Minulta kysyttiin henkilöllisyystodistus, kun kävin hakemassa 8-packin olutta lähikaupasta. Olen otettu. Ja vähän hämmentynyt.
Alle 3-kymppisen näköisiltä kysyvät. Baby face.
Hyvin säilynyt. Viimeksi kysytty varmaan n. 10-15 vuotta sitten.
Itse hain 16-vuotiaana kirkkaan pullon Alkosta, ikäraja 20, eikä papereita kysytty.
Sitten puolestaan 28-vuotiaana kysyttiin papereita R-kioskilla ostaessani savukkeita, ikäraja 16.
Molemmilla kerroilla hiveli itsetuntoa, kovasti.
Suosittelitko Liiga-tuomariksi ryhtymistä?
Yritin kyllä vilkuilla onko tiskin takana opaskoira piilossa.
Kyllä se George Best vaan osasi ;). Klassinen kommentti.
Kesäloman alkuun rapiat 45 tuntia
Mulla on kesäloman alkuun hiukan enemmän, mutta talviloman alkuun lähes saman verran.
Jeppp, jonnet ei muista! Tosin ne on paljo nopeempia kattoo Googlesta!
Olin eilen myyntivuorossa ja esittelin sänkyjä herttaiselle vanhuspariskunnalle. He sanoivat vielä tutkivansa muiden liikkeiden tarjontaa.
Tänään olin varaston puolella ja eräässä vaiheessa kävin jututtaan myyjiä myymälän puolella. Samalla kyseinen pariskunta tulee ovista sisään ja ilmoittavat ostavansa sängyn, johon eilen päädyttiin. Palvelin heitä sitten varastopukeissa ja kaupat lyötiin lukkoon.
Tiivistettynä:
Tein tänään elämäni ensimmäiset sänkykaupat myyjänä!
Ei näin.
Herttainen varttuneempi pariskunta kuulostaa paaaljon paremmalta.
Tuossahan on sitä aitoa onnistumisen iloa havaittavissa.
Mahtavaa! Jälleen kerran osoitus siitä, että ihmiset ostavat edelleenkin toisilta ihmisiltä, ja että teit nähtävästi jotain oikein tuossa myyntiprosessissa
Juuri näin.
Nyt on myyjä onnistunut asiakaspalvelussaan me ollaan ihan väärässä ketjussa.
Sehän nyt vaan on kylmä totuus, että työpaikan kovimmat äijät löytyy varaston puolelta Ja niitä jätkiä aliarvostetaan ja pidetään itsestään selvyytenä valitettavan usein.
Ai että, neljä viikkoa poissa toimistolta. Loma ny
Muutamaan vuoteen oikein neljän viikon kesäloma alkaa just
Eka lintu lentää pesästä,vanhin tyttö muuttaa Jyväskylään opiskelujen perässä. Samalla hieman surullinen fiilis,mut kyllä se tästä nopeesti oikenee.
Tsemppiä muutokseen @Desperado ! On se muuten meille skideillekkin haikeaa. Itse muistan myös vuonna 2010 kotoa muuttaessani, että oli jotenkin haikea olo “Jättää faija ja sisko”.
Anna jotakin kotia muistuttavaa symboliksi mukaan? Mun faija ojensi mulle viimeiseen kuormaan 50-luvun puisen Blaupunkt radion. (On muuten mieletön peli ja toimii paremmin kuin nykyvehkeet!)