Kaverin ehdokkuus Emma Gaalassa Vuoden tuottaja -kategoissa saa hyvälle tuulelle! ![]()
Rouenin fanit tänään ![]()
![]()
Tilasin töihin kylttejä. Meiltä löytyy ennestään esim Nallikuja, Paavontie, Pörrönperä ja Kaivosmiehentie…
Uudet “osoitteet” olivat: Ollin kuja ja Retun viuhka. ![]()
Erikoisia katuja, vai onko nuo kyliä?
Kaivoksessa on omat koordinaatit.
Tuo Ollin kuja pistää vähän hymyilyttämään.
Ja Sorvan kylä on jo käytetty Putouksessa.
Yksi erittäin hyvä kaveri perheineen asuu Sorvan kylässä, itsekin usein siellä vieraillut.
Itse ainakin olen kuullut tuon Sorvan kylän ikivanhassa kertomuksessa, Ollin kuppivuodet, jossa kerrottiin Olli Kujalan elämästä. ![]()
Tämä jos mikä, saa hyvälle tuulelle. Kun Anniinaa katsoo, niin paha tuuli kaikkoaa saman tien. Kertakaikkiaan ihastuttava henkilä.
Kiva että tällaisia pikkujuttuja julkaistaan. ![]()
Torstaina puoli yhdeksän aikoihin jätteidenkuljettaja kuitenkin näki pienen vilkuttajan.
Kuski nosti kättään ja vilkutti takaisin.
PIENI lapsi tuli eleestä silminnähden onnelliseksi.
Tämä viesti oli mukava lukea
@Kirre :n ja Hopen tempaus!!!
![]()
Arvi Lind lopetti jääkiekko uransa Zoomissa jossa pelasi 53 vuotta.
Hattu päästä, kova suoritus.
Ja jatkaa vielä kaukalopallon pelaamista. 80-vuotiaana.
Muistan olleeni paikalla Hakametsässä, kun Zoom pelasi Suomi 100 juhlaottelun vuonna 2017. Mukana ainakin Lind, Sami Hyypiä ja Simo Frangén. Vastassa oli Tappara alumni, jonka maalissa Mika Lehto.
Hyviä muistoja. Hienoa että Arvi Lindin ura jatkuu.
Samassa pelissä oltiin. Eikös tuo pelattu ns esiotteluna liigapelille joten tuli mentyä vaan normaalia aikaisemmin hallille nähdäkseen legendoja.
Näin oli. Sai olla pidempään hallilla samalla rahalla
.
Tappara-TPS taisi olla sitten varsinainen ottelu.
Sain juuri tiedon uudesta työpaikasta. Kuukausi vielä lusittavaa vanhassa, missä viihdyin vuodesta 2005. Hyppy täysin tuntemattomaan edessä, mutta oon tosi tyytyväinen että vielä kelpaan työmarkkinoilla.
Itsekin vaihtanut työnantajaa ilman varmuutta tulevasta. Koulutuksellisesti toki sama suuntaus. Hyppy tuntetemattomaan ja huomaaminen, että että on yksi osaavimmista joka tuo lisäarvoa yritykseen ja vielä pärjää sielläkin on sitä henkilökohtaista/ammatillisista kehittymistä vielä varttuneellakin iällä.