Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Tapparan tarjoamat ilmaisliput CHL peliin 23.11.2021 :heart_eyes:

2 tykkäystä

Meillä koira tuli siihen tulokseen että nyt ukko Älä enää katso peliä kun et osaa olla kiroilematta🙂
Eihän tuota karvakasaa voi kuin rakastaa!

16 tykkäystä

Autoon sai kertalaakista vuodeksi taas leiman paperiin. Oikein katsurin kehujen kera :+1:

7 tykkäystä

Muttei sentään haukkunut edellistä katsastettavaa. :wink: Kerran katsastaja kehui mun lähes 15v Mazdaa ja sanoi vielä sen olevan ihan toista kuin tuo edellinen Volvo. Se oli jo aika yllättävää.

No, nyt ei tarvitse neljään vuoteen katsastaa. Ei sekään hassumpaa, vaikka ei katsastusten kanssa ole ongelmia ollut kuin nuoruuden Fiatin kanssa. Siitä löytyi aina jotain.

1 tykkäys

Chapter Two!!! Tampereen paras bändi hei!!! Perkele mutta mä oon ylpee!! Seuraavaks Suomen finaali!!!

8 tykkäystä

Kellojen siirto, kun se tehdään näin päin.

6 tykkäystä

Ja tähän vielä lisäystä… Tammikuussa finaali Hesa YOtalolla jossa Hesan voittaja tai Chapter Two lähtee Suomen voittajana ulkomaille…

Etenkin eilinen tuomarien kommentointi lämmittää:
Tällaista uutta ei juurikaan ole nähty. Vocalisti (poikani) sairaan kova.
Valtava potentiaali tässä bändissä…

Vaikka mua nyt väsyttää, niin ei se haittaa. Mukava nimipäivälahja mulle ja frouvalle eilinen synttärilahja. Ai että.

6 tykkäystä

Antaa olla. Ei kai aikuinen mies noin helpolla ota ihteensä. Jatka vain ihmeessä kommentointia tännekkin. Mutta jotenkin tuntuu, että tuo Chapter Two on ainakin mulle tullut jo tutuksi.

Minkä minä nyt sitten unohdan?

Ei kai täällä nyt tarvitse keneltäkään lupaa kysellä jos tulee jostain asiasta hyvälle tuulelle?

@Tapparaforever laitahan niitä päivityksiä tulemaan koska itseäni ainakin kiinnostaa kisan lopputulos.

10 tykkäystä

Liput Hakametsän viimeiseen peliin hankittu, onneksi sai vapaapäiväksi, vielä kerran Hakametsään :muscle:t2:

8 tykkäystä

Tervehdys kaikille!

Varmasti tämä ensimäinen viesti menee väärään osoitteeseen, mutta kirjoitan sen kuitenkin.

Olen seurannut palstan keskusteluja todella pitkään ja pidän pääsääntöisesti keskusteluista, vaikka välillä tunteet ohjaavat kommentteja, välillä,liikaa.

Hurjan hienoa on että ” naapuriseurojen” kaverit ovat palstalla mukana ilman ihmetystä. Tämäkin kertoo sivujen tasosta.

Se mikä aiheutti minun heräämiseni on Ljjp:n kommenti muummukopan höntsyistä. Siellä on nilkat viistäen kiekkoilutouhut aloitettu.

4 tykkäystä

Olkaamme tyytyväisiä, kun Tappara voittaa. Ei mitään väliä, millä tavalla voitot tulee. Jääkiekko on maalintekopeli.

3 tykkäystä

Keskiviikkona huomasin kinkkujen ilmestyneen kaupan kylmäaltaaseen ja ostettavahan se oli. Tänään sitä tässä paistellut, seitsemääkymmentä alkaa lämpö lähennellä ja taivaallinen tuoksu leijailee jo huushollissa. Kohta sitä taas saa maistella :yum:

15 tykkäystä

Sulla on tänään oikeen kunnon joulu :+1:

3 tykkäystä

Itse paistoin kinkun to-pe välisenä yönä. Sain Tappara sinappia kylkeen niin pakkohan se oli hommmata ja paistaa.

Hyvää on…

3 tykkäystä

Tämä ketju toi todella hyvän mielen itselle. Hieno nähdä miten Tappara-yhteisö auttaa toisiaan.:+1:

9 tykkäystä

Sälli kertoi että “pääsee” tänään hieromaan Jokereita.

Tapparan toiminta.
@Jiiikoo ihan loistavaa. Hienoa.
Sitten myös koko toimiston porukalle todella paljon kiitosta. Kun asiat hoidetaan, niin ne hoidetaan. Toivottavasti @tappara välitätte kiitosta kaikille. :+1:

16 tykkäystä

Välitetään :blush::facepunch:

10 tykkäystä