Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

On voinut olla monella mullakin hauskaa… :wink:

Mmm… Mustamakkara! (Se vain loppuu vähän kesken. Pitää jatkaa grillikyljellä.)

7 tykkäystä

Avaa tv, käännä Ruutu+ Urheilu 2, odota 10s ja Lajunen huutaa “MORJESTAA MORJESTAA!!”

5 tykkäystä

Tämä:

11 tykkäystä

Espoosta Lielahteen Motokeitaan 20-v synttäreille!

Kaverin polttarit tänään. :ok_hand:

2 tykkäystä

Oletko hyvällä tuulella koska kaverisi pääsee (tai joutuu) alttarille vaiko siksi että ainakin kahdet bileet tiedossa :beers:

1 tykkäys

Minä olin eilen Paappassa ja minun pöytään tuli ihmisiä. Suurin osa oli erään Ilveksen huippuikäluokan vanhempia. En nimiä mainitse, mutta vieläkin pojat ovat Liigatasoa. Tulin tosi hyvin juttuun heidän kanssaan vaikka olemme eri rotua.

6 tykkäystä

Eilen Kauppahallissa lounastaessani vieressä istui iäkkäämpi nainen. Hän keskusteli jonkun nuoremman miehen kanssa hetken aikaa. Keskustelu päättyi naisen lauseeseen: Elämä on elämää. :smile:

…mielessä alkoi soida “na naa naa na na”.

9 tykkäystä

Molemmat :smiley:

Viimeiset lumet sulaa tänään (pois lukien kinokset). Pihalla tuli tehtyä 7 tuntia kevään töitä (vaikka kevät sen 5 viikkoa myöhässä onkin) ja se saa mielen virkeäksi.

Omien virheiden huomaaminen harvoin saa hyvälle tuulelle, mutta nyt sai. Viime otteluseurannassa kerroin, että Pellaaja olisi ollut 70 päivää ilman maalia. Sehän oli virhe. Nykyisen tietoni mukaan hän maalasi 17.2.2017 (saattaapi olla sekin väärä…), joten siitä on tänään kulunut 92 päivää. Onkohan tässä menossa 100-päivää ilman maalia kuvaukset ja maali häämöttää jo?

3 tykkäystä

Etkö lue lehtiä? Juhiksella on salainen ase kungenin ohittamiseen läpiajosta. Tekisin kyselyn wttä mikä mut puhelimella en osaa.

1 tykkäys

Mikä on Pellaajan salainen ase? En nyt vanno, että @tatesulo olisi laittanut samat vastaukset, mutta tuskin kovin väärässä olen.

  • Puhhuu
  • Pellaa
  • On ölvinä
  • Porisee
  • ajjaa pahki

0 voters

2 tykkäystä

En olisi mitenkään saattanut keksiä kaikkia noita. Tämä sai minut erityisen hyvälle tuulelle. Kiitos @koo!!

3 tykkäystä

Joku oululainen saattaa huomata, että porisee ja puhhuu on sama asia… Näin hyvin on täkäläinen kieli hallussa. No ei kerrota kenellekään :smile:

2 tykkäystä

Ei tartte olla oululainen ja se saa hyvälle tuulelle. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Myös se sai tänään hyvälle tuulelle että törmäsin toiseen ystävistäni sattumalta kylällä. :slight_smile:

1 tykkäys

Luonto päätti kahdessa päivässä, että se on kesä nyt.
Käsittämätöntä miten vihreys ja vehreys iski kahdessa päivässä.

Ja täysin tyyni järvi tekee hienon näyn. Missä on taivas…

10 tykkäystä

90-luvun änäri. :joy::joy: Parhaimmillaan/pahimmillaan kaks jätkää koukkii takaa ja kolmas ajaa äijän levyks tuomarien katsellessa vieressä Tonnin seteli-ilmeellä.

Tässä hönöpäiten katselen tätä uusintaa Temptation Islandia.

Sami Kuronen toimii parisuhdeneuvojana. Eikö se itse eronnut juuri? Karma is…ja niin edelleen.

Eli siis tämä ohjelma naurattaa minua.

Onhan se hyvä, että on kokemusta siitä, miten erotaan. On niinku omakohtaista näppituntumaa. Mitenkäs semmonen osais neuvoa, joka on nököttänyt samassa suhteessa koulupojasta alkaen :wink: .