Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Artukaisista Naantaliin…

Nyt aika monikin asia.

-Tyttö sai lopullisesti puhtaat paperit sydämestä.
-Pizza hut ja kylmä olut
-Viikonloppu
-Kausi pyörähtää käyntiin tänään toden teolla.

51 tykkäystä

Nyt kun kelit on aavistuksen viilenneet, on vaimo jostain syystä alkanut käyttämään Tapparan tuubihuivia kaulassa. Täytyy vissiin tilata itselle uusi, kun pojalla on perheen toinen huivi käytössä :slight_smile:

8 tykkäystä

Aamupalaa ja Muumilaakson tarinoita tyttären kanssa :ok_hand::blush:

10 tykkäystä

Kylläpä tulee hyvälle mielellä kun miettii Tapparan eilistä peliä ja kuinka hyvältä peli näytti tässä vaiheessa kautta. Ja kokoonpanosta puuttui kuitenkin muutamia avain miehiä vielä. :muscle: Kyä tässä kiima kiekko kautta kohtaan vaan nousee. :sunglasses:

Ja tänään näköjään vuosipäivä foorumille, 4 vuotta täynnä täällä :birthday:

11 tykkäystä

+Työt ja uusi ala on maistunut hyvältä, vaikkakin on ollut paljon ylitöitä ja melkoisen raskastakin.
Työkaverit on ihan huikeita tyyppejä ja meillä on aika hyvä henki työpaikalla.
Varastoala tuntuu yhä oikealta valinnalta ja raikkaalta, tätä muutosta omassa elämässä ei voi oikein vieläkään käsittää.
Olen mä kyllä kaiken antanutkin mitä koneista lähtee, omaksunut paljon asioita ja ollut melkoisen tehokaskin, toivottavasti se riittää jatkosoppariin.

+Oon tavannut aivan ihanan leidin, jonka kanssa ollaan vietetty paljon aikaa. On ollut ihan huikean mukavaa hänen seurassaan. Mä en olisi tätäkään tapaamista uskonut todeksi esim vuosi sitten, mutta niin vaan ollaan löydetty toisemme.
Toki nk. tapaillaan yhä, mutta kieltämättä me ollaan hämmästyttävän samalla aaltopituudella.

+Eilinen Tapparan peliesitys sytytti taas mielenkiinnon jääkiekkoon ja siihen rakkaimpaan seuraan. Sitä odottelee jo innolla sunnuntain peliä.

Mutta on ollut kyllä tämä heinäkuun ja elokuun aika ihan huiman mukavaa aikaa itselle!

29 tykkäystä

Ensimmäinen kerta tänään älylaitteella, tultiin sareen yöksi telttojen kanssa. Nyt yösauna, ja sit goisimaan

21 tykkäystä

Leivon äsken pellillisen sämpylöitä ja sain kotiväeltä kiitokset hyvistä sämpylöistä!tuli hyvä fiilis et joskus tekee jotain oikein😂 ja tietysti Tappara kehissä 60min päästä👍

19 tykkäystä

Vilenin leipomon tuore kreemimunkki ja iso lasillinen kylmää maitoa :yum::+1:

12 tykkäystä

Tyttären pojan 2 vee synttärit oli tänään ja voi sitä pikkumiehen riemua, kun sai ukilta Muumi Haisuli oloasun ja pikkuautoja :heart:

23 tykkäystä

Sain kuin sainkin lipun perjantaiksi Kauppiin ja miesten viidenteen pelispuolivälierään. Tällaisissa ratkaisupeleissä on paikanpäällä aistittavissa urheilun taikuutta parhaimmillaan.

16 tykkäystä

Veronpalautukset! Raha ei kuulemma tee onnelliseksi, mutta 4300€ palautus teki ainakin minut onnelliseksi! :slightly_smiling_face::metal:

25 tykkäystä

Onhan se hienoa, että valtio antaa avokätisesti meille omat rahamme :smile: Yhtä onnelliseksi tulee varmaan peliaddiktit, jotka saavat leipäjonosta veikkausvaroilla tuettua hävikkiruokaa ihan ilmaiseksi.

Mutta olen toki minäkin tänään 725€ eilistä onnellisempi :grin:

3 tykkäystä

No itse vähän tarkoituksella veroja maksanut liikaa, että saa palautuksilla jotain kivaa plus kotitalousvähennystä mukana.

3 tykkäystä

Niin joo kotitalousvähennys, se alkaa olla jo oikeaa voittoa! Toi liikamaksu on kyllä hyvä taktiikka ja itsekin tykkään järjestää itselleni syys"yllätyksen" :slight_smile:

Mikäs tässä, äijä saikulla torstaihin asti ja saa seurata lätkää, lentistä, futista, pesistä, yleisurheilua. Bassonikin sain “korjattua”.

9 tykkäystä

Katselen Bondia, ja tuli mieleen eräs kohtaaminen

Vuosi taisi olls 2010, olin Ibizalla duunin työ/pämppäysmatkalla, ja oltiin Blue Marlin nimisessä longe/rantanaarissa. Viereen tuli istumaan tumma, kohtuu treenatun näköinen hispanioola

Mietin, että onpa Javier Bardemin näköinen äijä, 15 sekuntia mietin, että pitäiskö kysyä tältä latinolta, että tietääkö keneltä hän mielestäni näyttää…

Saa arvata kuka hän toki oli…

Vähän kuin kysyisi Matti Nykäseltä, että tietääkö hän olevansa Matti Nykäisen kaksoisolento

5 pisteen vinkiksi, ko. heebo näyttelee pahiksen roolia Skyfall:issa

10 tykkäystä

Ensimmäiset asuntolainaneuvottelut takana (koskaan) ja hyvä fiilis! Pankilta antoivat lainalupauksen ja mahd asuntokin on kiikarissa. Jos @Messi olisi myymässä niin varmaan olisi lyöty jo kättä päälle :thinking:

4 tykkäystä

Saikkua vielä tämä ja huominen. Nyt menossa Vintage Valtakuntaa ja illalla sitten lentistä ja fudista ei voi valittaa, muuta kun pohje operaation jälkeen vielä aika kosketusarka.

4 tykkäystä

:+1:

HIFK perustaa jääkiekkojoukkueen 8–18-vuotiaille lapsille ja nuorille, joiden on vamman, sairauden tai muun toimintakyvyn heikentymisen tai sosiaalisen tilanteen vuoksi vaikea osallistua tavanomaiseen joukkueurheiluun. Toiminnan tavoite on hauska yhdessäolo liitettynä urheiluharrastukseen ja liikunnallisten taitojen oppiseen.

21 tykkäystä