Kevät saa kyllä hyvälle tuulelle, ja varsinkin aurinko.
Tämä kokemus saa minut hyvälle tuulelle. Jaan sen Teidän kanssanne. Meillä on vielä toivoa, vaikka eläämmekin sykkiä aikoja.
Pudotin suhtkoht arvokkaat Ray Ban aurinkolasit viikonloppuna tuohon Näsilinnankadulle talon eteen. Lasit olivat kotelossa, joka on ilmeisesti äänetön kotelo. Huomasin vaihongon vasta seuraavana päivänä ja totesin, että sinne meni 300 euron lasit. Jo toiset vuoden sisällä. Edelliset roikkuivat rintapielessä Luganossa, kun kävin Henkalle katsastelemassa paikkoja valmiiksi kautta varten Hyppäsin erään portin yli, jolloin lasit lensivät sementtiin ja no…päreinä.
Tänään sitten ajattelin, että käynpä Ohriksessa piruuttani kysymässä, onko minun laseja näkynyt?Baarimikko sanoi, että tuolla ne on tiskin alla. Eräs iäkkäämpi rouva oli ne tuonut, kun oli ne löytänyt autoni alta kadulta.
Olen niin iloinen, että säästin ison pennin.
Aina ollut sitä mieltä, että iäkkäämmät Rouvat ovat hyviä.
Mulla tippui kans joskus taloyhtiön pihaan vasta reissusta hankitut aurinkolasit, ja pänni hieman.
Rappuun ilmestyi kuitenkin lappu jossa sanottiin, että kadonneet kamat voi noutaa tuntomerkkejä vastaan naapurirapusta.
Kävin sitten joltain perheenäidiltä ne hakemassa kun osasin puhelimessa antaa tarkat tuntomerkit. Tarjosin sitten pientä löytöpalkkiota rehellisyydestä, mutta se ei kelvannut.
Vein sitten vähän myöhemmin löytöpalkkion kirjekuoressa postiluukusta ja pistin viestin, että käyvät hakemaan muksuille kevään ekat jätskit mun piikkiin.
En ole muuten tuon jälkeen säilyttänyt mitään silkkivuorisessa takin taskussa, sieltä noi livahti kun takki oli käsivarrella.
Sain tänään kesätöitä!
Hienoa!
Talviloma! Alkaa nyt runsaan tunnin päästä ja päättyy 23.4 klo 8 aamulla. Ja mikä parasta hyvinkin keväisessä säässä ennusteiden mukaan sitä saamme frouvan kanssa viettää.
Sama. Paitsi saattaa alkaa vasta kahden tunnin päästä, toisaalta työtkin aloitan todnäk. lähempänä klo 9
Hah. Viikon päästä on kahdenlaisia talvilomia, pidettyjä ja pitämättömiä.
Kun olet lomasi pitänyt, niin saat arvata kumpi vaihtoehto minulla on…
Viekkaan että minulla on sama
Hah,mulla on kohta lomaa kunnolla. Syksyllä ajattelin lähteä kassan kautta,tai siis lähden. Ainakin menee vuosi kun mietin mitä teen seuraavaksi, Olen suunnitelmissa ja sovitussa vuoden myöhässä,mut se ei ollu oma syy.
Olitko siis Ohranjyvässä silloin kun vanha rouva oli autosi alla?
Tuli tsekattua Topmost tänään Tampere talossa. Ei voi kuin hattua nostaa ryhmälle joka on perustettu 1964 ja kuudesta jäsenestä viisi on perustajajäseniä.
Veikkaan toista.
Hiukan erikoinen avaus tälle päivälle, siis tämä minun avaus. Mitään ihmeempää ei ole vielä tänään tapahtunut, mutta jäin miettimään tässä aamiaispöydässä, että kyllä maailma taas tänään hyväilee meitä urheiluihmisiä.
Tänään tietenkin Tappara Hakamettässä (Kirjoitin ensin väärin, että Hahamettässä, toivottavasti kuitenkaan ei). Sen jälkeen 9 korvilla Caroline-Washington primetimeen. Englannin Liigassa hiukan rauhallisempaa. No, on siellä Palace-Man City. LaLigaa tietysti. Pingiksessä ratkaistaan tänään Suomenmestari-joukkue, joka tullee olemaan PT 75 Tampereelta . Ajatelkaa miten hieno päivä tästäkin tulee. Ollaan positiivisia ja pidetään huolta läheisistä…ja muistakaa, että Jumala rakastaa iloista antajaa.
Hyvä päivä tulossa. Me sännätään kohta frouvan kanssa hankintareissulle, että lomaviikolla saadaan suunniteltuja hommia tehtyä. Mulla ohjelmassa mm pienen kasvihuoneen teko vanhoista ikkunoista ja laiturille pitää tehdä uudet tikkaat. Sitten tietty peli (alkais jo…) ja sen jälkeen rantasauna lämpiämään.
Oltiin pojan (8v) kanssa sovittu alkuviikosta, että tullaan lauantain peliin. Edellispelin tappio meni kuitenkin aika vahvasti tunteisiin ja vielä eilenkin oli jäämässä kotiin, kun pettymys olisi kuulemma niin iso, jos tulee tappio. Tänään aamulla ensimmäiset sanat olivat suunnilleen “isi, olen päättänyt, mää lähden peliin!”
Tapparan peli, hieno kevät ja kaikki edessä. Siis kaikki. Onhan tämä hienoa aikaa.
PS. En ole lainkaan siis samaa mieltä mitä täälläkin jotkut jaksavat jankuttaa, että ”olemme selkä seinää vastaan ja koko peli on sekaisin jne jne.”
*askat sanon minä, nythän tämä vasta alkaa.
Saunan kautta hallille! Tai ensin tosin telttaan .
Kakun sisällä varmaan tillilihaa? Komea on.
Ja onnea isälle!