Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Eilen junassa kuski heitti hyvää huumoria:

“Lähdimme arviolta 3 minuuttia myöhässä. Yritän kuroa eron kiinni Riihimäelle mennessä. TEEN PARHAANI JA KATSOTAAN MIHIN SE RIITTÄÄ”

Repesin. :smiley:

16 tykkäystä

Kevät ja alkavat playoffit näyttää jälleen laittaneen meikäläisen pääkopan sekaisin.
Unissani kysynyt paremmalta puoliskolta “oletko tehnyt monta maalia uudelta pelipaikalta?” minkä jälkeen hetken hiljaisuus ja huutanut täysiä että “Cmoon!” Tämä on merkki siitä että pytty on jälleen tulossa Tampereelle! Saatoin aamulla hieman naurahtaa kun tätä minulle kerrottiin :sweat_smile:.

12 tykkäystä

Tekisi mieli kysyä tarkentavia kysymyksiä puolison uudesta pelipaikasta, mutta jätetään tähän.
Cmoon…

8 tykkäystä

Olen pörssikärki! Eteenpäin! :sunglasses:.

3 tykkäystä

Onnistuin tänään tekemään parhaan risottoni tähän mennessä.

9 tykkäystä

Pitäisikö ohje jakaa tännekin?:point_down:t2:

Pitäisi, mutta en mä sitä enää muista. Valkkaria siihen meni jonkin verran ja nyt tuo pänikkä rupeaa olemaan tyhjä. :wink:

6 tykkäystä

Ei ihme ettei muista jos pänikkä on kulunut valkkaria :smiley:

6 tykkäystä

Minä kun en kiljun kanssa pelaa, niin tarkoitatko pänikällä sellaista usean litran pahvilaatikkoa?:astonished:

1 tykkäys

Ei ku pänikkä eli pänttäri. se on semmonen 4 litran tonkka.

1 tykkäys

Pänikkä on kolmen litran pönttö…

4 tykkäystä

Vähän nyt jäi kyllä mietityttämään, kumpi ilahdutti enemmän risoton maku vai pänikän koko?

1 tykkäys

Saattoi pänikän koko eli sisältö aiheuttaa kokin ilahtumisen ja ilmeisesti joku muu on todennut risoton olevan oivallisen hyvää.

5 tykkäystä

Keskustelu lähti taas kerran väärille raiteille. Risotto onnistui.

4 tykkäystä

Pahoittelut että lähdin johdattelemaan keksustelua pahasti väärään suuntaan.:grin:

Minut sai tänään hyvälle tuulelle ihan vain auringonpaiste.
Playoffit ja kevät lähestyy kovaa kyytiä.:star_struck:

2 tykkäystä

Jauhojärvi tuolla hiihtoa kommentoimassa. On todellinen asiantuntija ja heittää ihan oikee oppisia kommentteja kisan aikana. Ja se Mustin murre/puhetyyli, oon saanu paremman puoliskonkin hiihtoo seuraamaan ihan sen takia. Thänäänkin katothiin yhessä viien kymphin kisa :joy:

3 tykkäystä

Aina ilahduttaa, kun joku laji saa ensikertalaisen Suomen mestarin. Jääpallo sai.

2 tykkäystä

Sen mitä ehdin näkeä,niin ihan muutama sekunti ennen loppua eikös JPS tullut tasoihin Hauskan maalilla? Siinä missä vierailijoiden Ässämäki tyri aika varman näköisen paikan – siitä vastis ja tasoihin – eikös se näin mennyt? Oli kyllä melko hurjan näköstä menoa, vaikken pelistä paljoa tierä

Tapahtumat juuri noin, joukkueet toisinpäin. Veiterä tasoitti lopussa ja JPS voitto jatkoilla.

edit. JPS:llä oli paikka ratkaista ennen Veiterän tasoitusta.

1 tykkäys

Järkyttävän krapulatilan luoman henkisen pimeyden kätköistä löytyy sellainen päivää pelastava seikka, kuin rouvan tuplaliksainen sunnuntaityöpäivä. Ei se palkka niinkään, mutta saan koko päivän ihan rauhassa potea ja olla tekemättä yhtään mitään.

10 tykkäystä