Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Olin työhaastattelussa,sain paikan samantien. Pääsee tyhjästä aloittaan uuden tiimin kanssa. Jessus kun on hyvä fiilis ja outo tunne kropassa. Kai mä kohta herään.

42 tykkäystä

Onnea uusiin haasteisiin!:+1:t2:

3 tykkäystä

Kangasalan päiväbussi kuljettaa minut töihin, mutta niin se kuljettaa päiväkotiryhmääkin. Nopealla laskennalla löysin 5 Tappara-pipoa ja huivia. Muotitietoinen on tämä päiväkotiryhmä.

22 tykkäystä

Noin minäkin luulin. Nykyään se on melkein joka päiväistä johtuen vähäisistä parkkipaikoista.

Tänään oli lähikaupassa poikkeuksellinen tilanne kun hävittiin kissan kuville 1-3.
Uskon että tämän tilanteen aiheutti poikkeuksellinen ajankohta kaupassa käyntiin?
Oikeita värejä tunnustavat olivat vissiin töissä, koulussa tai päiväkodissa puolen päivän kieppeissä ja minä olin vapaapäivänäni ainut Tapparan värejä tunnustava lähikaupassa.

Ettei ihan lipsuta täysin otsikon aiheesta niin kolme pistettä Vaasasta saa hyvälle tuulelle.

10 tykkäystä

Olin tänään ensimmäistä kertaa pelissä erään hyvän kaverini kanssa, katsomon tarkempi lokaatio oli tietenkin SO:n korneri. Kyseinen kaveri ei ole mikään Tappara- tai muutenkaan lätkäintoilija, mutta hän viihtyi ja erityisesti “Ollaan Mansesta” teki vaikutuksen. :grin:

15 tykkäystä

On tämä hieno yhteisö ja hienoja ihmisiä.
Tällainen pyyteetön auttaminen saa hyvälle tuulelle.

15 tykkäystä

Tänään varmistui paikka elokuussa kisattaviin agilityn SM-kisoihin, kun sain tarvittavat tulokset kasaan. Tein vielä pari “ylimääräistäkin” oikeuttavaa tulosta, koska miksikäs ei…? :smile: Myös ensimmäinen voittto ylimmästä luokasta ja serti (kaksi sertiä vielä, niin valioituu). :partying_face:

35 tykkäystä

Tää onkin täysin uusi laji mulle, mutta kai sieläkin uusia chänttejä harjotella voi? @Treppu onko fanireissun paikka?

6 tykkäystä

Messissä ollaan! :sunglasses: Kerran olen jopa lajia kokeillut ja talkoillut useamman kerran @Lallu 'n sekä @Devilady 'n, joten tässähän ollaan ihan asiantuntijoita! :grin:

7 tykkäystä

Olitko koirana? Vai ohjaajana? :wink:

9 tykkäystä

Virallisesti ohjaaja, epävirallisesti koiran asemassa. :shushing_face:

10 tykkäystä

8.2. oli viimeks sellainen ilta, kun oli kotona ja seuraavana päivänä ei olisi mitään menoa. Tänään kotiuduin noin puoli ykstoista ja oon siitä lähtien maannut sohvalla, syönyt iltapalaa sekä katsellut meemejä Youtubesta. Huomenna saa vaan olla kotona.

Tykkään reissaamisesta todella paljon mutta kyä sitä on kiva huohahtaa aina silloin tällöin! :innocent:

Siitä iloa muidenkin päivään:

Meemuilu :blue_heart:

6 tykkäystä

Kevättä kohti mennään. Tapparan kahden peräkkäisen kotipelin yleisökeskiarvo tulee oleen lähellä 7000. Pelipäivien välipäivänä joku epämääränen Bergerin ruiskuttelu katsomossa raivonneen Ilves-fanin päälle saa pienessä ajassa yli 100 vastausta. Kuhan aurinko vielä näyttäytyy useamman päivän putkeen, ni hyvä tulee.

9 tykkäystä

Kävin katsomassa palkkalaskelmia ja huomasin, että saankin sairaspäiviltä minimipalkan! :heart_eyes: :heart_eyes:

5 tykkäystä

Auto meni taas kerralla läpi katsastuksta. :+1:

7 tykkäystä

Hiukan hämmästyin kun omakin meni läpi ilman ensimmäistäkään huomautusta.
Kunnossahan se tosin on, mutta asentelin siihen ledit ajovaloihin.
Niistä odotin huomautusta mutta ei tuntunut haittaavan.

7 tykkäystä

Minkälaisissa umpiossa nuo ledit?

Kolmoskorinen Volvo V70.

Niinhän siinä kävi (kop kop) että kolme vuotta määrätietoisesti töitä vuokrafirman kautta johti vakituiseen sopimukseen firman kirjoille. Sinetti vielä puuttuu, mutta nyt voi jo vähän hengähtää. Nyt on mahdollisuus joskus asettua aloilleen.

25 tykkäystä

Mukavaa kun töiden jälkeen on taas niin valoisaa koiralenkkiä tehdessä.

11 tykkäystä