Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Amerikasta syksyllä tuodut flunssatropit… Vähän tota lenssua pukkaa, niin on ollut pakko koko päivä yrittää lääkitä sinkkisuihkeella ja vielä noilla USAn lääkkeillä, että pääsee perjantaina peliin… On muuten hyviä mömmöjä siellä ihan käsikauppatavarana (kannattaa aina tuoda sieltä noita, jos on käymässä). Kaikki vaikuttavat aineet (yskään, tukkoisuuteen, kuumeeseen ja kipuun) löytyy samasta litkusta/kapselista ja on erikseen ei-väsyttävät lääkkeet päivälle ja väsyttävät yölle… otin juuri yölääkkeen :woozy_face:

7 tykkäystä

Kuulostaa salmiakkikossulta ja/tai Minttuviinalta.:thinking::thinking::thinking:

8 tykkäystä

Olen joskus supermarketista taaloilla ostettua yskänlääkettä ottanut ja oli meinaan äkästä tavaraa. Ihan liioittelematta meinasi aikuinen mies tippua polvilleen sen kanssa. Yskäkin kyllä lähti, joten teki tehtävänsä.

5 tykkäystä

Palkkaani nostivat.
Vähä vajaalla huntilla kk. Mutta kaikki kelpaa.

12 tykkäystä

No nyt hymyilyttää. Hienoo toimintaa nuorelta mieheltä.

9 tykkäystä

Joskus ne on ne pienet asiat, jotka saavat hyvälle tuulelle.

Tässä yhtenä päivänä olin lenkillä Tappara-pipo päässäni, kun vastaan pyöräili kaksi pikkupoikaa. Molemmilla Ilves-takki päällä. Eivät sanoneet mitään, katsoivat vain ovelasti hymyillen. Kuitenkin ohitettuamme toisemme kuului selkäni takaa (selvästi minulle tarkoitettu) huuto Ilves!! Ilves!! :smile:

Lapsilta tulee muutenkin aina huvittavimmat kommentit Tappara-asusteisiin liittyen. :smile:

9 tykkäystä

Määkin sain tossa jokunen päivä sitten huomioo Joensuun kirjastossa. Tapparapipo päässä. Pikkunen poika katteli ja tuijotteli pitkän aikaa. Sitten se kuiskas äidilleen: “Tolla on Tapparapipo”. Äitiä hymyilytti ja määkin hymyilin sinne takas. Selvästi Tappara siinä perheessä lähellä sydäntä. :smiling_face_with_three_hearts:

13 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: Historian lehtien havinaa Tapparasta

Eilen katseltiin Polasekin siivouspäivää erään tulevan Tapparalaisen, vasta neljä päivää tässä maailmassa olleen oman pojan kanssa. Ei mikään voisi olla paremmin.

41 tykkäystä

Onnea erittäin paljon! Nämä ovat niitä elämän hienoimpia hetkiä.
Tänään hallille omien poikien kanssa. Eilinen voitto Ilveksestä oli erittäin tärkeää vanhemmalle pojalleni. Ilvesläiset koulussa piinanneet ja tuo eilinen voitto varmaan vähän helpottaa. Jännitettiin loppua aika pirusti. Polasekin siivoustoot ja Dostalin kompurointi maalin perukoille Malisen rankkarissa on asioita joista voi kuittailla jos alkavat lässyttämään.

12 tykkäystä

Tästähän ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle… Poláśek siivoaa maalin edustan ja Dostal imuroi huolella maalissa. Siistejä tyyppejä omalla tavallaan.

10 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: Otteluseuranta: Super Bowl LIX 02.02.2020

Onnittelut molemmille!:star_struck:

5 tykkäystä

4 posts were merged into an existing topic: Tatuoinnit

A post was merged into an existing topic: Hauskoja juttuja ja tarinoita

Liigan sarjataukossa tapahtunut aika lailla eilisen kierroksen jälkeen.
Tiukkaa tekee Kärpillä ja Tapparalla päästä po:iin.

5 tykkäystä

Voitin Ihkussa jälkipeleille kolmeen kotiotteluun kahdet liput. Jeaaah. Miinus tässä on se, että mulla on kausikortti. Isän kanssa mieluusti lähen näillä lipuilla peleihin, mutta jos joku haluaa mun kausarilla ineen voidaan sopia asiasta YV .

Pelit. Tappara-SaiPa 27.02.2020
Tappara-KooKoo 12.3.2020
Tappara-Jukurit 5.3.2020

Homma menis niin, että ko. Pelien alkaessa tavataan, ja annan mun kausarin millä pääsee sisään. Sisällä kausari takasin. Ei maksa mitään.

8 tykkäystä

Tänään pelissä lopputuloksen ja pelin lisäksi hyvä fiilis tuli, kun mainoskatkoilla Tapsu ja pancho ampuu tykillä katsomoon paidan joista yhdessä on lahjakortti. Paita lens katsomoiden sisääntulo kohdalle josta pyörätuolissa istuvan nuorenmiehen ”huoltaja” tms sai sen ja ojensi nuorelle pyörätuolimiehelle :+1: toivottavasti osu lahjakorttikin kohdalle. Pyörätuolissa oleva otti ilon irti paidasta :+1:.

23 tykkäystä

Tämä nuori mies vielä käy todella usein peleissä, että ihanaa, kun sille se napsahti kerrankin :heart:

21 tykkäystä

Huomannu saman.

3 tykkäystä