Mainittakoon nyt tuohon eiliseen laittamaani Tapahtumat Tampereella menovinkkiin (Emerganze festival Suomen karsinta), että poikani bändi Chapter Two meni jatkoon ja saivat kuuleman mukaan ihan älyttömästi kehuja yleisöltä. Joku tuli mm tarjoamaan avustusta levyn teossa.
Ja se vielä että kyseessä oli yleisöäänestys ja CT:llä oli noin 15 omaa lipunostajaa ja saivat kuitenkin reippaasti yli 50 ääntä. Hyvä pojat!
Turunseutulaisosaamista Tamperella siis. Kaikki kolme jätkää siis täältä Suomen lounaiskolkasta lähtöisin, mutta viime vuonna muuttivat opiskeluiden perään Tampereelle.
Viikolla työpöydälle tuodut liput seuraavaan paikallispeliin. Viimeksi käynyt katsomassa hallissa, kun sinne sopi 8044 katsojaa! Lippuja 2kpl, vielä en ole tosin varma onko kaveria. Ehkä kyselen täältä jos ei löydy muuten!
Tuli juuri “aikamoinen” kunniamaininta. Odottelen kohta jo postia Kremlistä! Joo, tuli ihan emailina että olen Moby SPL Finlandin paras fani!! Aika helpolla se minusta tuli. Ilmoittivat minulla olevan nyt oikeus käyttää jotain “kunniamerkkiä”. Mikähän se on ja missä sovelluksessa se mahtaa näkyä. Pikkuisen jännittääkin… Alkaa kuitenkin olla suhteet itään kunnossa? https://stpeterline.com/fi/about
Maanantaina 18 vuotta täyteen. Eilen teoriakoe virheittä läpi ja tänä aamuna inssi vaikeuksien kautta läpi. Illalla sitten onkin mukava lähteä ajaa kohti Hakametsää.
Onneksi olkoon!
Haluatko avata millaisia vaikeuksia inssissä oli?
Muistan itse aikoinaan omassa insissä jännittäneeni suunnattomasti tulevaa taskuparkkeerausta.
Sitten kun ajoimme hyvin sujuneen inssin lopuksi Ahertajankadulla pihaan, oli joku onnekas juuri sillä hetkellä suorittamassa taskuparkkeerausta tuttien väliin.
Inssin valvoja siinä sitten vaan totesi “Ajappa sitten auto johonkin tähän pihaan parkkin niin lopetetaan tämä tähän.”.Minä olin niin jännittyneessä tilassa, että en oikein uskonut kuulemaani, vaan odotin taskuparkkeerausta. Tärisevällä äänellä sitten kysyin, “Siis ajan auton ihan tähän mihin vaan?”. Saatuani myöntävän vastauksen, jäi auto juurikin siihen seuraavaan parkkiruutuun, eikä yhtään lähemmäksi rakennusta, vaikka tilaa olisi ollut.
Eikös insinööriajon läpäissyttä voi kutsua insinööriksi? Tai vaikka ajoinsinööriksi? Onnittelut joka tapauksessa, @Burns .
Edit:
Tuli mieleen, että jos inssiajon läpäisee vasta ylimääräisten lisäopintojen jälkeen, niin silloinhan pitäisi ilman muuta olla oikeutettu ei vain ajoinsinöörin vaan peräti yliajoinsinöörin titteliin.
Tapparan sairastuvan tyhjeneminen . Onhan tää melkoista rakentelua ollut, ja nyt onkin sitten taas jo iso kilpailutilanne pelipaikoista. Kukaan ei enään pysty hiihtelemään! Ping @BlueOval
No suurimmat ongelmat koitui siitä, että minulla ei ollut oikein paikkaosaamista. Tulin tekemään inssin Nokialle, koska läheltäni seuraava inssi olisi ollut vasta 2 viikon päästä.
Kun omassa kotikaupungissa on vain yksi kappale liikennevaloja ja yksi yksisuuntainen tie, niin Nokialla ilmeni vaikeuksia. Tämä kaksikaistainen liikenneympyrä oli yksi ongelma, kun ryhmittymiseni meni vähän pieleen. Ryhmittymisongelmia oli muutama muukin matkalla. Sitten juurikin tuo taskuparkki. Vähän turhan pitkään sen saamiseen meni, mutta ajattajan sanojen mukaan:“Kunhan sen edes parkkiin saa!”
D-vitamiini. Tää oli viimeinen talvi, jonka aikana en alusta asti syö D-vitamiinia. Viimeinen viikko on menty D-vitamiiinin voimalla ja energisyys ja mieliala on ihan toista kuin alkutalvesta. Osansa varmaan päivän pitenemisellä ja valoisuuden lisääntymiselläkin, mutta kun nykyään ei ole edes pakko vetää päikkäreitä työpäivän päälle, että jaksaa niin oletan D-vitamiinin vaikuttavan.
Itse olen muutaman vuoden käyttänyt D-vitamiinilisää (kapseleina) syyskuusta suunnilleen maaliskuun loppuun asti ja enää ei eroa huomaa, mutta alussa kyllä huomasi.