Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

“Tänään mä päätin oikein rykästä kunnolla ja siivota kämppäni. Hiki virtaa valtoimenaan ja alasti joutuu siivoamaan”.

Näin sanoi peterra toisessa ketjussa, mutta onneks ei tarvinnu olla tuota näkemässä. Pienestä sitä ihminen tulee iloseks.

Hetken aikaa täytyy vielä käydä salilla ja harrastaa muuta hikiliikuntaa ennen kuin tätä voi julkisille näytöksille tehdä. :wink: Pahoittelen mielikuvia :smiley: Kohdeyleisökin kaiketi olisi vähän toinen. :smiley: Olen tosin ymmärtänyt, että tällaisille palveluille vastakkaisen sukupuolen tekeminä (siis suuntaan jos toiseen) on kovaakin kysyntää, että bisnesrakoa on.

Minäkin kun muutkin: Kesäloma, 3 viikkoa!

Joo takana… maanantaina töihin. Toki tähän saman ruudun ääreen kotona.

Sainpas kuin sainkin tehtyä yhden pikku projektin jota olen lykännyt ja lykännyt.
Lupasin serkulle että vaihdan hänen avoautoonsa uuden hammastangon. ohjausakselin, tehostimen letkut ja muutaman muun osan alustaan.
Nyt on tehty ja auto pyöränkulmien säätöä vaille.

(( ^_^ )) #2189

Ensimmäinen kauden 2018-19 kiekkoviikko. (Pitsiturnaus 3.8)

(Toni) #2190

Johan tätä on odotettu taas. Olisin hävityn finaali jälkeen ollut valmis pudottaa kiekon jo seuraavana päivänä jäähän :smiley:

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pääministeri Juha Sipilä ja hallitus

Siirretty politiikka-aiheisia viestejä omalle alueelleen.

(mikko) #2192

Kuukauden keskilämpötila Oulussa (VTT:n/Väisälän Linnanmaan mittarilla) 21.5 astetta.

Kesäkuussa tuli uhottua, että vietän tipattoman heinäkuun, vailla tietoa tulevista helteistä ja nyt sen uskaltaa jo sanoa, että maaliin päästiin.

Jääkaapissa on sitkeästi odottanut yksi olut kiusauksen maksimoimiseksi. Huomenna se katoaa n.16.00 ykkösellä alas. Selkärangan pitäminen kaikista tarjouksista ja lämpimästä kelistä huolimatta saa hyvälle tuulelle.

Palkkapäivä ja liput Decens Cuppiin hommattuna. Lomaakin on tässä vielä jäljellä :smiley:
Huomenna aamupäivästä koirien kanssa reenaamaan ja sitten leffaan.

Palkkapäivä oli eilen. Kaupungilla serverit jumissa niin oli maksettu peruspalkka (mun kohdalla runsaasti enemmän kuin työtunnit :joy:). Lippuja en oo vielä hommannut, pitää Lehdolta käydä kyselemäs tstolla josko sais suoraan käteen kun 13.8 alkaa opinnot Nekalassa :sunglasses:. Pääsee hieromaan mahd meidän poikien pohkeita

Huomenna alkaa taas loma.:smile::smile::smile:

(Make) #2196

Tämä @peterra’n kommentti. :smile:

Nyt on hyvä.
Mun ajovuoro saatu delegoitua eteenpäin, kylmää olutta nenän eessä ja Jokisen Veskun Lomalla-levy soi.
Nyt on loma!:blush:

(Mukahauska juttu) #2198

Onneksi on lomat lusittu. :grin:

Niitä on kahdenlaisia lomia, pidettyjä ja pitämättömiä.

(Titta på ylähylly!) #2200

Kävin tänään hakemassa pari croisanttia Kauppahallin leipomosta ja kauppiaat kehuivat heti lippistäni. :tappara: Varoittivat vielä Nygrenin kalatiskin Ilves-henkisyydestä. :grin:

Popeda! Ja tämä idea. Mut ei kappaletta kyllä tunnista jos sitä ei kerrottais.

Nokialla Tapsan tahdit. Ei noi artistit mua niin kiinnosta, mutta kylillä on porukkaa ja itekkin sinne meneen. Tossa yhdessä baarissa on jotkut Suomirock-iltamat. Joku bändi soittelee covereita.

Pienen pullon minttua hain aamulla evääksi.

(Henry Viktor) #2203

Poikani appiukko on nimeltään Erkki. Kun Erkinjuntti pelasi Tapparassa, aina hieman hymyilytti, kun tuon nimen kuuli tai näki. Tuo pojan appi on nimittäin jyväjemmari. Niinpä ajattelin tuota pelaajaa Erkin juntiksi eli tuli mieleeni, että on Erkin renki. - Kohta saan taas hymyillä, kun renki jakaa lättyjä ja mättää maaleja :grinning: