Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Näissä on ihan parasta se kun nämä tempaukset saavat muutkin hyvälle tuulelle!:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

7 tykkäystä

Mäntysuopa! Jessus kun se tuoksuu hyvältä. En mä sitä impannut,pesin mattoja.

12 tykkäystä

Terassi hyvällä mallilla! Puuosat valmiita, mutta kivilaatat ja “koristeet” vielä kesken. Kuumuus vei voiton joten ruokataukoa kehiin ja ilmastoidussa asunnossa oleillaan nyt jonkin aikaa ennen paluuta ulos.

9 tykkäystä

USA:n työviisumi ”takataskussa”, vielä kun sais lukittua työn Sashan hoodeilta että pääsis kattoon usein NHL:ää.

8 tykkäystä

Ensi viikolla pelataan jääkiekkoa. :heart_eyes:

273 :ice_hockey:

4 tykkäystä

Tuntuu, että porukka on entisestään laiskistunut tämän ketjun kanssa. Jos asian voi mitenkään naamioida edes etäisesti niin, että siitä voisi tulla “hyvälle tuulelle”, se tuutataan tänne. Koittakaa mieluummin etsiä asiallenne olemassa oleva ketju sen sijaan, että käytätte tätä ketjua halpana ratkaisuna. Tämän ketjun sulkemista on sivuttu ylläpidon puolella – älkää antako syitä siihen, jos haluatte tämän ketjun pysyvän.

4 tykkäystä

Veronpalautus saa yleensä hyvälle tuulelle. Paitsi jos on unohtanut antaa uuden tilinumeron, kuten minulle meinasi viime vuonna. No vielä ehtii.

Jos asia on kirjoittamisen arvoinen niin se ansaitsee oman ketjunsa tai sellainen on jo.

1 tykkäys

Ketjun avautuminen sai hyvälle tuulelle. :slight_smile:

16 tykkäystä

Päivän myöhässä, koska tarkalleen ottaen vuosipäivä oli eilen, mutta siis tuli täyteen 9 vuotta raittiutta ja se on ihan hyvän mielen juttu. :+1:

50 tykkäystä

Hiano homma! Mulla tuli vissiin 10v pääsiäisen aikoihin. Voi 11v tai sama kun sulla, 9v?

26 tykkäystä

Nää on oikeasti hienoja asioita.
Olen sivusta seurannut muutaman alkoholiongelmaisen rimpuilua.
Toiset pääsee irti ja toiset ratkeavat aina uudestaan.

7 tykkäystä
8 tykkäystä

Viikon viimeinen kitutunti ja sitten olisi viikko ansaittua kesälomaa.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 tykkäystä

Ai jaa,maltat pitää kesälomaa kesällä,toisin kuin talvilomaa talvella?

4 tykkäystä

Ilmat viilenevät ja tuuli on kohtuullisen vilakka, takkia täytyy pitää jopa osittain kiinni. Puihin on alkanut ilmestymään keltaisia lehtiä, joita ne sitten ovat pudotelleet maahan. :maple_leaf::fallen_leaf: Aurinko paistaa pilvien välistä kauniin mysteerisesti.

Odotusta on jäljellä enää alle pari viikkoa.

Kohta mennään!

7 tykkäystä

McTorson Tappara-arvio saa hyvälle tuulelle :joy: Puhumattakaan niistä tulevista arvioista :joy::joy::joy:

6 tykkäystä

Piiiitkästä aikaa lähdin kohti Tamperetta. Junan pysähtyessä laitoin Tampere II soimaan, astuin vaunusta ulos ja ai että kun tuntu hyvältä! Koko kropan valtasi kotoisa hyvän olon tunne.

Kyä Tampere on vaan paras paikka koko universumissa. :blue_heart:

9 tykkäystä