Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Kyllä teki hyvää kun pääsi vähän tasaamaan tilejä. :stuck_out_tongue_winking_eye: :fireworks: :bomb:

6 tykkäystä

Isälle kävi tasan neljä vuotta sitten sellainen tilanne, että kun oli ulkoiluttamassa koiraa, nuoret miehet kai tasasivat tilejä ja heittivät kiinanpommin koiran jalkoihin.
Koira on ollut siitä asti paukkuarka.
Mukavaa, ettei moisia juhlijoita ole enempää.

No olipa ruma temppu. Ei sovi pommittaa ihmisiä eikä eläimiä.

2 tykkäystä

Se kun TV:stä alkaa taas tulla sarjoja mitä itse seuraan; Holmes NYC, Quantico ja Blindspot.

3 tykkäystä

Oon tehnyt kolmena päivänä putkeen neljän liikkeen erittäin helpon treenin pakaroille. Ei siis mitään painoja tai muita ihmeellisiä, kun lähtötaso on mitä on. Mutta onpahan ollut meinaan pakarat tukossa, kun rappujenkin käveleminen sattuu tänään. Pituutta tuli varmaan 10 senttiä lisää, kun seisoo suorana. Tästä on hyvä jatkaa :smiley: Kun tietää, mitä pitää kehittää ja huomaa varsin nopeasti tuloksia niin motivaatiota sen kuin nousee :smiley:

4 tykkäystä

Tämä ketju. Paljon meidän niskaan sataa paskaa, koska ainahan me ollaan tehty jotain väärin, KUN VOITETAAN MESTARUUKSIA. Kateus ansaitaan ja siitähän tässä on pohjimmiltaan kyse. On tää hianoo olla tapparalainen! :sunglasses:

3 tykkäystä

Kyllä se pienen hymyn huulille sai, kun kadulla luultiin Lukon junioriksi. Siinä sitten kiltisti vastailin niiden kysymyksiin 20min ja jatkettiin eri suuntiin. :smiley: (Pelasin Lukon junnuissa D-junnuihin asti)
Iältäni siis voisin pelata vielä A-nuorissa.

10 tykkäystä

Kyllä nyt tuntuu viikonloppu hyvältä. Olin välipäivät lomalla ja en ole hetkeen vetänyt tällaista viikkoa läpi loman jälkeen. Kyllä oli asiakkailla ikävä. :slight_smile:

Hyvähän se on, että työtä riittää, mutta aika armoton oli viikko ja ensi viikolla tahti jatkuu vähintään samana.

Mutta siis, viikonloppu saa hyvälle tuulelle. Ja kyllä tuo kiire töissäkin saa hyvälle tuulelle, koska silloin saa itsestään eniten irti ja tuloksia aikaan.

Lisäksi vielä kylmät oluet jääkaapissa lahjana itselleni.

8 tykkäystä

Mahtavaa.
Sain hammaslääkäriajan huomiseksi.
Hiukan oli hakusessa, mutta ahkeruus ja Googlen käyttö palkittiin vapaalla ajalla.

3 tykkäystä

Mikä vaivaa?

Vissiin vanha paikka irti?

Itse itselleni vastaten.

Jutun paras puoli oli siinä, että nyt löytyi vielä todella asiallinen ja pätevä hammaslääkäri.
Hiukan oli arvokasta mutta ehdottomasti kuitenkin tämäkin oli hintansa väärti.
Vartti ja vähän vajaa sataviiskymppiä. En silti valita.
Sen verran olin tyytyväinen että menen huomennakin.:slight_smile:

2 tykkäystä

Kaksi lohifilettä laudassa ja tulet grillikodassa. Vaikka itse tykkään enemmän valkolihaisesta kalasta, niin loimulohen valmistaminen on kyllä mukavaa. Nuotio, oma rauha ja pari kylmää olutta. Ei tästä lauantai-iltapäivä voi paljoa parantua.

12 tykkäystä

Ensin hyvä lenkki, nyt hyvä suihku ja sitten hyvä ruoka. Sitten peli. Tai no lenkki oli oikeasti tosi huono, olin aivan surkeassa vedossa, mutta kävin :smiley:

1 tykkäys

Kyllä huono lenkki on aina parempi kuin ilman lenkkiä (jos ei mikään paikka mene rikki). Itsellä ne huonot lenkit vain kasvattavat himoa juosta tulevaisuudessa paremmin.

3 tykkäystä

Zaborsky ja Repo säästivät valvojat paljolta työltä.

20 tykkäystä

Käytiin aamusta Janakkalassa agilitykisoissa joissa @Lallu teki hienon nollan Denis-koiran kanssa. Ens viikonloppuna korkkaan oman koiran kanssa tän vuoden kisat :smiley: Toki kunto tällä hetkellä ihan nolla joten katsotaan jaksanko juosta kolmea rataa :dizzy_face:

6 tykkäystä

Tämä @Juissi27 postaus Miro Karjalaisen taklausta käsittelevässä ketjussa sai hyvälle tuulelle, tai siis hirnumaan naurusta:

2 tykkäystä

Katsoin eilisen pelin uusintana ja repesin nauramaan, kun eiliset sekoamiset olivat tarttuneet nauhalle. :joy:

https://www.instagram.com/p/BdqL2_gFPzo/

14 tykkäystä

…Se fiilis kun kuopasta kuoppaan kulkenut (ja tällä hetkellä ilman manageria pelaava) Nottingham Forest jota intensiivisesti seuraan ja fanitan pistää Arsenalia pataan 4-2. Priceless.

(edit: typo)

9 tykkäystä