Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Taustalla han soi erittäin “Tappara” ja ketut aiheinen biisi josta on tehty alla näkyvällä sanoituksella biisi.Siihen,en ota kantaa mitä lätkä joukkuetta Niilo 22 kannatta jos näin on se on :+1: kiitos ihan helv… aiheutit juuri minulle korvamadon kyseiseen biisin liittyen.

Kyllä Niilo Tapparaa kannattaa. Tämä on fakta. Ja iloinen asia.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jääkiekkoaiheisia videoita

Nenäsarvikuono ja C-vitamiinilla höystetyt sinkkitabut. Lähtee flunssa aika nopeasti parantumaan, kun saa nenästä sen keltaisen jöötin liikkeelle, eikä tarvi viikon päiviä koittaa pärskiä sitä omin voimin ulos.

Nyt on duunissa tiimin toimistoon lätkästy Tappara lippu näkyvälle paikalle ja aulan sohvalle pari Tappara tyynyä ja viltti. Pari tuntia duunia jäljellä sit kotio ja hetken päästä lähden metsään,Hakametsään. Kyllä tätä on odotettu. :tappara:

Mies, joka todennäköisesti pikkupieruissa aikoo keskellä yötä katsoa Saksassa käytäviä EM kisoja, mutta pelästyykin kun luulee ydinvoimalan räjähtäneen. Mielensäpahoittajat ovat parasta viihdettä

Mies aikoi katsoa EM-kisoja, TV2:ssa pyörikin veret seisauttava lähetys: ”On tapahtunut ydinräjähdys”

Vatsatauti selätetty , tai ainakin nyt ollaan voiton puolella.
Venäläinen pontikka saattaa tosin muuttaa tilanteen.:grimacing:

Saravon Pekka.

(( ^_^ )) #2232

Seitsemän 60 minuutin jääkiekko-ottelua paikan päällä tähän viikonloppuun! Ice hockey is back! :heart:

Viel runsaat kolme tuntia ja sitten on bänditreenit pitkästä aikaa…

(Titta på ylähylly!) #2234

Kuinka loistava nimi viinille. :grin:

Studio julmahuvi tulee taas yleltä. :ok_hand:

(Titta på ylähylly!) #2236

Harvinaisen tuottoisa iltakävely!

0,95€ uusista pulloista/tölkeistä
0,50€ kätkön tyhjennyksestä
0,20€ kylmänä käteisenä maasta
= 1,65€

Köyhällä on halvat huvit. :laughing:

Idiootilla ilmaiset… :smiley:

Kaveri, joka päätti tuoda tuon viinipullon minulle tuliaisiksi, teki sen myös tuosta nimestä tulevasta mielleyhtymästä huvittuneena.

Ja mikä parasta; on vähään tyytyväinen :grinning:

(Koulukatu) #2240

Myyntimies Tyrkkäsen Erkki, paperikonemyyjä.

Pienenä lisäinfona niin isoimmat paperikoneet, millä on tullut oltua, niin leveyttä on rohee 10m ja pituutta vajaa 500m.

Sain työkkärissä erittäin hyvää palvelua.

Asiat on edenny aika hurjaa vauhtia tänään. Maanantaina alkas työt tai työkokeilu alalta mihin olen menossa kouluun. Tämä meni niin täydellisesti kun vain voi. Parasta mitä mulle on tapahtunu vuosiin.

(Titta på ylähylly!) #2243

Kannatti kirjoittaa työn löytämisen vaikeudesta tänne! :smile: Kirjoituksen myötävaikutuksella sain kolmeksi päiväksi keikkatöitä. :muscle: