Mulla on takana tälle vuotta jo erinäisiä reissuja sen verran, että olisi ihan kiva koittaa tehdä perustyötä, mutta kohta pitää lähteä taas. Tällä kertaa vain Ruotsiin.
Positiivista on se, että olen taas rohkaistunut puhumaan kieliä.
Harrastuksen pariin. Eli lähden ajelemaan pikku teitä ja koitan etsiä pöllöjä.
Ja raporttia tänne sitten retken jälkeen kiitos.
Yllärireenit koiran kanssa kun kaveri peru ja tarjos omaa paikkaansa ilmatteeks. Kivaa oli ja hirmu taitavahan toi taas oli
Meidänkin koira on taitava. Nimittäin kerjäämään kinkkua ja juustoa yms. hyvää Mutta oikeasti se on viimeisen vuoden aikaan oppinut kivasti sanan “hyvvääää”. Ei tarvi kuin mainita, niin itse johdattaa olkkarista keittiöön kaapin luo missä pidetään dentastixsejä yms.
Mitäs reenailet? Meillä tytär ja varsinkin vaimo ei muuta tekis kun asus hallilla tai mettässä reenaamassa😑
3 tuntia ajelin reitillä Tampere-Ylöjärvi-Hämeenkyrö-Nokia. Kilometrejä noin 150km. Ja suurin osa siis hiekkatietä. Yhden Viirupöllön löysin. Ja yksi Lehtopöllö jäi epävarmaksi määritykseksi. Nyt nukkuun ja 6 tunnin päästä herätys töihin.
Näistä voit oikeasti laittaa raporttia myöhemminkin. Ei noita pöllöjä joka päivä vastaan taida tulla?
No ei varmasti kun nyt siltä ajalta mitä itse elämäänsä muistaa niin pystyn laskemaan pöllö havaintoni yhden käden sormilla likipitäen . 3-4 100% varmaa havaintoa ja yksi näistä sattui olemaan huuhkaja.
Tämä talvi. Kaikki tämä vesi kun olis tullut lumena, olis aikalailla joutunut kolalla lykkiin…
Agility on nykyään ainoona lajina vaikka kaikenmoista on tullukin testattua
Ja jottei mennä offariin niin se on kuulkaas pelipäivä!
Agility, jälki, vepe, tanssi, rallytoko nyt ainakin tulee mieleen mitä noi harrastaa… Ja ei kai “offaria” voi edes olla tässä ketjussa? Mut heitetään nyt, et oli hyvä kun TAMSK halli tuli Niihaman niin osuu hyvin matkan varrelle jos kuljin/kuljen peliin. 2 kärpästä jne…
Kaveri lähetti kuvan,missä hän ja poikansa 4v. Kaverilla Polaparta luonnostaan ja poika rakentanut itselleen paperista parran. Repesin täysin. Sitten meni hetki kun muistin,että täällä joku kyseli naamiaisparran perään lapselleen. Käsittääkseni fanittaa Polasekia ja haluaa samanlaisen parran. No saman tien rävähti verkkokalvoille kuva Hakametsän jäähallista ja C-päädystä kun kaikilla on Polaparta. Jos näit jonkun hymyilevän Itsenäisyydenkadulla aamulla se olin minä.
Eihän siitä saa kun pitkiä katseita ja hullun leiman, jos menee julkisella paikalla yksinään hymyilee hymy pyllyyn.
Hymyilevät ja iloiset ihmiset saa hyvälle tuulelle. Tätä maailmaan mahtuis paljon enemmänkin.
En nyt tiedä saako hyvälle mielelle, mutta naurattaa kyllä. Tää eräs Berger on kyllä minusta jo liikaa päässyt foorumilaisten ihon alle, aika monessa ketjussa miehen nimi putkahtaa esiin
Tuliaiseksi saatu Florida Panthersin aito pelipaita #16.
Tsiisus että voi ihminen olla väsyny henkisesti ja fyysisesti. Mutta. Keskiviikkoon saakka lomaa ja sitten suorittaan näyttöjä.
Tänään rentoudun. Isosti.
Mukavaa ja voitokasta perjantaita kaikille tapparalaisille.
14:05 pamahti 22 vuotta täyteen tällä planeetalla! Oon äärimmäisen iloinen ja kiitollinen, että olen saanut tallustaa täällä näinkin pitkään.
Vaikka olen vielä melko nuori, kaikki eivät silti ole päässeet edes tähän asti. Se on melko pysäyttävää ajateltavaa. Joillakin on matka jo päättynyt vaikka mun iässä matkanteko on vasta pääsemässä kunnolla vauhtiin!
Kiitos kaikille tähän asti mukana olleille! Tästä on hyvä jatkaa matkaa!
@TeliaPartio ja mainoskatkon teliamainoksen dubbaukset.
Seuraava peli vasta tiistaina