Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Minulta kysyttiin henkilöllisyystodistus, kun kävin hakemassa 8-packin olutta lähikaupasta. Olen otettu. Ja vähän hämmentynyt.

17 tykkäystä

Alle 3-kymppisen näköisiltä kysyvät. Baby face. :joy:

3 tykkäystä

Hyvin säilynyt. Viimeksi kysytty varmaan n. 10-15 vuotta sitten.

5 tykkäystä

Itse hain 16-vuotiaana kirkkaan pullon Alkosta, ikäraja 20, eikä papereita kysytty.
Sitten puolestaan 28-vuotiaana kysyttiin papereita R-kioskilla ostaessani savukkeita, ikäraja 16.
Molemmilla kerroilla hiveli itsetuntoa, kovasti. :smiley:

9 tykkäystä

Suosittelitko Liiga-tuomariksi ryhtymistä?

9 tykkäystä

Yritin kyllä vilkuilla onko tiskin takana opaskoira piilossa.

12 tykkäystä

Kyllä se George Best vaan osasi ;). Klassinen kommentti.

1 tykkäys

Kesäloman alkuun rapiat 45 tuntia :sunglasses:

4 tykkäystä

Mulla on kesäloman alkuun hiukan enemmän, mutta talviloman alkuun lähes saman verran.:laughing:

1 tykkäys

Jeppp, jonnet ei muista! Tosin ne on paljo nopeempia kattoo Googlesta!

3 tykkäystä

Olin eilen myyntivuorossa ja esittelin sänkyjä herttaiselle vanhuspariskunnalle. He sanoivat vielä tutkivansa muiden liikkeiden tarjontaa.

Tänään olin varaston puolella ja eräässä vaiheessa kävin jututtaan myyjiä myymälän puolella. Samalla kyseinen pariskunta tulee ovista sisään ja ilmoittavat ostavansa sängyn, johon eilen päädyttiin. Palvelin heitä sitten varastopukeissa ja kaupat lyötiin lukkoon. :smiley:

Tiivistettynä:
Tein tänään elämäni ensimmäiset sänkykaupat myyjänä! :bed: :smile:

34 tykkäystä

Ei näin.
Herttainen varttuneempi pariskunta kuulostaa paaaljon paremmalta.:wink:

Tuossahan on sitä aitoa onnistumisen iloa havaittavissa.:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

4 tykkäystä

Mahtavaa! Jälleen kerran osoitus siitä, että ihmiset ostavat edelleenkin toisilta ihmisiltä, ja että teit nähtävästi jotain oikein tuossa myyntiprosessissa :grinning:

3 tykkäystä

Juuri näin.
Nyt on myyjä onnistunut asiakaspalvelussaan me ollaan ihan väärässä ketjussa.:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 tykkäystä

Sehän nyt vaan on kylmä totuus, että työpaikan kovimmat äijät löytyy varaston puolelta :wink: Ja niitä jätkiä aliarvostetaan ja pidetään itsestään selvyytenä valitettavan usein.

2 tykkäystä

Suunnilleen näin se meni:

:grin:

11 tykkäystä

Ai että, neljä viikkoa poissa toimistolta. Loma ny :sunglasses:

8 tykkäystä

Muutamaan vuoteen oikein neljän viikon kesäloma alkaa just :tada::+1:

5 tykkäystä

Eka lintu lentää pesästä,vanhin tyttö muuttaa Jyväskylään opiskelujen perässä. Samalla hieman surullinen fiilis,mut kyllä se tästä nopeesti oikenee.

15 tykkäystä

Tsemppiä muutokseen @Desperado ! On se muuten meille skideillekkin haikeaa. Itse muistan myös vuonna 2010 kotoa muuttaessani, että oli jotenkin haikea olo “Jättää faija ja sisko”.

Anna jotakin kotia muistuttavaa symboliksi mukaan? Mun faija ojensi mulle viimeiseen kuormaan 50-luvun puisen Blaupunkt radion. (On muuten mieletön peli ja toimii paremmin kuin nykyvehkeet!)

12 tykkäystä