Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Ei, kyllä tässä oli nyt katse eteenpäin.

1 tykkäys

No nyt olisi porukka kasassa la 12.2. Tappara-Ilves-peliin, notta otetaan hotellista aitiohuone. Ja ilmeisesti tuonne pääsee myös yleisörajoituksien kanssa, kun rahat saa takaisin ainoastaan, jos peli perutaan kokonaan.

7 tykkäystä

Saanko kysyä, no tietenki saan, vastaa jos vastaat. Yleisesti tai yksityisesti. Tommosen huoneen hinta vaan kiinnostaa?

Huone on 594€ ja Tapparan kotipeleissä kaikilla pitää olla 33€ hintainen lippu.

Penkkejä huoneen ulkopuolella on viisi kappaletta, mutta ajateltiin mennä kuuden hengen porukalla, yksi voi istua tai seisoa oviaukossa, jolloin hinnaksi tulee n. 130€ per nokka.

Yksi porukasta tulee Hesasta niin saa sitten siivellä yöpymisenkin.

15 tykkäystä

Poliisit saavat hyvälle tuulelle.

Kävin tänään alkuillasta kaupassa. Kaupan pihassa olisi sinitakit Skodassaan, syöden ilmeisesti kaupasta ostettuja eväitä. Auto tyhjäkäynnillä.
Kauppareissuni (puolukkatuoremehu, maksamakkara, ruisleipä sekä kaksi pientä A-Kukkoa) kesti ehkä viisi minuuttia. Kaverit söivät edelleen eväitään. Auto tyhjäkäynnillä.

Ajoin takaa parkkiruudusta repsikan viereen, avasin ikkunan ja viittoilin repsikkaa tekemään samoin.

Tervehdin kohteliaasti, että “moro” ja jatkoin tietokilpailussa tulleen vastaan kysymyksen, että kauanko auto saa tyhjäkäyttää?

Repsikka sanoi, että mää en tiedä, pitää kysyä tuolta, joka meistä osaa kirjoittaa (oikeasti) ja kääntyi kuskin puoleen. Vaihtoivat pari sanaa ja repsikka sanoi, että muistaakseni talvella neljä minuuttia.

Kerroin, että pakkasraja on -15 astetta. Yli sen niin neljä minuuttia ja alle sen raja on kaksi minuuttia. Jatkoin, että plussakelit tänään, että varmaan kaksi minuuttia sitten.

Repsikka vastasi, että niin se taisi ollakin mutta ei kai sitä nykyään kukaan oikeasti valvo.
Katsoin hitaasti autoa nokasta perään, sitten repsikkaa toteamalla, että ilmeisesti ei.

Sain peukut ja naurun :upside_down_face:

39 tykkäystä

Aitiohuone paikalliseen buukattu, viimeisen sain.

Ja erikseen vielä varmistin, että vaikka varsinaiseen katsomoon ei yleisöä otettaisi niin tuolta pelin näkee paikan päällä.

22 tykkäystä

Huomenna viimeinen työpäivä. Maanantaina ensimmäinen…

2 tykkäystä

Paloiko lomat vai vanhana työntekijänä?

Paloi juu siirryin toisaalle. Tosin ensin viikko töitä sitten sain sovittua heti perään viikko palkallista lomaa…

1 tykkäys

Tänään kaffetellaan kun ja pojan synttäreitä. Frouvan tekemä voileipäkakku kuvassa…

32 tykkäystä

Onpa upea luomus, frouvalla on selkeästi taitoa!

2 tykkäystä

Tuli tuosta vaan mieleen. “Mies ei ole ehtinyt edes varusteita vaihtamaan ja anoo jo lomaa” :rofl:

7 tykkäystä

Kakun aloittajalla voi olla pikkuprobleema. Ainakin itse miettisin kaksi kertaa, mistä aloittaisin. On niin hieno, ettei haluaisi särkeä sitä heti. :wink:

2 tykkäystä

Hieno on. Frouva lienee kondiittori? Ja ellei ole, nykyisten töiden kyllästyttäessä… :+1:

2 tykkäystä

Ei muuten ole kondiittori. Vaimo tekee vanhustenhuollossa päiväduunia. Mutta on hyvin pitänyt mut näissä mitoissa… ruoka ja tekeleet kyllä niin hyviä. Oon kehoittanut vaihtaa alaa mutta ei oo vielä tohtinut…

5 tykkäystä

Kuten tiedätte, vietän paljon aikaa Ruovedellä. Olen miettinyt, alkaisinko ottamaan myyntiin asuntoja myös täältä. Aloitin loppuvuodesta ja tänään lyötiin lukkoon ekat talokaupat Ruovedellä.
Se saa hyvälle tuulelle, koska tämänkin talon myyntiaika oli vajaat 2 kk ja se on lyhyt aika täällä maalla.
Nyt meinaan panostaa tosissaan tänne, koska olen viikonloput maisemissa. Vaikka minulla on aika mukavasti kohteita, niin pystyn kyllä nämäkin hoitamaan.

11 tykkäystä

Nopeasti katsottuna hiukan pelastyin kuvasta, näytti että joku on viimeisellä matkalla. Tuntui ensiksi ettei sovi hyvin ketjun teemaan.:wink: Onneksi kyseessä on kiva perhetapahtuma ja voileipäkakku herkullisen näköinen ja varmasti makuinenkin.

2 tykkäystä

Aiwan mahtawa ulkoilu keli :sunny:

9 tykkäystä

No joo vähän pitkulaisempi muoto niin menis arkusta. Mutta oli myös maukasta. Täytteenä mm kylmäsavulohta että mun savustamaa lohta.

3 tykkäystä

Hersheyssä lensi jotain jäälle…

9 tykkäystä