Asia, joka "avautui" minulle

Eikä Ipa ole koskaan voittanut ratkaisevaa finaaliottelua Hakametsässä. -85 voittivat sen Turussa, -66 ja -72 sellaista ei edes pelattu.

5 tykkäystä

Tuosta päätellen joku voisi jopa ihmetellä miksi Hakametsässä sitten roikkuu noita Ipan mestaruusviirejä. Mehän ollaan tietysti aiheesta hiljaa ja tyydytään ihailemaan kuinka Tapparan viirit lisääntyvät.

1 tykkäys

Eikö ne Ilveksien mestaruusviirit muka näy seisomakatsomoon?
Siinähän ne vuosiluvut ovat olleet koko ajan sun nenän edessä.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ei, ne on niin vanhoja ja pölyssä :stuck_out_tongue:

4 tykkäystä

Ideana toi taulujuttu on ihan jees. Mutta käytännössä vähän heikko. Kukahan iski sen kabinettimestaruuden ratkaisseen maalin? Jääkiekkoliiton puheenjohtaja nuijan kopautuksella?

6 tykkäystä

Ei näy alaportaille, kulma on huono ja verkko sekottaa entisestään.

Oon kuullu ja lukenu, kuinka Kärpät ja Tepsi on karannu jo muilta ja keskikasti on ennätyksellisen tasainen. Kauheesti en oo sarjataulukkoa vielä kattellu, nyt kävin kattomassa. Tappara on kakkossijasta jopa 4 pistettä takana. No karkumatkaahan se neljä pistettäki on…

Vaimo aina joskus avautuu minulle, milloin mistäkin, yleensä ihan aiheetta.

10 tykkäystä

Anssi Kelan biisi Ilves. En hirveästi ole Kelaa kuunnellut, mutta nyt satuin kuulemaan tämän biisin.
Todella nerokkaat ja hyvät sanat on biisissä.

7 tykkäystä

Outlook sähköpostin selainversiossa myös hymiön voi Boldata :smile: ja se muuttuu.

1 tykkäys

Wikipedian mukaan Sandra Bullock on 54v. Ei uskoisi.

1 tykkäys

Ja on kyllä valitettavan paljon leikellyn näköinen. Vähän vielä lisää niin näyttää Cheriltä. Tämä avautui minulle uusimmassa Oceans-elokuvassa. Oli kuin vahanukke.

Ainakin nenälle on tehty jotain. :slight_smile:

Mutta silti, nuorekas. :slight_smile:

1 tykkäys

Scarlett Johansson näyttelee Yksin Kotona 3 -elokuvassa. Siis sitä yksin kotona skidin isosiskoa.

3 tykkäystä

Tämä asia avautui minulle jo 90-luvulla. Yläasteella fysikkakemian opettaja kertoi, kuinka “Puimuriin ei mahdu ämmää.” P=UI (m) U=RI

9 tykkäystä

Minulle vastaavasti - 80 luvulla, Ronuuperin laki R=U/I

Kun perheestä kaksi kolmesta on saanut noroviruksen, niin kertoimet alkavat olemaan viimeiselle terveelle aika huonot.

6 tykkäystä

Tulevaisuuden suunnitelmat kannattaa muutaman päivän ajan tehdä sellaisiksi, että muutokset ovat helppoja toteuttaa!

1 tykkäys

Äkkiä kauppaan ja ostat sitruunoita. Purista yksi sitruuna ja sekoita vesilasilliseen ja kulauta menemään. Toista sama useampana päivänä.

Nimim. “sitruuna toimii”.

1 tykkäys

Lelu on lyhenne sanasta “leikkikalu”. Ehkä. Näin pähkäilin. It all fits.

5 tykkäystä