Huomenna uuteen duuniin. Jostain kumman syystä ei jännitä yhtään. Saas nähdä saako unta/ nukuttua.
Tyylikkäästi samoilla silmillä ja reilusti myöhässä Aamulla,uuteen duuniin.teet vaikutuksen kaikkiin👍
Siihen vielä pienet Eilisen Tuoksut päälle, niin kyllä lähtee!
Ja vanhalle viinalle haisten… vielä kun ilmeisesti siellä ei ole ko osastolla ees kukaan vastaanottamassa…
Aurinko paistaa korkeammalta ja korkeammalta. Aurinko lämmittää siiihen tahtiin, että katolta vähän jopa lumia sulaa, vaikka on pakkasta. Kevät tulee päivä kerrallaan lähemmäksi.
Toivottavasti kohta myös pääsisi tuonne Areenalle tuttuja moikkamaan.
Liikennevaloissa yks ukko tuli koputtaa ikkunaan ja sano että pölykapseli irtosi… no pikku lenkki ja uukkari sekä hetki ulkoilua. Nyt kaikki kapselit tallella. Kiitos sinä teamahmahenkinen kaveri! Harva meistä nousee moisen takia liikennevaloissa kertomaan…
Hienoa pienen fanin huomiointia Larmilt, nämä saa kyllä aina hyvälle tuulelle
Toivottavasti ei kalastele jäähyä samalla lailla. ![]()
Se olis viikon mittainen loma edessä. Huomenna nokka kohti Vuokattia.
Olin tuossa käppäilemässä ulkojäiltä himaan ja fiilistelin, että onneks huamenna saa olla koko päivän Tampereella. Sitten tajusin, että oon asunut Riihimäellä aika tarkalleen 3 vuotta ja 2 viikkoa.
Ensin tuollainen hieman kauhistutti, kun mietti, että on asunut Riksun kaltaisessa paikassa noin kauan. Heti perään oivalsin, että jos suunnitelmat pitää kutinsa, mä valmistun 2023 keväällä taikka syksyllä.
Valmistuminen tarkoittaa ettei mikään sido mua enää Riihimäkeen ja voin nostaa kytkintä heti kun olen saanu asiat Tampereen päässä sille mallille, että mun on järkeä muuttaa sinne. Eli noin kahden vuoden päästä olen jo toivottavasti tamperelainen!
![]()
En mä Riksua vihaa, sillä tulee aina olemaan oma paikkansa sydämessäni, mutta ei täällä asu yhtään enempää kuin on “pakko”.
Sälli tuli pikavisiitille kotiin ja nyt kuunnellaan pojan bändin esikoisalbumia ensikuuntelussa. Melkoista tykitystä. Tulette kuulemaan vielä…
Kun ei asu enää omakotitalossa, niin ei tarvitse miettiä, että pitäisikö tehdä nyt lumityöt ja sitten aamulla toisen kerran.
Tämä!! Ennen meni nurtsin leikkuussa 2h, nyt 10min ja lumitöissä 1h ja nyt 5min…
Menköön nyt tähän jatkoksi
Pari vuotta asuttiin Oulussa ja piti reissata paljon töiden töiden takia ja Oulussahan sataa paljon lunta. Seiskan koneella piti lähteä kohti Englantia, mutta koko yön oli satanut lunta niin nousin sitten viideltä tekemään lumityöt etteivät ne jääneet ex-vaimon tehtäväksi, kun lapsetkin olivat 3- ja 4-vuotiaita.
Luonnollisesti unohdin avaimet sisälle niin sai sitten kahlata aikamoisessa lumihangessa takapihalle heittelemään lumipalloja makkarin ikkunaan, että jos vaikka pääsisi sisälle, suihkuun ja reissuun.
Aika urheilun täytteinen päivä tänään. Äsken tuli katsottua lähes viisi ja puoli tuntia laadukasta tennistä, puolentoista tunnin päästä menen itse urheilemaan ja sieltä palattuani alan katsomaan änäriä. Urheilu on kivaa.
Vuonna 2022 WhatsApp ryhmässä puhutaan, kuinka tuomarit ratkaisivat 2016 jääkiekon Suomen mestaruuden. Taitaa myös olla ainoa kerta jääkiekon historiassa, kun mestaruus ei ratkea viimeisessä ottelussa! ![]()
#vainifkjutut
Tähän liittyen oon aina muistuttanut siitä Teemu Ramstedtin paitsion suomenennätyksestä, ja kuulen kuinka " se oli vain yksi maali". Ei se Karjalainenkaan kahta maalia kerralla tehnyt, joten aika tasan meni tuomarisekoilut… Mut joo, täytyy ymmärtää et ifk on aika harvoin finaalissa… Kun yks juna menee, ei seuraavaa vielä edes valmisteta
Ensimmäinen ei-nestemäinen
yli kolmeen vuorokauteen.
Yleensä paskajutut on parhaita.
Sinun juttu on täyttä p…a😀 pakko laitta hymiö, ettei vaan kukaan…