Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Voi niitä lippiksiä olla tuplatenkin.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Vielä kun olisivat erilaisia niin taatusti olisi poika onnesta soikeena.:blush:

5 tykkäystä

Lapsille on näemmä juurikin kaksi erilaista lippistä tarjolla. :slight_smile:

4 tykkäystä

Palo-pena kävelemässä reteesti rinta rottingilla kaatosateessa erotuomaripaita päällä

11 tykkäystä

Muistelin tänään TPS-välieräsarjaa. Katsoin kolmospelin huippuhetket ja levisi kyllä melkoinen virne kasvoille tuossa Revon voittomaalin kohdalla (n. 3:16). :wink:

15 tykkäystä

Maailma kulkee radallaan.

3 tykkäystä

Asioista pitää hakea aina valoisat puolet.
9 työpäivää ja sitten olisi melkein 2 ja puol viikkoa lomaa.

2 tykkäystä

Yhdellä lapsistamme oli tänään konfirmaatiopäivä.
Kun porukka oli kotonamme koolla, sitä heräsi sydämestään kiittämään sellaista seikkaa, kuinka mielettömän hienoja ihmisiä on ollut tämän nuoren elämässä mukana ensimmäiset 15 vuotta.

14 tykkäystä

Tällaiset uutiset saavat hyvälle tuulelle.

Sitkeä tyttö pelasti hukkumassa olleen miehen hengen:

13 tykkäystä

Huomenna reissuun ja ensi viikolla Pitsiturnaus. :sunglasses:

3 tykkäystä

Eilen Ylöjärvellä, tänään Milanossa. Niin se vain ehtiväinen on ihminen.

9 tykkäystä

Työviikko voiton puolella, kun on maanantaisesta työpäivästä selvitty.:grin:

Olen jo jonkin aikaa tehnyt omassa työssäni vuoroja, jotka sijoittuvat pääsääntöisesti välille 8-19 arkisin. Aikaisemmin olin työssä, jossa tehtiin aamu-, ilta-, tosi aikaista aamu- ja tosi myöhäistä iltavuoroa. Öitä ei sentään tehty, mutta siellä ei ollut ikinä maanantain ongelmaa, koska kaikki päivät olivat maanantaita töissä.

Nykyisessä työssäni olen ymmärtänyt, mikä maanantain kirous on ja olen huomannut sen olevan olemassa. Varsinkin töissä, jotka ovat pääsääntöisiä arkena ja kiinni viikonloput. Maanantaina meidänkin asiakkailla on lähinnä ongelmia ja erilaiset palvelut eivät aina toimi. Soitetaan sitten maanantaina - kuten itsekin tekisin. Ja niin tekee lähes kaikki muutkin.

Normaali työrytmi on hieno sikäli, että viikko helpottuu kohti viikonloppua. Perjantaina on suurin osa asiakkaistakin leppoisia ja iloisia. :smiley: Maanantaina ei olla leppoisia, eikä iloisia :slight_smile:

5 tykkäystä

Riippuu ihan hirveästi työstä. Siis myyntihomman suhteen.
Itselläni perjantai on kiireisin, kun yrittäjät saa ahaa-elämyksen ja muistaa, että ei ole muistanut tarjota tuota ja tuota hommaa. Ylipäätään tämä asiakaskunta on sitä kenelle ei ns. virka-aika ole tuttu. Kun jaksaa heidät palvella hyvin, niin on homma ok.
Tämä siis minun työssäni…

2 tykkäystä

Tämä totta. Maanantain kirous ei aina ole samanlainen. Itse siis löysin juuri tuon hyvän puolen entisestä työstäni, että silloin ei ollut mitään maanantain ongelmaa :smiley: Kaikkina päivinä tuli tasaisesti erilaisia ongelmia vastaan, joten periaatteessa mikään viikonpäivä ei ollut ylitse muiden. Nykyisessä huomaa, että meillä juuri maanantai on sellainen, että itse et ole ehkä parhaimmillasi ja asiakkaiden asiatkaan ei ole helpoimmasta päästä.

Ehkä tuon jossain vaiheessa osaa jo omassa päässä kääntää sillee, että panostaa siihen maanantaihin. Lopultahan kaikki on melkein aina kiinni asenteesta. Jos uskon pahaan maanantaihin niin sitten ne ovat kamalia :wink:

2 tykkäystä

Teet mitä teet, niin maanantai on silti paha päivä aina. Myös tiistai.
Eikös tämä jo Turhapurossa aikanaan todettu faktana…? Ei, oliko sittenkin Kummeli ja Jämävitsien kaatopaikka…

1 tykkäys

Laitetaan nyt tähän ketjuun. Tosiaan keskellä helteistä kesää joukkue palaa harjoituksiin ensi viikolla ja siitä reilu viikko, niin kiekko putoaa jäähän paikallispelin merkiksi.

Tavallaan kyllä odotan jo pelejä ym. siihen liittyvää.

6 tykkäystä

Reissu on sujunut tähän mennessä oikein mukavasti, eikä ole vielä edes ohi. :wink:

Samalla on saatu kasaan oikein mukava ensi viikko:
Ke 1.8. HJK-BATE
Pe 3.8. Pitsiturnaus
La 4.8. Popeda

Live is life todellakin! :sunglasses:

4 tykkäystä

Rapuja tuntuu olevan mielettömän hyvin liikkeellä. N-nimisellä järvellä tullut neljä päivää yli rapu per merta tahdilla, vaikka ei oltu edes ekana apajilla. Ei olisi viikko sitten tullut mieleenkään, että tänä vkonloppuna pääsee jo keittelemään.

Jaahas. Ravustuskausi alkanut joten pitäkäähän kissojanne silmällä.:thinking:

6 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Matkan varrelta: Jääkiekon historiaa