Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

(Kolonia) #2305

Nuo mainoskanavan konstailemattoman laadukkaat jääkiekkojutut aiheuttivat hämmentyneen ilahtunutta tuulta.

Muuttivat aikoinaan Tampereelta Hämeenlinnaan ja samalla haukkuivat Tamperelaisia roskaajiksi tms.

Vuonna 2014 Erkkilät muuttivat Tampereelta Hämeenlinnaan ja asuvat nykyisin Hyvinkäällä.

Tampereen tupakantumppitilanne on mennyt taas huonompaan päin.

Tuo on paskapuhetta.
Minä olen tupakkalakossa.

(Viuhkalätkää) #2308

Mielestäni ihan hauska. Gmailini mainostaa minulle Futisforumia.

Etkös sinä Veikkausliigaa seuraa? :smiley:

(Viuhkalätkää) #2310

Juu. Harvoin tulee keskustelupalstan mainosta esiin.

Kuulut silti Googlen nerokkaan systeemin haarukkaan :stuck_out_tongue: Kohderyhmään osuu. Harmi vaan, että oot paremmassa keskustelussa jo mukana x)

Tyttö osti Makuunista halvalla läjän leffoja. Sielä on se konkkaloppuunmyynti. Karkkia ei tuonut. Tarvii katella sit ilman karkkia. :grinning:

Sulla on kyllä aikamoisen ankee kohtalo. Hitto vieköön.

(Make) #2314

Kävin äsken kiskaisemassa iltalenkin. Teki muuten todella hyvää.

Nousin mestariksi. Tuli aika puskista, olin jo melkein unohtanut.:joy:

Sulla tulee sitten aina olemaan tältä vuodelta yks mestaruus enemmän kuin Tapparalla!

(Olikos tämä jo niin hyvin käsitelty, että kärsii vitsailla? Ai ei? No minäpäs tästä sitten…)

(Kolonia) #2317

Tapparahan voitti myös Tampere Cupin mestaruuden suvereenisti, joten eipä valittamista.

Ja CHL:n, kun kerran ruvetaan laskemaan niitä. Ei se yhteen jää.

Ikävä paljastaa tässä vaiheessa, mutta olet ehkä nähnyt unta.

Ei, kyllä tässä ihan hereillä ja selvin päin ollaan. CHL voitaisiin hyvinkin voittaa tänä vuonna. Alkaa olemaan kokemusta joukkueella sen verran että kaikki on mahdollista.

(Kolonia) #2321

Alkavan kauden CHL-mestaruus taitaa tosin ratketa vasta ensi vuoden puolella. Mutta tietty jos ollaan Varmoja mestareita jo ennen sitä niin…?

Toisaalta välittömästi edelliskauden CHL-finaalin jälkeenhän Ilves muistaakseni voitti JYPin julistautuen uudeksi Euroopan mestarisjoukkueeksi, mutta hävisi sitten melkein oitis perään taas paikallisottelun Tapparalle. Nimenomaan laskennallisestihan nämä mestaruuksien määrät eivät aina ole niin yksioikoisia, kun erilaista näkemystä algebrastakin on joskus esiintynyt.

Kilpakausi 2018-19 alkaa tänään.

10 tunnin päästä pitäisi olla työviikko pulkassa.:grinning:

Sama täällä. Tämä on ollut vuoden kovin viikko tälle välittäjälle, toki myös tuloksellisin. Ja sekös saa hymyilemään, ainakin viimeistään huomenna, kun olen metsässä seuranani nuo ihastuttavat siivelliset pikkumönkijät, jotka kuiskaavat korvaani, että sinun ei tarvitse löytää meitä, me löydämme kyllä sinut. :smiley:

Nyt se on sitten pulukassa. Takki on tyhjä. Saappahan nähä jaksaako edes seurata illan peliä?

Mulla on pitkä työpätkä kohta paketissa.