Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Mäkikotka Niemisen Toni on ilmeisesti taas uudessa suhteessa. Täytyy sanoa, että on ehtiväinen mies. Tekemisen meininki on Tonin otteissa.

1 tykkäys

Tästä itekin eilen luin, eikä tosiaan yllätyksenä tullut. Vai onko ehtinyt jo taas vaihtamaan naista tässä vuorokauden aikana? Aikamoisen pellen on itsestään tehnyt.

Ei kai sentään. Tai en minä tiedä, tänään vasta luin asiasta.

Ehkä Tonikaan ei ihan niin nopea liikkeissään oo. Toivottavasti. Odotellaan pari viikkoa taas :grin:

1 tykkäys

On vielä kuitenkin paljon matkaa maailman parhaan mäkihyppääjän tekemisiin.:thinking:

3 tykkäystä

Vielä kun tarttuis tuonne Tonin työelämäänkin eli viihtyis/menestyis samassa paikassa hieman pitempään.

Tappara tosiaan menee tuntaisiin!:blush:

2 tykkäystä

Omienkin kannattajien…

1 tykkäys

Jos ei nyt hyvälle tuulelle, niin ainakin leveään hymyn kasvoille sai tämä yksityiskohta. Olin tänään Rauman Kivikylän areenalla seuraamassa junnujen peliä, ja silmiin pisti toimitsija-aitiossa ollut - voisiko sanoa, vanhahko - esine.

Siis mitä? Ymmärrän, että videotarkistuksessa kestää, kun numeron rullaaminenkin ottaa aikaa sen 5min.

Mutta siis vakavissaan. Miksi? Onko kyseessä joku kulttimaineen saanut puhelin, josta ei vaan voi luopua? Osaako @Raumalainen kertoa syytä miksi tällainen on liigajoukkueen kotihallin toimitsija-aition pöydällä?

9 tykkäystä

Oliko keskusneiti hereillä?

1 tykkäys

Koskaan ole toimistaja-aitiossa käynyt niin ei hajuakaan. Jokusen kerran ohi kävellyt eikä ole tuota näkynyt joka kerta niin josko olis joku koriste tms.

Piuhahan tuosta tonne taakse lähtee, joten epäilen koristetta. Tulit vaan mieleen henkilönä joka voisi vastauksen tähän tietää.

1 tykkäys

Olen äärettömän tyytyväinen että nappasin BF-tarjouksesta JBL Boomboxin.:smile:
Onhan se hyvä hei…Jos ette usko niin kysykää mun naapureilta.:laughing::laughing::laughing:

4 tykkäystä

Tästä tuli mieleen taannoinen juttu kun kotona katsoin naisten tennistä, ja televisiossa jonkin verran oli ääntäkin kun sohvalle kesken ottelun olin nukahtanut. Ilmeisesti pitkiä palloralleja suoritettu ottelussa, kun aamulla koko naapurusto hymyili minulle leveästi kun lähdin kauppaan. Se oli senaikaiselle sinkkumiehelle komea hetki :laughing:.

6 tykkäystä

Ostin vuosi sitten samanlaisen. Nyt kun hommasin AppleTV:n niin kas, Boombox yhdistyy sen kanssa automaattisesti! Riittää, kun Boomboxin virran laittaa päälle ja on yhden kerran yhdistänyt laitteet AppleTV:n bluetooth-valikon kautta, niin jatkossa ei tarvitse enää valikoihin mennä.

Näin ollen Boomboxia voi käyttää myös kotiteatterina. Erittäin monikäyttöinen laite kyseessä.

1 tykkäys

Pistin raumalaiselle toimitsijakollegalle kyselyä asiasta. Ilmoittelen kun saan vastauksen.

Edit. Vastaus saapui. Laitan sen tähän kokonaisuudessaan.

“Onhan se siellä :joy::joy: liigassa tosta on vaan yhteys syötönnimeäjälle :sweat_smile: mutta a-junnuissa meillä on kyl erilainen lankapuhelin mistä soitetaan sit otteluvalvojalle jos tarvii esim videoita kattoo :joy::joy::joy:

Tampereellahan soitellaan liigaa lukuunottamatta tulospalvelun pitäjän kännykällä nämä videotarkistukset. Tähän sain vastaukseksi “Ihan liian nykyaikaista Raumalle tommonen😱”.

Tuli mieleen myös se, että on hakamettässäkin lankapuhelin toimitsija-aitiossa. En tosin tiedä onko se kytketty mihinkään. Kertaakaan en ole nähnyt käytettävän.

10 tykkäystä

En löytänyt sopivaa ketjua vanhoista Tappara staroista ja kokoonpanoista, mutta ajaa asiansa kyllä tässäkin topiikissa. Aloin fiilistelemään vanhoja vuosia ja palasin kauteen 2006-2007 jolloin piti taistella mitaleista aivan varmasti mutta tie tyssäsi Bluesia vastaan jo puolivälieriin katastrofaalisen huonoilla esityksillä. Mutta asia mikä laittoi suupielet hymyyn niin herranjestas tuo meidän sentteriosasto kyseisellä kaudella :smiley:.

Kontiola,Ojanen,Öhman,Hancock :hushed::hushed: !?! Runkosarjaan 172 tehopistettä ja sisäisen pistepörssin neljä (4) parasta samalla. Väitän että parempaa saa odotella jokusen vuoden vielä.

6 tykkäystä

Een ees vahingossa soittanut @BlueOval 'ille, kun piti soittaa hänen etunimikaimalleen töissä. :rofl:

5 tykkäystä

Mä olen pahoillani että en pystynyt auttamaan siinä asiassa.:laughing::laughing::laughing:
Kysymys hivenen hämmensi, mutta pikaisestihan se selvisi että puhelu ei ollut tarkoitettu mulle.:joy:

5 tykkäystä

Tän kerran saat anteeks. :grimacing: Ois voinut hämmentää viä enemmän, jos oisin käyttänyt ongelmaa kuvatessa erästä mielenkiintoista termiä. En kehdannut, kun asiakas seisoi vieressä. :rofl:

5 tykkäystä