Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Joskus aikanaan kävi kanssa melko samanlaisesti. Kävin kuskaamassa vanhan miehen apteekkiin sekä kauppaan jonka jälkeen katsottiin yhdessä mikä sähkömopoa vaivasi. Akku tuntui olevan tyhjä kun ei lataus auttanut mitään. No kävin sitten hakemassa uuden akunkin ja asensin paikoilleen. Mies maksoi akun mutta muusta avusta en kelpuuttanut mitään vaikkakin myöhästyin Tapparan pelistä :grin:

12 tykkäystä

Talviloman eka päivä ja perunat istutettu. Harvoin sitä talvilomalla perunoita maahan laitetaan…

18 tykkäystä

Opus Eponymous, Infestissumam, Meliora ja Prequelle -palapelit kotiutuivat tänään! Alkais jo lomat, niin pääsis harrastamaan, sormet syyhyää!

6 tykkäystä

Toistaiseksi ainakin kesti jalka työyön rasitukset. Siitä pitää iloita. :sunglasses: Tämä siis reilun viikon sairausloman jälkeen.

10 tykkäystä

Kuulin äsken hienon sanonnan: “näillä mennään niin kauan kuin ei mennä”

Otan käyttöön.

8 tykkäystä

“Ei helvetti, Ei oo turpeisesta jäänyt kun Tapparan lippis”

9 tykkäystä

Kolmisen tuntia ja pääsee nukkumaan. Nopee suihku ja pää tyynyyn. Sit ois vielä yks yövuoro ja pääsee viettelee vappua. Kotosalla tietenkin. Tää alkaa kuulostaa jo ihan hyvältä. Pidempi viikonloppu maistuu aina :sunglasses:

2 tykkäystä

Enää tää päivä töitä ja huomenna lomautuksella, eli pääsee aikaiseen vapun viettoon. Huomenna on myös palkkapäivä ja rahaa tuli sittenkin vähän enemmän kuin olin arvioinut niin ei tarvikaan olla vyönsolki liian kireellä koko toukokuuta. Jos laittais tosta vielä grillin huomiseksi kesäkuntoon niin alkaa homma olla jo aika lähellä mukavaa…

25 tykkäystä

Jokakeväinen Norppalive alkaa taas:

Bongaa mötkö kiveltä.

7 tykkäystä

Tapparan tiedotustilaisuus, välissä mökkisauna ja illalla klo21 Aarne Tenkasen keikka facebookissa… kovaa settiä :muscle:

3 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: NHL-fanituotteet

Itse itseltäni vaimentama Kontolan huhu-ketju, taas on mukavampaa…

Saako sitte hyvälle tuulelle, mutta kevään eka ruohonleikkuu tehty. Noin 2h työnnettävän (itsevetävän) perässä köpötelty. Ja hiki tuli.

2 tykkäystä

Spotify oli laittanut viikon suosituksiin Opus nimiseltä porukalta biisin “live Is life”. Ihan hyvä biisi. :smile:

12 tykkäystä

Tossa viime viikolla Google sai mut kyllä hyvälle tuulelle, kun oli tehnyt kuvakoosteen kolmen vuoden takaa. Jaa mitä silloin 27.4.2017 oli tapahtunut. No oli kuvasarjaa mestaruusjuhlinnasta ja selfietä legendaaristen Tapparapelureiden kanssa. Oi niitä aikoja!

9 tykkäystä

Mä oon ollut tänään aivan ilmiliekeissä! :muscle: :fire: :fire:

Tänään alkoi töissä tuttamaan ihan huolella. Muiden lähtiessä tauolle, löin napit korvilla ja aloin ronttaamaan tavaraa neljänteen kerrokseen portaita pitkin. Siinä saivat listapaketit, tasolevyt ja laatikot kyytiä, kun ärsytetty kalustekantaja pääs vauhtiin! :muscle:

En tiedä, kuka ja miten kuvasi videoo musta, kun kannoin tavaraa. :thinking: Video on osittain korruptoitunut, koska kannettavaa ei näy mutta olkaa hyvä!

Eräässä vaiheessa ampiainen änki kalustekonttiin ja mä päätin ottaa ritolat.

Aivan jäätävästä ötökkäkammosta johtuen olin ihan romahtamisen partaalla. Muutaman minuutin pumppauksen jälkeen sain itteni palaamaan konttiin ja hoitelemaan tunkeilijan pois. Pystyin jopa jatkamaan työpäivän normaalisti loppuun asti.

Yleensä sekoan tuollaisissa tilanteissa aivan totaalisesti. Koko kroppa tärisee, teen pakkoliikkeitä ja säikähdän aivan minimaalisia hipaisujakin. Tänään sain koottua itteni ja voitettua pelkoni! :muscle:

Työkaveri kuvasi taistelun ja töistä lähtemisen:

Kaupasta palatessani päätin kokeilla paljonko irtoaa vielä jaloista voimaa 8 tunnin työpäivän jälkeen. Pitkällä suoralla ja melko tuulettomissa olosuhteissa Mapsin mittari näytti parhaimmillaan 35 km/h.

Myötätuuleen ja hyvillä lämmöillä on parhaimmillaan päästy ~ 45 km/h, joten oon ihan tyytyväinen tän päiväiseen. :stuck_out_tongue:

Tän päivän ajo tallentui liikenne-, ja turvakameroihin ja siitä on julkaistu jopa klippi Youtubeen! 5:08 - 5:36

Joku pervertikko kuvasi suihkukäynninkin. :roll_eyes:

Nyt leuka rintaan ja odottamaan paskaa päivää! :grin:

16 tykkäystä

Ylöjärven jäähalli tiedottaa että halli aukeaa ja harrastustoiminta käynnistyy taas 1.6. alkaen. Jos yleisömailavuorot jatkuu niin tässähän ei olekaan kausi vielä paketissa :+1:

Oikeastaan samaan aikaan alkoi myös kismittämään, kun olin alkujaan tähdännyt kuntohuipun keväälle (kuten aina kuuluukin tehdä), mutta kun kuntoa ei voi varastoida eikä tässä nyt niin hirveästi ole karanteeniaikoina tullut urheiltua, niin 1.6. joutuu aloittamaan aika lailla pohjalta ja täysin alusta alkaen pelikunnon suhteen.

1 tykkäys

Olen katsonut erästä sarjaa ihan tolkuttomasti viime aikoina. Sain katsottua kaksi ekaa kautta ja aloin etsimään tietoa mahdollisesta kolmannesta kaudesta.

Kävi ilmi, että sellainen on jo olemassa ja sarjaa on tulossa myös kaudet 4 & 5! Neloskausi starttaa jo ensi syksynä!

Tietenkään kolmoskautta ei ole Netflixissä mutta onneksi kolmonen löytyi toisaalta! :innocent:

1 tykkäys

Poikani syntymäpäivä on 10.5. Hän on syntynyt vuonna 1995. Voitte uskoa että elettiin jännittäviä aikoja monessa mielessä. Itse asiassa laskettu aika oli muutamia päiviä aikaisemmin mutta sanoin rouvalle leikilläni että nyt portit kiinni sillä loppuottelun aion katsella pubissa ja niinhän siinä sitten kävikin.

22 tykkäystä

Tänään tulee 25 vuotta siitä, kun Suomi voitti Nevö Foget MM95 maailmanmestaruuden.

Ja sitten ne juhlat paikallisessa baarissa ja ne jatkojuhlat, jotka jatkuivat aamuun asti.
Ja se herääminen paikallisen oppilaitoksen tyttöjen asuntolasta, erään mukavan tytön vierestä.

Todellakin, Nevö Foget MM95!

22 tykkäystä