tuon kuulin :smiley: Voi olla että oon väärässä. On joo, aivan helevetin rasittava.

1 tykkäys

Tai sitten “syvissä omissa ajatuksissa”.

No niimpä tietenkin. Jotenkin älyttömästi sanottu “deepeis kelois”, siitä jotenkaan en heti hoksannut.

1 tykkäys

Kai toi joku sekotus nykyhesaa ja Andya on. Muutenkin toi Stadin vanha slangi on ihan hirveetä kuunneltavaa. Joskus kun tein sielläpäin duunia ja joutu tekemisiin niiden vanhojen torikauppiaiden kanssa niin valehtelematta ei niitä välillä meinannu ymmärtää. Galsa blosis, dörtsi bosee hei!

1 tykkäys

Multitaskaus.

3 tykkäystä

Multitäskäys… :+1:

3 tykkäystä

Ei nyt mitään sanontoja, mutta ittee ainakin ärsyttää suuresti , kun Liigaseurojen nimiä väännellään. Jukurttia, töpseleitä, hinkiä, kärpäsiä yms.

3 tykkäystä

Joskus kun jatkoaikaa luin, joku kaveri kuumensi ihan älyttömästi Hifkiläisiä tuolla Hinkillä :smile:

Minustakin kyllä pitäs silleen vastustajaa kunnioittaa, eikä väännellä nimiä. Ei peliä ilman vastustajaa

1 tykkäys

Tästä tuli mieleen heti Tamminen ja sen älyttömät lesoilut. Vähempikin pistää näkemään punasta.

2 tykkäystä

Käväisi myös täällä kokeilemassa josko uppoisi paremmin. Ei uponnut.

1 tykkäys

Mutta omat:

Someraivo
Jäätävä ja hyytävä - iltapulujen lehtikirjoittelussa.

Edit: ja pakko lisätä:
Wrestlingtaklaus

1 tykkäys

Jos lukee vahingossa joskus iltalehteä tai sanomia kun me ollaan pelattu, niin joka toinen kommentti (Varmasti muutaman trollin toimesta) sisältää sanat kahvara tai trappara. Kyllähän se alkais riittään jo.

2 tykkäystä

“Kuule sinä poika”.

Asiakaspalvelu hommissa kuulin tuon ensimmäistä kertaa reilut viisitoista vuotta sitten. Vastasin, että “kerro isä”.
Jostain syystä sain asiakaspalautetta.

Mutta tytöttely ja pojittelu vieraille ihmisille on ihan helvetin ärsyttävää.

17 tykkäystä

Jos haluaa pahan mielen, menee lukemaan

  1. Surkean/Kyseenalaisen pelin jälkeen Facebook kommentteja .
  2. Kaikista pahin on pululehtien kommenttikentät.

Nuo kaikki nimiväännökset kyllä kertoo kirjoittajan omasta tasosta ja ymmärryksestä kertoa mitään järjellistä asiaan itse liittyen. Kovasti vaan tulisi ikävä sitä “Kahvaraa” tai “Töpseliä” jos näitä ei enää olisikaan.

Kaikki tuollaiset haukkumanimet on aivan roskaa.

4 tykkäystä

Jep. Minäkin oon aina vaan se “poika” vaikka oon samassa firmassa ollu 6 vuotta ja ikää 30 :joy:

2 tykkäystä

Muutamalle asiakkaalle olen todennut että ei pidä pojitella jos elätä.

1 tykkäys