Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

(Titta på ylähylly!) #2284

Olihan hän mutta Väinöllä on silti eniten maaleja NHL:n historiassa. :rotating_light:

Triviatietoa jääkiekosta

Näinhän se on, Väinö on paras vaikka leftillä pelasikin.

Korvia, nenää ja makuhermoja miellyttävä kssssh, joka kertoo viikonlopun alkaneen.

(Make) #2287

Kaverin päihittäminen änärissä. :wink:

Vielä jos kyseessä on joku huikee tattitaikuri, joka yleensä vie mennen tullen ja siitä saa kairattua voiton, niin tekee aikamoista höplää. Ai perhana!

(Make) #2289

No sitä mun frendi ei kyllä ole, pisti vain tällä kertaa normaalia kovemmin hanttiin ja kairasin voiton vasta ihan jatkoajan viimeisillä sekunneilla. Mutta hyvältä se tuntuu, varsinkin kun ko. kaveri kannattaa Ipaa. :kissing_heart:

Tappara.co jälleen kerran. Tämä yhteisöllisyys on jotain, mitä ei muualla saa. Ja periaatteessa tässä vaiheessa voisi unohtaa Tapparan kannattamisen, mutta lopulta ei kuitenkaan voi.

(Titta på ylähylly!) #2292

Sain nukuttua kunnon yöunet!! Kertaakaan en yöllä herännyt!

Melkein viikon ajan on ollut taas käynnissä sellainen jakso, että herään 2-4 kertaa yössä raapimaan vimmatusti ja sen jälkeen pitääkin mennä rasvailemaan. Rasvan kun pitää antaa imeytyäkin, niin operaatiossa menee usein 0,5-1h.

(Toni) #2293

Ookko kokeillu rasvata ennen nukkumaan menoa :smiley: Pojalla on aika rajut ihottumat niin rasvataan kunnon rasvoilla niin ei kutise yöllä :smiley:

(Titta på ylähylly!) #2294

Juu oon mutta eipä siitäkään hirveästi iloa ole ollut.

Täräytin 20 kilometrin pyöräilyn tähän iltaan. Maistu.

Ja ketjun teemalla jatkaen, tänään eka koulupäivä. Totta puhuen vähän jännittää mitä opiskeluista tulee kun ei oo ees minkään NHL-jengin reppua, kyniä tai muutakaan fanisälää mut ehkä tää tästä.

Turvallista koulumatkaa!

Teekkarihuumori iskee, eikä ole edes vappu.:+1:
Tälle Polyteknikkojen Raittiusseuran tempaukselle voisi vaikka skoolata.:clinking_glasses:

(Peltola shalalaa) #2299

Kahden viikon loma.
Ennen lomaa tein ehkä elämäni radikaaleimman ratkaisun ja irtisanoin itseni sillain, että lopetan lokakuun lopussa! Ja pistän sit kaiken uusiksi, muutan samalla täältä Porista Tampereelle, mikä on ollut pitkäaikainen haaveni :blush:

Työpaikasta ja asunnosta ei vielä tietoakaan, mutta olen luottavainen molempien suhteen, luulisin työkokemuksellani saavan kyllä töitä ennen muuttoa, varsinkin kun nykyinen työnantaja haluaa suositella minua vaikka olikin irtisanoutumiseni yhteydessä hieman järkyttynyt.

Pääsee useammin katsomaan Tapparan pelejä! Ja sitten siellä jo odottaa alkukesästä mukaan tarttunut tyttis, mihin olen korviani myöten pihkassa ja se fiilis on molemminpuolista :grinning:

Elämä on ihmisen parasta aikaa :heart: Olen niin onnellinen, että melkein itku tulee…

@rizka:n CHL ennakko sai odottamaan ottelua. Oli hieno veto!

Asiakkaiden kommentit, kun olen heille antanut tiedoksi, että muutan maanantaina.

Olikin tarkoitus vähän herätellä ihmisiä siihen, että pisteistä aletaan pelata perjantaina eikä vasta 14. syyskuuta. Kyllä tätä on taas liian kauan odotettukin! :ice_hockey:

Muuton varalle täällä onneksi on se päinvastaisille asioille tarkoitettu ketju.

Ihmiset jotka jaksaa tehdä jotain hyvää. Siinä on jokunen kilometri kävelty tumppeja etsien. Olikos nämä Tamperelaisia.