Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Eilen syntyi perheeseen kolmas lapsi, poika. Poika ja tytär on ennestään. Fiilis ihmeellinen iltatähden syntymän johdosta. :baby:

64 tykkäystä

Olen etsinyt yhtä game worn pelipaitaa yli vuoden. Eilen sain näemmä oikean ihmisen yhteystiedot ja paita hoitui heti ja palvelu ensiluokkaista! Vieläpä tämän kauden paita. Kiitos hänelle,joka antoi yhteystiedot ja sinulle toimiston timanttinen työntekijä. Teitte ihmisestä hyvin onnellisen :blush: Ehkä tunnistatte itsenne. Tapparan toimistolla on aika mahtavia työntekijöitä.

25 tykkäystä

Helsingissä lähdössä Tallinnaan. Tietysti täällä joku Ilvesryhmä lähdössä myös. No onneks mulla sinioranssia kaulalla huivin muodossa näkyvillä!! Pidetään puolia…

12 tykkäystä

Saatiin tänään joulukalenterin kuvaukset käynnistettyä ja homma onnistui hienosti.

2 tykkäystä

Kyllähän tuo IFK:n rämpiminen miellyttää myös😅

Ja noi prkleen ipalaiset samassa hotellissa ja suht laitamyötäisessä ovat. Varmaan laivamatkan keinunta teki sen.

3 tykkäystä

Mä edelleen Turuus. Walossa yhden Hesalaisen TPS-fanin kanssa parannettiin juuri maailmaa. :smile: Ennen sitä haastattelin torin kivimiehet :joy:

2 tykkäystä

Turku on hyvä paikka!

2 tykkäystä

Ensikertani örinametallista livenä. Ei mun genreni, mutta kyllä Ensiferum hienosti veti silti. :muscle:t2: Erittäin onnistuneen reissusta teki (myöskin ensikertaa) majoitus airbnb:n kautta. Erinomainen hinta-laatusuhde, mainio kohde ja hyvä palvelu, eikä tarvinnut miettiä miten pääsisi Tampereelta yöllä kotiin Etelä-Pirkanmaalle.

Oon ihan fiiliksissä tästä airbnb:stä, jota oon pitänyt aiemmin vähän epäilyttävänä majoitusmuotona, mut nyt asiaan vähän perehtyneenä ja yhden kokemuksen innolla aion kyllä käyttää uudestaankin.

10 tykkäystä

Samalla keikalla tuli oltua ja oli kyllä bändi iskussa - uusi kiipparisti toi uusia ulottuvuuksia bändiin soitollaan ja puhtaalla laulullaan.

Muutenkin hyvä päivä, kun useampikin tuttu tuli tavattua saman päivän aikana :slight_smile: :metal:t3:

1 tykkäys

Me olemme jo muutamia vuosia tehneet road trippeja hyppien airbnb:stä toiseen, eli uusi majoitus joka yö. Samalla kun jostain syrjästä hakee majoituksen, niin on halpaa ja jännää.

2 tykkäystä

Huominen El Clasico piristää kyllä mieltä näin maanantaina!

8 tykkäystä

Itsellä airbnb:tä kohtaan taloyhtiön näkökulmasta erittäin kriittinen suhtautuminen. Mielestäni ei sovellu kerrostalo/rivariyhtiöihin tuo muoto. Omakotitaloissa toki voi talonomistajat tehdä mitä huvittaa.

Pahoittelut, kun meni varsinaisen aiheen ohi.:grinning: Niin, ja alkuperäiseen aiheeseen, Sveitsin reissu lähenee :muscle:

1 tykkäys

Hieno viikko. Ensiksi isoin tapahtuma eli Saipa-Tappara ja viikonloppuna lähes yhtä hieno Colorado-Columbus

12 tykkäystä

Saimme juuri kuulla iloisia asioita, mutta avataan paremmin asiaa myöhemmin.

3 tykkäystä

No? Jäi vaivaamaan…

No valotetaan nyt senverran, kun nimimerkin valossa toimitaan ja vaikka en saisi asiaa repostellakaan, että mikäli kaikki menee hyvin, niin saamme ensimmäisen lapsenlapsen ensi kesänä.

35 tykkäystä

Sean Penn ja hieno ele Ukrainan Presidentille Volodymyr Zelenskyille.

3 tykkäystä

image
Ei aina voi onnistua🤣

21 tykkäystä

Pitää olla tarkkana, ettei ruotsalaiset ala järkkäämässä mitään alueellisia äänestyksiä. Nämä on muodissa nykyään.:wink: