Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Jaa katsastus tänään läpi😁

2 tykkäystä

Viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Rakentaminen ja remontointi

Reinoja saadaan jatkossakin!

3 tykkäystä

Grilli esiin ja kevään ensimmäiset käivärät ritilälle. :+1:

7 tykkäystä
6 tykkäystä

Anteeksi kiroilu, mutta helvetin pieniä asioita, jotka on niin saatanan suuria. Lisää tätä suomalaiseen urheiluun - mikään määrä tätä ei riitä. Tuo ei maksa joukkueelle, pelaajalle tai kenellekään juuri yhtään mitään, mutta teon merkitys on niin valtava.

Tämä, jos mikä, lähentää “tavallisia faneja” ja urheilua ylipäätään. Tällaista läheisyyttä kaivataan ihan jääkiekossakin roppakaupalla lisää.

4 tykkäystä

Lontoossa ollut 23-25 astetta joka päivä, sortsit, släbärit ja t-paita päällä, kylmä bisse kädessä, ja venaan Arsenal v Palace ottelun alkua Emiratesilla :sunglasses:

11 tykkäystä

Laitan tähän ketjuun, vaikka näille löytyisi omiakin ketjuja. Laitan tänne, koska on asioista hyvä fiilis.
Mulla ei lähtenyt tupakkalakko taaskaan kauhean hyvin liikkeelle, mutta nyt on kuukausi takana ilman savua. Samalla myös tuli yllättävämpi kokeilu ja olen kuin ohimennen jättänyt alkoholin nauttimisen tauolle. Nyt on pari viikkoa mennyt ilman ja vireystaso on aika bueno. Tarkoitus ei ole raittiiksi ruveta, mutta vähentää oluen lipittelyä.
Hyvä fiilis kaikkinensa nyt.

10 tykkäystä

Tuo saa minut niin hyvälle tuulelle, että taidanpa otta sintonikin. :smiley:

E: Ja tasinpa ottaakin :smiley:

7 tykkäystä

Jaahas,reenit alkanut Jukolaan.

2 tykkäystä

Luin juuri aamulehdestä jutun Tatu Visurista ja hänen painonpudotuksestaan. 208 kg lähtö ja nyt tiputtanut 73 kg. Ei pikkujuttu kyseessä. Tsemii täältä. Kyllä se sun tavoite lähenee ja myös tavoitat sen.

9 tykkäystä

En juttua pystynyt lukemaan mutta On helevetin kova juttu ja hiano homma. Tsemppiä täältäkin Tapparan miähelle.

5 tykkäystä

Aikahyppy elokuuhun:

Tampereella ollut 18-20 astetta melkein joka päivä, Tappara-collarit, tennarit, fanikamat päällä, viileähkö lonkku kädessä ja venaan Tappara vs Ilves -ottelun alkua Hakametsässä. :sunglasses:

7 tykkäystä

Koulupäivästä selvitty kohtuullisen kunniakkaasti. Työvoitto.

2 tykkäystä

Mulla alkaakin vasta vajaan parin tunnin päästä. :smiley: 16-18:15, mielenkiintonen aikataulu.

3 tykkäystä

Mulle kävis tuo. :slight_smile:

Tulee noita kai meillekin jossain välissä.

@cace6969 :llä on jo loppunut ja @TeroJ :llä on vasta edessä, niin mulla se on viä käynnissä. :smiley:

Teron kaa otetaan läpsystä vaihto, kun mulla alkoi koulu kasilta ja päättyy klo 16. :raised_hands:

5 tykkäystä

Ite olin tuossa neljä tuntia koulussa. Meillä on kuulemma vielä loma. No, meikäläisellä on periaatteessa pakollista paikallaoloa tänä keväänä jäljellä kaksi esitelmää/seminaaria ja yksi tentti. Työmäärä ei korreloi tuntimäärän kanssa.

2 tykkäystä

Viisi työpäivää jäljellä nykyisessä työpaikassa. Ainakin hetkeksi loppuu ahdistus, vitutus ja päreiden polttaminen. Avautunen asiasta myöhemmin eri ketjussa.

20 tykkäystä

Vaihtamalla paranee. Olen erinomainen todiste tästä. Jatkokeskustelu myös tästä toisessa ketjussa!

1 tykkäys