Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Viime kuussa ei ollut tietoa työpaikasta kesän jälkeen. Nyt pöydällä on kaksi työtarjousta. Molemmissa tapauksissa minua on nimenomaan pyydetty esimiehen toimesta hommiin, eikä niin päin, että olen itse paikkaa hakenut. Toinen soittaja oli entinen pomo, toinen nykyinen.

Tulevaan hommaan pääsin (tai tulen erittäin todennäköisesti pääsemään) laittamalla jalkaa oven väliin tekemällä ns. hanttihommia ei-niin-kovin hyvällä palkalla kesän ajan. Näköjään työpanostani on arvostettu, ja jatkossa vastuu ja palkka nousevat mukavasti.

Kannattaa tehdä ne hanttihommatkin hyvällä asenteella! :slight_smile:

26 tykkäystä

Onneksi olkoon! Hyviä maalivahteja tarvitaan aina! :wink:

2 tykkäystä

Huomaan, että palstan ylläpitäjillä on hyvä pelisilmä - liekö kehittynyt niin kiakkoa pelaamalla kuin palstan ylilyöntejä suitsimallakin?
Saavat minut hyvälle tuulelle ammattitaidollaan :slight_smile:

4 tykkäystä

Joo ei tämän palstan @valvojat + @Devilady kyllä mistään ihan heikoimmista porukoista ole rakennettu. Yleensä looginen linja - keskusteleva, tarvittaessa jämäkkä jne. Onhan tuolla taustalla tietysti varmasti ne tappara.infon vuosien kokemukset ja jonkinlainen idea on ollut alusta lähtien, mihin lähtevät mukaan.

Kun seuraa “ammattilaisten” pyörittämään Jatkoaikaa yms. niin e voi välttyä siltä ajatukselta, että miksi tätä porukkaa täältä ei ole lähestytty tai yritetty palkata, kun ovat vapaaehtoispohjalta tehneet paljon parempaa duunia kuin monessa paikassa ihmiset tekevät rahaa vastaan.

Kyllähän täälläkin linjaa koetellaan ja testaillaan - tarvittaessa jopa venytetään - kuten kuuluukin. Tietysti omalla tavallaan vähän kuin Mikko Leinosta matkien: “ei tässä nyt höntyilemään ruveta.” :smiley: Kaiken kaikkiaan täällä voi kokea ylpeyttä tuosta valvojatiimin johtamisotteesta ja siitä tavasta, kuinka asioita viedään eteenpäin. Tällaisessa foorumissa on monta liikkuvaa palasta.

Mutta samalla kun ylistetelee valvojia pitää myös muistaa, että heidän työnsä tarvitsee bensakseen pirun vahvan yhteisön, joka toimii. Ilman yhteisöä valvojilla ei ole kuin seinät.

7 tykkäystä

Mun PoGo alkoi toimimaan! :heart_eyes::blue_heart: Koko aamun oon odottanut että kuvani siirtyisivät Driveen jotta voisin palauttaa luurin tehdasasetukset. Kokeilin nyt vielä kerran ja se toimi!!

3 tykkäystä

Käytiin jätkien kans eilen Myyrmäen jäähallin pihassa ranareita hiomassa vanerilta! 2kk ja uusi kausi alkaa! Pitääkin mennä terottaan hokkarit!!

3 tykkäystä

Loma!!! Missäs mun oluet on?

:dizzy_face:

4 tykkäystä

Ahh, loma ja mikä parasta, minulla on kaikki oluet

5 tykkäystä

Loma tj 33 :grinning:

1 tykkäys

Kuudennen finaalin huippuhetket, ennen töistä kotiin lähtöä! :tappara:

2 tykkäystä

Oluet löytyi ja nyt sidotaan perinteisiä “paniikkiperhoja”.

4 tykkäystä

Meikäläisellä on vielä paniikkiperhot edessä, itse asiassa varmaan vasta reissun päällä väännetään. Ja reissuunkin vielä reilu kaksi viikkoa. Hyvälle tuulelle saa se, että reissun kesto alkaa kolmesta viikosta. Sekä se, että nyt “joutuu” tekemään pitkää päivää.

1 tykkäys

Sunnuntaina lähden Keski-Suomeen ja siellä kolme vuorokautta. Kotiin.
Sitten taas hetken päästä pidemmälle reissulle. Kai sitä elokuullekin jotain saa aikaan.

Ihan hyvä fiilis.

2 tykkäystä

9 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Rikoksia

No nyt alkaa menemään jo kehut yli. Taino, on meillä kyllä todella hyvä tiimi ja yhteisö. Uuden alustan aikana on vahvistuttu entisestään.

Helpottaa kun porukalla on jokin yhteinen nimittäjä (:tappara:), joka kaiken lisäksi dominoi Liigaa. 90-luvulla tämä olisi voinut olla hiukkasen haastavampaa touhua.

1 tykkäys

@Treppu. Taas se sai mut lämmittämään mestaruussaunaa ja tekeen pienen mukin. Lisää videoita, kiitos! :+1:

2 tykkäystä

Ja vielä yksi juttu. Huomenna Juhannus golfkisaan Tammeriin.
Onnistuminen siellä on toissijaista, menen nauttimaan.

4 tykkäystä

Mä jätän sekä sekä Lake Siden että Pirkkalan Juhannusskabat väliin, ku pitää - korrektien suhteiden säilyttämisen takia - mennä Kuhmoisiin vaimon tädin mökille, mutta huomenna aamutuimaan Pirkkalaan palloja pahoinpitelemään :wink: .

1 tykkäys

Huomenna aamusta golffaamaan koko perheen voimin :golf:

8 tykkäystä

Labradorinnoutajani Kasper täyttää tänään 14-vuotta. Hitaasti ja rauhallisesti mennään, mutta mieli on edelleen kuin pennulla. :blush:

19 tykkäystä