Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Hyvä, että omaiset saivat nyt lopulta mielenrauhan. Mutta hieman kyllä ihmetyttää, että kaksi veljestä löytää omilla virityksillään auton vedestä todella nopeasti ja nämä alan ammattilaiset ovat hieroneet ohimoitaan vuosi tolkulla :thinking:

8 tykkäystä

Nyt kannattaa kuitenkin ennen kaikkea katsoa, onko näillä veljeksillä todellakin semmoista tietotaitoa, mikä niiltä “ammattilaisilta” on puuttunut. Ja ottaa se pikimmiten käyttöön. En ole tätä tapahtumasarjaa juurikaan seurannut. Jospa ne ammattilaiset vaan totesivat, ettei missään näkynyt rantaan johtavia renkaanjälkiä… :slight_smile:

Pikkuisen mietin sitä, olivatko aiemmat etsijät tutkineet myös tuota löytöaluetta vai olivatko olleet liikkeellä väärissä poukamissa. Jos haluttiin auto löytää, niin eihän se juurikaan voi löytyä mistään järvenselältä. Jollei ole tarjolla lossia tai autolauttaa.

Varmasti joku analyysi aiemman etsinnän epäonnistumisesta tehdään, mutta se jäänee sisäpiiritiedoksi. Kiinnostaisi kyllä itseänikin, oliko vika suunnitelmassa vai välineissä. Oppia tästä toki saatiin, ihan väkisin.

3 tykkäystä

Nyt tuli hyvä fiilis. Tein juuri elämäni suurimman asuntokaupan. Kohde oli myynnissä 7 päivää, ja ostaja sekä myyjä poksauttivat samppanjapullot auki. Minä tyydyin 1,5 senttilitraan Meukowia. :grinning:

20 tykkäystä

Mietin ihan samaa, että onko tarkoituksena ollut tämän keissin myötä kehittää kalustoa, jolla voisivat saada aikaan töitä itselleen jatkossa. Muutoin on… sanotaanko harvinaista omistautumista asialle.

1 tykkäys

SISÄ-SUOMEN POLIISI nosti lauantaina Suojoen sillan viereisestä vesistöstä henkilöauton, jonka sisältä paljastuneen vainajan uskotaan olevan 9 vuotta sitten kadonnut Jussi Peltola.

Lauantai-iltana 28. huhtikuuta 1973 samaisella sillalla sattui toinenkin kuuluisa auto-onnettomuus, jossa surmansa sai laulajalegenda Sammy Babitzin. Tapahtumahetkellä laulaja oli matkalla esiintymään Kukonhiekan lavalle Saarijärvelle.

Babitzin menehtyi sisäelinvammoihinsa Jyväskylässä onnettomuutta seuraavana päivänä. Onnettomuuden seurauksena kuolivat myös auton kuljettaja ja Babitzinin tyttöystävä. Vain neljä kilometriä ennen onnettomuuspaikkaa, nelostien risteyksestä Honkolasta kyytiin hypännyt 19-vuotias liftarityttö selvisi hengissä.

1 tykkäys

Eilen heitin hupparitakin niskaan illasta ja tänään vedin koko työpäivän sen kanssa! Mukavaa, kun on hieman viileämpää, saa yölläkin nukuttua paremmin.

Ennen kaikkea pystyy fiilistelemään lähenevää syksyä ja kautta syksyisen soittolistan avulla! Tosin mä tein sitä jo kesäkuussa. xD

Kesä on ihan jees vuodenaika mutta se on silti vähiten suosikkini kaikista. Syksyllä alkaa kausi, talvella se on täydessä vauhdissa ja keväällä pelataan tosipelit, kesällä taas ei pelata ollenkaan.

Oispa jo 6.8.2021 klo 17:00!

5 tykkäystä

Tapasinpa hyvää kaveriani, jonka kanssa ei oltu nähty pariin vuoteen. Juteltiin ummet ja lammet jääkiekosta sun muusta, samalla mussuttaen siipiä Hookissa. :ok_hand:

1 tykkäys

Tänään yö sairaalassa ja huomenna tyttö pääsee vihdoin kotiin :heart: Ensimmäiset kolme viikkoo tytön elämästä mennyt sairaalassa. Puoliso pääsee myös ensimmäistä kertaa huomenna kotiin nukkumaan ja olemme koko perhe saman katon alla taas. :heart: Ja huomenna alkaa vauva arki kotona :heart:

Tänään ensimmäinen kesälomapäivä ja 4 viikkoo edessä. Lisäksi isyyslomapäivät vielä jäljellä talvelle, koska edelliset 3 viikkoo mennyt sairaslomalla. :smile:

39 tykkäystä

Oltiin katsomassa Ruissalon kesäteatterissa (Turussa) Viidestoista yö Juice- musikaali. Oli kyllä aivan huikea esitys. Ihan kuin olis ollut konsertissa. Päänäyttelijä (Arwo Mikkosvainaan poika) opetellut maneerit erittäin hyvin ja lauloi kuin Juice itte. Perkeleen hyvä bändi!!

Jos sieltä Tampereen suunnalta tai muualtalin asiaa tänne Turkuun muuta kuin kiakkomatsiin, niin kannattaa mennä katsomaan. On samalla suunnalla kuin nakkikattilakin… näytöksiä menee vielä elokuullakin.

2 tykkäystä

Mää itte*.

Olen hauska, fiksu ja filmaattinen. Hahmotan ison kuvan paremmin kuin muut, samoin monet syy-seuraus -suhteet. Onnistun useimmissa asioissa, joihin ryhdyn. Rahaa on. Oon sporttinen ja todella hyvän näköinen.

Miten voikin olla tällainen ihmiskarkki.

*sisältää hyppysellisen sarkasmia

10 tykkäystä

Et kuitenkaan keskimääräistä parempi auton ratissa? Iso miinus.

11 tykkäystä

No itse asiassa unohtui mainita, että liikenteessä mulla on absoluuttinen pelisilmä.

8 tykkäystä

Luin tuossa tuota nuorisoketjua ja aloin miettimään omaa lapsuuttani/nuoruuttani. Meillä ei koskaan ole perheessä suurilla rahoilla mällätty, mutta aina olen saanut tarvittavan. Pienenä muistan, että kerran kuussa käytiin leluostoksilla ja sain muutaman uuden virikkeen. Toki merkkipäivinä ja jouluna tuli aina isompi satsi kerralla :blush: Paljon äitee myös toi kirpputoreilta vaatetta ja muuta tavaraa ja niihin oltiin pirun tyytyväisiä. Siinä, kun hieman ikää karttui, niin oikeastaan toiveet olivat kalastusvälineissä. Asuin pappani kanssa lähi koskella johon oli mummolasta n.400m matka. Muutaman kerran kesässä käytiin sitten pappani ja mummoni kanssa paikallisessa kalastusvälineputiikissa täydentämässä välineistöä ja ai että se oli aina ns. “karkkipäivä.” Jääkiekko harrastuksen aloitin oikeasti 10 vuotiaana, vaikka paljon pihapelejä tuli aiemmin pelattuakin. Ja ylläripylläri mummoni oli se joka jaksoi tennispalloa lätkiä kohti maalia lähes joka päivä ( olin siis mummolassa hoidossa, kun vanhemmat olivat töissä.) Tästä alkaa iso hatun nosto vanhemmilleni, jotka jaksoivat kannustaa ja aina tsempata tuon kiekon kanssa. Ja pienellä paikkakunnalla, kun pelaa, niin varusteetkin piti maksaa itse (suht tyyriitä oli molarin kamat jo silloin.) Isäukko kustansi kiekko harrastukseen kyllä pitkän pennin ja olen siitä kyllä kiitollinen. Vähän jopa hävetti sitten lopettaa, kun ilmaantui autot ja naiset :grin: No tällähetkellä vanhemmillani on hieman tiukkaa. Satuin voittamaan uhkapelistä tuossa kuukausi sitten n.6000e.(on sinne hävittykin :rofl:) Tarinassa alustus sen takia, että halusin hieman maksaa takaisin siitä mitä olen saanut lapsena/nuorena. Puolet meni heti voitosta vanhemmille. Ja ai että sitä hämmennystä iloa ja helpotusta. Samanmoisia tunteita olen saanut itse kokea vanhempieni ansiosta. Nyt oli mahtava tunne tehdä pieni vastapalvelus :blush: Ja minun maalivahtivalmentaja ( mummoni) sai uudet kanervat kiven edustalle.

47 tykkäystä

Mahtavuutta ja iso hattu päästä :pray: Meillä myös todella läheinen perhe, vaikkakaan ei helpoin lapsuus, on ollut alkoholismia ja väkivaltaa. Itsekin miettinyt johtuuko oma viikonloppu tissuttelu siitä, kun roolimallit ovat mitä ovat. Mutta ei, kyllä se on oma valinta. Kiitollinen olen kuitenkin, ketjuun liittyen, että me lapset olemme aina olleet rakastettuja vaikka kaikkea muuta on sattunut, meille ei kukaan pahaa ole halunnut. Ja itse aika hienosti suht täysjärkiseksi mielenterveydeltäni tullut.:laughing: Siskolla ei ihan yhtä hyvä tuuri ollut, lukuisien psykologien ja terapioiden kautta tosin hänellä mielessä luultavasti paremmin asiat kun itsellä. Mutta en valita, rakastan perhettäni :heart:

15 tykkäystä

Mahtavaa! Luin koko tarinan nyt vasta ja olin tulossa kysymään miten mennyt…. Olitkin jo laittanut lisätietoa jokunen päivä sitten. Kerro ihmeessä lisää kun siltä tuntuu. Tämä sai todella hyvälle tuulelle. Tsemppiä!

11 tykkäystä

Tuonne jo itse oman Instagram tilini laitoin ylemmäs, niin sieltä näkee vielä enemmän ja pääsee myös tutustumaan halutessaan henkilöön tämän nimimerkin takana. Mutta kotiin päästiin tosiaan tiistaina ja siitä asti ollaan päästy viettämään vauva arkea, hieman erilaista kun aikaisemmin mutta kuitenkin vauva arkea. Neiti ei vieläkään suostu imemään tissiä, joten ruoka menee nenä-mahaletkun kautta mahaan säännöllisesti. Lisäksi neidillä on happisaturaatio mittari kuta kuinkin koko ajan kiinni, jotta näemme jos jotain tulisi. Lisäksi kotona on laite jolla pystymme imemään nielusta ja nenästä liman pois jos näyttää että nieleminen jostain syystä unohtuisi vauvalta.

Muutoin elämä menee lähes tulkoon kuin normaalisti ja isommat sisarukset kovasti haluavat auttaa hoitamisessa. :heart:

24 tykkäystä

Tossa vähän aikaa sitten nostin kaikki kasvit ikkunalaudalta lämpimien kelien johdosta ulos. Hienoa seurata miten muutkin luojan luomat nauttimat kesästä. Silmua pukkaa ettei mitään rajaa. Kastelu ja sumuttelu tässä on nyt tärkeää. Joutilaan miehen hommaa.

3 tykkäystä

Tänään oli 4 biisin keikka bändillä mikä viimeks soittanut yhessä 25v sitten. Mutta ihan hyvin meni.

6 tykkäystä

Siuro Cruising päivällä ja äsken katsomassa letka-ajoa. :blue_car:

8 tykkäystä

Pikainen tutustuminen aiheeseen kertoi että kyseessä taitaa olla melkoiset markkinat?

N.650 ajoneuvoa kaiketi edelliskerralla!

1 tykkäys