Reilu kuukausi tipattomalla ja Tappara ei oo sinä aikana hävinnyt kertaakaan. Pitäisköhän pitää korkki kiinni kauden loppuun asti ![]()
Itse leivottu pulla on tosi jees.korvapuustit olleet aina lähellä omaa sydäntäni. Itse tekemällä saa parasta!
Tämä. Juuri hain asiaan liittyvää dataa yhteen projektiin. Ja uutisen sisältö muutenkin.
Minäkin olin melkein koko syksyn paitsi paikallismatseissa oli pakko välillä hiukan narauttaa ja nyt sitten voisi olla ainakin vappuun koska vaikuttaa että Tappara on todella vahva.
![]()
Laitetaan tämä vaikka tänne! ![]()
Tapparan legendaarinen maalivahti.
Ei nyt varsinaisesti asia tai ihminen, mutta sai kuitenkin hyvälle tuulelle. Näin nimittäin Tapparan pakettiauton kurvaamassa tänään iltapäivällä Nokia Areenalle ja kyydissä oli kaksi ihmistä. Kuskin tunnistin, repsikkaa en. Heti tuli mieleen, että jostakin käyty noutamassa uusi vahvistus meille
Nyt olen innoissani tehnyt Instagramissa tutkimusta, kuka se olisi voinut olla. Mitään peräähän tässä ei siis ole, että vahvistus olisi tulossa, kunhan haaveilin vaikka en edes tiedä ketä tai mitä haaveilisin.
Pomo ilmoitteli, että on pitämättömiä lomia ja oli laittanut vielä ensi viikollekkin lomaa. Maistuu kyllä, mutta tahtoo mennä unirytmi ihan päin helvettiä ![]()
Hyvälle tuulelle saa muun muassa mahtava työporukka ![]()
Tänään töistä kotiin ajaessa pysähdyin Kiskokabinettiin ottaan kahvin mukaan. Hymy nousi korviin kun siellä myytiin Matkakahvia take a way kahvin sijaan. Suomenkieli kunniaan!
6 viestiä siirrettiin ketjuun: Tapparan pelipaidat Huuto.net:issä
Täytyy sanoa, että Koko Suomi Leipoo -ohjelman uusi kausi on kyllä iloista katseltavaa. Tulee ihan hyvälle mielelle kun ohjelmaa katselee!!
Leivotaanko siellä hyviä munkkeja?
Näytti somen mukaan koulukaveri Emma olevan mukana siinä.
Kyllähän siellä heti ensimmäisessä jaksossa munkkeja leivottiin. Mielenkiintoisia kisaajia kyllä.
Avuliaat ihmiset.
Piha aivan jäässä laskuineen ja kallistuksineen. Koko kylästä murske loppu. Ajan kotiin ja kotikatua hiekoitetaan. Pysäytän traktorin ja kysyn paljonko ämpärillinen mursketta maksaisi.
“Hae lapio ja ämpäri ja ota perästä, odotan tässä. Kyllä mursketta maailmaan mahtuu” ![]()
Hyvä hyvä, mutta itse pidän enemmän leca-murskeesta kuin pienistä kivenpaloista… ne kelluvat jään päällä ja murskautuvat aina vain pienemmiksi, toisin kuin ne terävät kivenpalat, jotka kulkeutuvat kengänpohjissa sisällekin.
Kiireettä kostutettu torttu. Pitkästä aikaa.
Taas joulu…
Tuota olinkin vailla mutta tästä kylästä ei saanut. Ja se hiekoitusmurske mitä nyt levittelin, ei ole yhtään pahempaa kuin murske, jota pihallani joka tapauksessa on. Sisään kantautuu huolimattomuudella sekin.
Ja tässä oli nyt tarkoitus välttää loukkaantumiset. Pakkorako nääs ![]()